Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 27
1
Tomb Kings
Dátum: 2018-02-03 18:36   [ Eltüntet ]   [ # 472189 ]  
Veterán

de csak azok a szekerek számítanak, akik ténylegesen talpkontaktba kerülnek ellenféllel.

[ Profil ]  
Dátum: 2018-02-03 14:33   [ Eltüntet ]   [ # 472185 ]  
Veterán

/szekér.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2018-02-03 14:20   [ Eltüntet ]   [ # 472184 ]  
Veterán

Üdv!
A szekér becsapódása D6
1 db van akkor is és ha három van akkor is?

 Aláírás 

Bakter

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-15 16:37   [ Eltüntet ]   [ # 471763 ]  
Veterán

Mármint konkrétan a 8. kiadású seregkönyvre gondolsz?

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-15 15:46   [ Eltüntet ]   [ # 471758 ]  
Veterán

Üdv. 8. Kiadáshoz legközelebbi TK seregkönyv “biztonsági másolatát” szeretnėk kėrni valakitől.
Köszi!

 Aláírás 

Waaaagh!!!

[ Profil ]  
Dátum: 2014-12-11 22:36   [ Eltüntet ]   [ # 418075 ]  
Veterán
dreon - 2014-12-11 20:59

- ugye remaining moves fázisnak számít, tehát nem lehet rohamozni, az egyértelmű
- rem. moves: During the Remaining Moves sub-phase, units that did not charge, flee, rally or compulsorily move THIS Movement phase, and which are not engaged in combat, can now move”

Igazából amit leírtál, abban benne van a válasz.
Először is nem számít Remaining Moves fázisnak, csak azon szabályok szerint mozoghat, de ez szőrözés, nem ez a lényeg, hanem a második pont:
“units that did not charge, flee, rally or compulsorily move this Movement phase”. Ha mágiával mozgatod, akkor az már nagyon nem ez a mozgási fázis, hanem a mágia fázis, tehát nem teljesül kizáró feltétel.

 Aláírás 

Infinity Warcor
https://facebook.com/InfinityMagyarorszag
http://infinitymagyarorszag.blog.hu

[ Profil ]  
Dátum: 2014-12-11 22:08   [ Eltüntet ]   [ # 418074 ]  
Veterán

Miért ne mozoghatna? Semmi nem tiltja. Annyi h nem lehet rohamozni mágiából. Kivéve ha vmi spéci varázslat ezt engedi. Vc meg light mágiából nem lehet az tuti. A mágia körben mozogsz de csak úgy mintha remaining sub phase-be lennél.

 Aláírás 

Krav maga Blaha és Érd

[ Profil ]  
Dátum: 2014-12-11 20:59   [ Eltüntet ]   [ # 418063 ]  
Veterán

Üdv!
Rontott roham után mozoghat az egység a signature spellel?
Eddig úgy játszottam, hogy nem, de most tűnt fel, hogy:

- ugye remaining moves fázisnak számít, tehát nem lehet rohamozni, az egyértelmű
- rem. moves: During the Remaining Moves sub-phase, units that did not charge, flee, rally or compulsorily move THIS Movement phase, and which are not engaged in combat, can now move”

igazából a fórumokon elég sok helyen azt látom, hogy ezen a véleményen vannak… nekem kétségesnek (túlmagyarázásnak) tűnik kicsit.

És mi van azokkal, akik előtte tértek vissza a pályára? (pl üldözés után)

[ Profil ]  
Dátum: 2014-11-24 13:53   [ Eltüntet ]   [ # 416505 ]  
Veterán

Ja, csak azt ötévente egyszer frissítik…

[ Profil ]  
Dátum: 2014-11-24 13:42   [ Eltüntet ]   [ # 416504 ]  
Veterán

Több értelme van, de attól még a TK könyv marad érvényben. Hidd el örülnék ha felül irná az End of times. De sajna a seregkönyv marad érvényben amíg nem kapunk rá FAQ-t

 Aláírás 

Krav maga Blaha és Érd

[ Profil ]  
Dátum: 2014-11-24 13:40   [ Eltüntet ]   [ # 416503 ]  
Veterán

Csak ha ET-t játszol. Az alap FAQ-ba csak a lord/hero %-ok kerültek át.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2014-11-24 13:14   [ Eltüntet ]   [ # 416497 ]  
Veterán

Üdv!

Az új Nagash könyv szerint az Animated Constructok nem körönként max 1-et, hanem sikeres spellenként 1-et gyógyulhatnak.
Ez most szerintetek normál TK sereg esetén is érvényes, vagy csak ha Undead sereggel / End Times-t játszik az ember?

Minden részrehajlás nélkül, azért így több értelme van…

[ Profil ]  
Dátum: 2014-03-05 18:40   [ Eltüntet ]   [ # 387397 ]  
Veterán

Így van, csak ez nem ér 50 pontot :D

[ Profil ]  
Dátum: 2014-03-05 16:08   [ Eltüntet ]   [ # 387384 ]  
Veterán

Igen. Mozgás után is mindenkor. Nem számítanak a módosítók.

 Aláírás 

Krav maga Blaha és Érd

[ Profil ]  
Dátum: 2014-03-05 16:00   [ Eltüntet ]   [ # 387382 ]  
Tag

Egy gyors kérdés.
Mi a véleményetek Tomb Kings Ushabti with Great Bows -ról.
Ha jól értem mindent és mindenkor 36”-re 5+on talál 6os erővel??

[ Profil ]  
Dátum: 2013-12-11 11:05   [ Eltüntet ]   [ # 371993 ]  
Veterán

Hello!
Valakinek megvan esetleg a Tomb King mágiakártya pakk? Egy biztonsági mentést lehetne kérni esetleg? smile

Köszi!
(dreon kukac mailbox.hu)

[ Profil ]  
Dátum: 2013-11-15 15:11   [ Eltüntet ]   [ # 368480 ]  
Veterán

nem mivel a roham(mozgás)fázis előbb van mint a lövés

[ Profil ]  
Dátum: 2013-11-15 14:49   [ Eltüntet ]   [ # 368474 ]  
Veterán

A szekérről a hajtók lőhetnek íjjal roham előtt? Mert az alapkönyvben csak missle weaponöket engedi, de a valóságban is lőttek hajtás közben a szekérről, így felmerült bennem a kérdés, aztán hátha cheese

 Aláírás 

“At least in space, they cannot eat their enemies.”
                      - Kor’el Dal’yth Dasthui
                        on the usefulness of the Kroot

[ Profil ]  
Dátum: 2013-11-04 11:41   [ Eltüntet ]   [ # 366896 ]  
Veterán

A 8. kiadás ügye az aktuális? Én sajna csak olyat találtam ami Army Book én viszont szeretek olvasni smile valaki el tudná küldeni nekem a biztonsági másolatát? Nagyon megköszönném!

 Aláírás 

“At least in space, they cannot eat their enemies.”
                      - Kor’el Dal’yth Dasthui
                        on the usefulness of the Kroot

[ Profil ]  
Dátum: 2013-09-16 07:13   [ Eltüntet ]   [ # 360590 ]  
Veterán

Ha lehal a hős, a szekér marad. Ha a szekér hal le, sajnos már nem lehet visszahozni.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 27
1