Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 1020
1
WH40K Preview Kibeszélõ
Dátum: 2018-04-21 21:20   [ Eltüntet ]   [ # 473459 ]  
Moderátor
Roodie - 2018-04-21 18:58

Jah, sorry :-D Upon Wings of Fire: 1 CP-ért egy tetszőleges jump packes egységet a mozgásfázisban felragadsz, és lerakod az asztalon bárhova, 9”-nél messzebb ellenséges modelltől.

Egy korábbi FAQ bekezdés erre a fajta teleportálásra is azt mondta, úgy kell tekinteni, mintha tartalékból jönne az egység - emiatt sokan (pl. én is) azt gondoltuk, hogy ezek alapján ez nem működik első körben majd az új FAQ miatt. Ezt tisztázták most, hogy csak további mozgás és nehézfegyverek szempontjából kell úgy tekinteni, mintha tartalékból jönne. Azaz az asztalon kezdő jump packes osztag tud majd szépen első körben “deepstrikeolni” 1 CP-ért, mint régen.

Köszi! Így már értem miért írtad.
Annak azért örülök, h az igazi Alpha Strike-ot nem vették el az Alpha Legion-től. Mivel a hidden deployment a játék első köre előtt történik ezért itt se az “1kör para” se a “nincs semmi extra mozgás” nem hat.
smile Szal Alpha Berzák és Noise Marine-ok eéőőőőőőőre :D

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-21 18:58   [ Eltüntet ]   [ # 473454 ]  
Adminisztrátor

Jah, sorry :-D Upon Wings of Fire: 1 CP-ért egy tetszőleges jump packes egységet a mozgásfázisban felragadsz, és lerakod az asztalon bárhova, 9”-nél messzebb ellenséges modelltől.

Egy korábbi FAQ bekezdés erre a fajta teleportálásra is azt mondta, úgy kell tekinteni, mintha tartalékból jönne az egység - emiatt sokan (pl. én is) azt gondoltuk, hogy ezek alapján ez nem működik első körben majd az új FAQ miatt. Ezt tisztázták most, hogy csak további mozgás és nehézfegyverek szempontjából kell úgy tekinteni, mintha tartalékból jönne. Azaz az asztalon kezdő jump packes osztag tud majd szépen első körben “deepstrikeolni” 1 CP-ért, mint régen.

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-21 09:25   [ Eltüntet ]   [ # 473443 ]  
Moderátor
Roodie - 2018-04-20 17:49

Fontos tisztázás Facebookon:

From the studio, ‘treat these units as having arrived from reserves’ which really is shorthand for ‘these units cannot move again for any reason (including Warptime) and counts as having moved for firing heavy weapons.’.

Amiatt merült fel a kérdés, mert az általam korábban idézett szabály megfogalmazása alapján pl. az asztalon kezdő BA Death Company sem ugorhatott volna az ellenség vonalai közé az “Upon Wings of Fire” stratagem használatával, de most eloszlatták a félreértést. Remélem bekerül valamelyik doksiba is hamar.

Egy kicsit a közepébe vágtál. Miről is van szó pontosan? Én pl még nem játszottam BA ellen így fingom nincs mi ez a szabály. Kérlek világosíts fel smile

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 23:22   [ Eltüntet ]   [ # 473441 ]  
Veterán
Ducimax - 2018-04-20 11:55
Urden - 2018-04-20 11:33
Fattyú - 2018-04-20 06:29

ezt is átgondolták. Pl ha tiszta, nem neves HQ-s sista sereget akarok hozni, egyetlen HQ választásom van erre a max háromra.

nem tom Celestine meg 3 Canoness mindenre elég és még ott a pap is, oké h 2 neves de 3Canoness is egy battalion meg egy spearhead , pontok miatt amúgy sem nagyon kell több…na majd a kódex :D

Gondolom erre az lesz a válasz, hogy a pap nem tiszta sista, mégha mindegyik ministorium keyword-ös is.

Nem: a pap szimplán nem éri meg a 100 pontját, illetve vannak események, ahonnan a neves karakterek ki vannak tiltva.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 17:49   [ Eltüntet ]   [ # 473439 ]  
Adminisztrátor

Fontos tisztázás Facebookon:

From the studio, ‘treat these units as having arrived from reserves’ which really is shorthand for ‘these units cannot move again for any reason (including Warptime) and counts as having moved for firing heavy weapons.’.

