Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 196
1
Tiranidák
Dátum: 2017-11-14 13:15   [ Eltüntet ]   [ # 470311 ]  
Veterán

SZVSZ a shooting phase lépéseinél a Saving Throw és az Inflict Damage lépések között simán bejelentheted, hogy akkor nem annyit sebez, hanem minden le nem mentett után eggyel többet.

Szerintem azért lehetséges a dolog, mert van ellenpélda, hogy hogyan írják, ha a lövés előtt kell a stratagemet használni:

You can use this Stratagem just before an ASURYANI INFANTRY model fromyour army attacks a unit that can FLY with an Aeldari missile launcher.
(SM-nél ugyanez a szövege)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-14 13:03   [ Eltüntet ]   [ # 470310 ]  
Akolitus
Decesso - 2017-11-14 11:36

A PATHOGENIC SLIME stratagem használatában valami tiltja, hogy azután használjam, hogy kiderült mennyi save lett megdobva? A leírása csak annyit köt ki, hogy shooting phase-ben használható, és így azért elég jó ha mondjuk lövök egy Exocrine-el, és csak azután használom amikor kiderült, hogy legalább x találat be is ment, és így nem megy el feleslegesen a akkor amikor végül mondjuk a 12 lövésből 1 ( vagy egy sem ) megy be.

Szia! Én is néztem, és elméletben nem tiltja semmi, bármikor benyomhatjuk.

Nekem meg az a kérdésem, hogy a Pheronome Trail stratagem-et lehetséges-e használni, ha a Lictor abban körben kerül az asztalra (end of movement phase). Tehát a mozgás kör végén bejön a Lictor és egyből leteszem köré a unitot, (vagy akár charge phase elején)? Mert a strategem itt nem határozza meg, hogy mikor rakhatom le a csapatot.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-14 11:36   [ Eltüntet ]   [ # 470308 ]  
Újonc

A PATHOGENIC SLIME stratagem használatában valami tiltja, hogy azután használjam, hogy kiderült mennyi save lett megdobva? A leírása csak annyit köt ki, hogy shooting phase-ben használható, és így azért elég jó ha mondjuk lövök egy Exocrine-el, és csak azután használom amikor kiderült, hogy legalább x találat be is ment, és így nem megy el feleslegesen a akkor amikor végül mondjuk a 12 lövésből 1 ( vagy egy sem ) megy be.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-14 07:41   [ Eltüntet ]   [ # 470303 ]  
Veterán

Finoman szólva is WÓÓÓÓ az új kódex, az indexhez képest mindenféleképpen erősebb, nekem ami a legjobban tetszik, hogy sok kombinációs lehetőség van benne, hive fleet adaptáció mikor az egész sereg kap valami pluszt, carnifexekből van többféle is, genestealerek még jobbak lettek, dakka puska 24-et lő már, stratagem-ből minden kódexben ennyi van? Ez rohadt soknak tűnik, hogy fogom ezt észben tartani smile Nagyon jó kis hangulatos sereget lehet összerakni, kiválasztod a teljes sereg adaptációt, kombós egységeket, biomorfokat, plusz a stratagem-eket, amiket érdemes lesz használni, király!

Hive tyrant kapott invut, Neurotrope HQ lett (Broodlord az indexben lett HQ), tervigon kicsit még bénább lett, mert a mozgás előtt kell (az előre kifizetett) gauntokat megszülni, így már elég használhatatlan szerintem, cserébe a t-fex elég jó.

Végre közelharcban sem középszerű a sereg, mondjuk egy behemót hive fleet adaptációval = reroll failed charge rolls egy genestealertömeg broodlordokkal, elég kemény közelharcban.

Warlord trait a nevesített karaktereknél megint fix, ezt annyira nem szeretem, bár fluffos, de megköti az ember kezét, én jobban szeretek customizálni, bár egyik sem ad óriási előnyt, de elég jók.

Visszajöttek a régi pszík is, zoákat elég keményen megdobja egy neurotrope (reroll 1 pszihik tesztnél), van hive fleet adaptáció is pszihez, szóval lehetne zoa only sereget is csinálni, malantrope-ot nem látom túl jónak, bár sok egységen csak átfutottam, holnap lesz talán idő mindent felfogni, nem csak elolvasni smile

Majd írjon valaki részletes, egységenkénti elemzést is, mondjuk aki már játszott 8th editiont!!! XD

 Aláírás 

“Embrace your Biomass Tyranids are Coming!”

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-12 23:25   [ Eltüntet ]   [ # 470284 ]  
Veterán

Tyrannocyte-hoz keresek összeszerelési útmutatót. Szakennelve vagy papíron is jó. Előre is köszönöm.

 Aláírás 

A csata eszmai síkon dől el,DE ELŐTTE SZÉTÜTÖM A FEJEDET!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-12 12:55   [ Eltüntet ]   [ # 470264 ]  
Veterán

valakinek volt mar ereje a codexben elmelyedni? Ha igen mik a velemenyek?
tap, eros, atlag, gyenge, boxzsak?
erdekes kombinaciok? stb.