Amiatt merült fel a kérdés, mert az általam korábban idézett szabály megfogalmazása alapján pl. az asztalon kezdő BA Death Company sem ugorhatott volna az ellenség vonalai közé az “Upon Wings of Fire” stratagem használatával, de most eloszlatták a félreértést. Remélem bekerül valamelyik doksiba is hamar.

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 17:34   [ Eltüntet ]   [ # 473438 ]  
Veterán
Tyrpak - 2018-04-20 17:16

A HWS helyett pótmegoldás a heavy weapon team, mert troop ra nem vonatkozik a rule of three.

Persze, csak annak már nem lehet úgy parancsot adni pl.

 Aláírás 

Ah you think Conscript Platoon is your ally? You merely adopted the Conscript Platoon. I was born in it, molded by it. I didn’t see an army under 150 models until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 17:16   [ Eltüntet ]   [ # 473437 ]  
Veterán

A HWS helyett pótmegoldás a heavy weapon team, mert troop ra nem vonatkozik a rule of three.

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 17:08   [ Eltüntet ]   [ # 473436 ]  
Veterán
Garvey - 2018-04-20 13:09

A 3 datasheet/ sereg vajon vonatkozik-e a Tauk által osztaghoz vásárolt dronokra. Ugyanis mindenhol a a tactical dron datasheetre hivatkozik a seregkönyv minden helyen ahol tactical dront lehet venni

Szerintem csak az önálló drónosztagra, arra nem, amikor egy másik osztag vesz egyet-kettőt.

 Aláírás 

Ah you think Conscript Platoon is your ally? You merely adopted the Conscript Platoon. I was born in it, molded by it. I didn’t see an army under 150 models until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 13:09   [ Eltüntet ]   [ # 473435 ]  
Veterán

A 3 datasheet/ sereg vajon vonatkozik-e a Tauk által osztaghoz vásárolt dronokra. Ugyanis mindenhol a a tactical dron datasheetre hivatkozik a seregkönyv minden helyen ahol tactical dront lehet venni

 Aláírás 

Dreadball és KoW magyarosítás. Másold be a linket
https://mega.co.nz/#F!ewd1wIwY!OMtR_deae_zKghYne5SfBA

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 11:55   [ Eltüntet ]   [ # 473434 ]  
Veterán
Urden - 2018-04-20 11:33
Fattyú - 2018-04-20 06:29

ezt is átgondolták. Pl ha tiszta, nem neves HQ-s sista sereget akarok hozni, egyetlen HQ választásom van erre a max háromra.

nem tom Celestine meg 3 Canoness mindenre elég és még ott a pap is, oké h 2 neves de 3Canoness is egy battalion meg egy spearhead , pontok miatt amúgy sem nagyon kell több…na majd a kódex :D

Gondolom erre az lesz a válasz, hogy a pap nem tiszta sista, mégha mindegyik ministorium keyword-ös is.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 11:33   [ Eltüntet ]   [ # 473433 ]  
Veterán
Fattyú - 2018-04-20 06:29

ezt is átgondolták. Pl ha tiszta, nem neves HQ-s sista sereget akarok hozni, egyetlen HQ választásom van erre a max háromra.

nem tom Celestine meg 3 Canoness mindenre elég és még ott a pap is, oké h 2 neves de 3Canoness is egy battalion meg egy spearhead , pontok miatt amúgy sem nagyon kell több…na majd a kódex :D

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-20 06:29   [ Eltüntet ]   [ # 473431 ]  
Veterán

ezt is átgondolták. Pl ha tiszta, nem neves HQ-s sista sereget akarok hozni, egyetlen HQ választásom van erre a max háromra.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-19 18:05   [ Eltüntet ]   [ # 473427 ]  
Veterán
Fattyú - 2018-04-19 17:42

Több detachmentben hozhatsz nx3-at…

A 3 datasheet nem detachonkénti, hanem seregenkénti “ajánlott” megkötés. Detachokra a Battle Brothers szabályt kapták, mely szerint az egy közös keyword nem lehet az Imperium, Chaos, Aeldari Ynnari meg még valami.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-19 17:42   [ Eltüntet ]   [ # 473426 ]  
Veterán

Több detachmentben hozhatsz nx3-at…

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-19 15:15   [ Eltüntet ]   [ # 473422 ]  
Veterán
Roodie - 2018-04-19 14:40

Idei Las Vegas Open (500 fős verseny :-D) bajnokának a meglátásai a FAQ-ról:

Angolul persze

Amit kiemelek, az a vége:

Prior to this FAQ, most 40k games tend to be played within the first few turns (1-3), which led many games to be total blowouts and left one player feeling a bit left out. Thus far in the two games I’ve played under the new FAQ rules both have gone all the way to 6 without a clear winner being determined until at least 5. The mentality that everything is going to die within the first couple of turns and it’s all about doing as much damage to the other guy as quickly as possible in order to succeed will soon subside.

Én rákúrtam a rule of 3-val nem kicsit (max 3 HWS? IG seregbe? raspberry) de még ezzel együtt is összességében pozitívnak tartom a változást és örülök neki. Egy kis finomhangolás egyébként még ráfér, van pár dolog, ami minimális változásokkal szerepel külön egységként, bár spammelni nem ezeket szokták.

 Aláírás 

Ah you think Conscript Platoon is your ally? You merely adopted the Conscript Platoon. I was born in it, molded by it. I didn’t see an army under 150 models until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-19 14:40   [ Eltüntet ]   [ # 473421 ]  
Adminisztrátor

Idei Las Vegas Open (500 fős verseny :-D) bajnokának a meglátásai a FAQ-ról:

Angolul persze

Amit kiemelek, az a vége:

Prior to this FAQ, most 40k games tend to be played within the first few turns (1-3), which led many games to be total blowouts and left one player feeling a bit left out. Thus far in the two games I’ve played under the new FAQ rules both have gone all the way to 6 without a clear winner being determined until at least 5. The mentality that everything is going to die within the first couple of turns and it’s all about doing as much damage to the other guy as quickly as possible in order to succeed will soon subside.

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-17 16:31   [ Eltüntet ]   [ # 473383 ]  
Veterán

Köszönöm szépen a javítást akkor

 Aláírás 

Dreadball és KoW magyarosítás. Másold be a linket
https://mega.co.nz/#F!ewd1wIwY!OMtR_deae_zKghYne5SfBA

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-17 16:25   [ Eltüntet ]   [ # 473382 ]  
Veterán
Garvey - 2018-04-17 16:12

Egy hülye kérdés ha jól értelmezem a leírást akkor az új deepstrike szabálynál nem vonatkozik az elsőkörös megkötés abban az esetben ha az osztagot strategemmel hozom be. Jól értem vagy nem?

Elvileg akkor nem, ha a stratagem nem az első kör során, hanem még az első kör kezdete előtt hozza be a kérdéses egységet. Figyelni kell a megfogalmazásra.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-17 16:12   [ Eltüntet ]   [ # 473381 ]  
Veterán

Egy hülye kérdés ha jól értelmezem a leírást akkor az új deepstrike szabálynál nem vonatkozik az elsőkörös megkötés abban az esetben ha az osztagot strategemmel hozom be. Jól értem vagy nem?

 Aláírás 

Dreadball és KoW magyarosítás. Másold be a linket
https://mega.co.nz/#F!ewd1wIwY!OMtR_deae_zKghYne5SfBA

[ Profil ]  
Dátum: 2018-04-17 16:06   [ Eltüntet ]   [ # 473380 ]  
Akolitus
Csaszi28 - 2018-04-17 15:59
Roodie - 2018-04-17 15:56
Wish - 2018-04-17 15:45

Az ég világon semmi nem tiltja sehol a warptime-ot. Ne szórakozzunk már, hogy ennyire bonyolult az a 3 rövid bekezdés :D

Új alapkönyv FAQ-ból idézek:

The rules for reinforcements say that when a unit is set up on the battlefield as reinforcements, it cannot move or Advance further that turn, but can otherwise act normally (shoot, charge, etc.).

Q: Can such a unit move or Advance for any other reason e.g. because of an ability such as The Swarmlord’s Hive Commander ability, or because of a psychic power such as Warptime from the Dark Hereticus discipline, or because of a Stratagem like Metabolic Overdrive from Codex:Tyranids, etc.?
A: No.

Van még kérdés?

Èreztem hogy baj lesz ràjöttek ... my apologies 😂😂😂🤔

Correct, igazad van. A kérdés, hogy megint miért minden több helyen van hivatkozva hmm :/

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 1020
1
 
‹‹ Necron      KEzdõ vagyok! ››