 Aláírás 

Festesek (kepek)

Seregek (lista)

Song of the Stars

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-12 07:33   [ Eltüntet ]   [ # 470254 ]  
Veterán

Tyranids codex 8th
https://mega.nz/#F!bEkglJwb!6qmF4o4ydr6NKkpBuq1YKQ!PUdUjZqa
Másolni nem klikkelni

 Aláírás 

This is our legacy. This is our Purpose. This is why we fight’
“For Russ and the Allfather!”
WarpStorm Szolnok (Inkvizítor)
WarpStorm Szolnok (facebook)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-09 15:03   [ Eltüntet ]   [ # 470227 ]  
Veterán

A GW-től? Hány éves vagy, királylány? smile

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-09 14:18   [ Eltüntet ]   [ # 470225 ]  
Veterán
Zsolti - 2017-11-09 13:41

Tényleg, Chaos cultist teleport + maxra töltés nem kerül pontba?

Alpha legiont is kb két héten belül faq zták megjelenés után.

Reméltem hogy a nida már úgy jön ki.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-09 14:16   [ Eltüntet ]   [ # 470224 ]  
Veterán
Zsolti - 2017-11-09 13:41
Freddy Krueger - 2017-11-09 11:44
Chipmunk - 2017-11-09 09:42

Vagy teljesen félreértem, és az a stratagem csak annyi mond, hogy ha meghalt teljesen egy egységem, akkor egy másik unitot behozhatok az eredeti egységem pusztulása esetén, és ilyen formán az új egységnek semmi köze sincs az eredeti, megpusztult egységhez?

Ez részletkérdés. IG-nél kifaqzták pont ugyanezt, nidánál is fogják vsz.

Tényleg, Chaos cultist teleport + maxra töltés nem kerül pontba?

Sőt, AdMech kódexben is van ilyen stratagem.

 Aláírás 

Ah you think Conscript Platoon is your ally? You merely adopted the Conscript Platoon. I was born in it, molded by it. I didn’t see an army under 150 models until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-09 13:41   [ Eltüntet ]   [ # 470221 ]  
Veterán
Freddy Krueger - 2017-11-09 11:44
Chipmunk - 2017-11-09 09:42

Vagy teljesen félreértem, és az a stratagem csak annyi mond, hogy ha meghalt teljesen egy egységem, akkor egy másik unitot behozhatok az eredeti egységem pusztulása esetén, és ilyen formán az új egységnek semmi köze sincs az eredeti, megpusztult egységhez?

Ez részletkérdés. IG-nél kifaqzták pont ugyanezt, nidánál is fogják vsz.

Tényleg, Chaos cultist teleport + maxra töltés nem kerül pontba?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-09 11:44   [ Eltüntet ]   [ # 470218 ]  
Veterán
Chipmunk - 2017-11-09 09:42

Vagy teljesen félreértem, és az a stratagem csak annyi mond, hogy ha meghalt teljesen egy egységem, akkor egy másik unitot behozhatok az eredeti egységem pusztulása esetén, és ilyen formán az új egységnek semmi köze sincs az eredeti, megpusztult egységhez?

Ez részletkérdés. IG-nél kifaqzták pont ugyanezt, nidánál is fogják vsz.

 Aláírás 

Ah you think Conscript Platoon is your ally? You merely adopted the Conscript Platoon. I was born in it, molded by it. I didn’t see an army under 150 models until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-09 09:42   [ Eltüntet ]   [ # 470216 ]  
Akolitus

Vagy teljesen félreértem, és az a stratagem csak annyi mond, hogy ha meghalt teljesen egy egységem, akkor egy másik unitot behozhatok az eredeti egységem pusztulása esetén, és ilyen formán az új egységnek semmi köze sincs az eredeti, megpusztult egységhez?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-09 09:41   [ Eltüntet ]   [ # 470215 ]  
Veterán
Chipmunk - 2017-11-09 09:39

Sziasztok!

Szabályértelmezési kérdésem lenne.

Nida Codex, Endless Swarm stratagem.

Tegyük fel, hogy van egy Hydra genestealer unitom, amely teljesen megsemmisül.  A következő körben a stratagemmel visszahozhatom őket 2CP-ért? Vagy mint “Reinforcements” ennek a visszahozott unitnak az pontárát már félre kell tennem a meccs előtt, azaz bele kell számolnom a a seregem pontjaiba?

Ti hogy látjátok?

ha az IG send in the next wave-jéből indulok ki akkor félre kell tenni a pontot, de majd kiderül legroszabb esetben 2 hét múlva a erratanál :D

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-09 09:39   [ Eltüntet ]   [ # 470213 ]  
Akolitus

Sziasztok!

Szabályértelmezési kérdésem lenne.

Nida Codex, Endless Swarm stratagem.

Tegyük fel, hogy van egy Hydra genestealer unitom, amely teljesen megsemmisül.  A következő körben a stratagemmel visszahozhatom őket 2CP-ért? Vagy mint “Reinforcements” ennek a visszahozott unitnak az pontárát már félre kell tennem a meccs előtt, azaz bele kell számolnom a a seregem pontjaiba?

Ti hogy látjátok?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-08 12:05   [ Eltüntet ]   [ # 470205 ]  
Veterán

Szia,

már van review az új kódexről wink

Sajnos még nem volt időm végighallgatni, de csak nem lettek rosszabbak, mint az alapkönyves index smile

 Aláírás 

“Embrace your Biomass Tyranids are Coming!”

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-07 20:36   [ Eltüntet ]   [ # 470187 ]  
Veterán

Szia,

Csak ajánlani tudom a Nidákat, mert a legszebb sereg, és nem is gyenge. Mivel most jött ki a kódex, pontos választ szerintem csak pár napon belül tudunk mondani. Egy biztos a nagy dögök mindig jók. smile

A Starter doboz nem tűnik rossz vételnek, mert a génorzók, és Tyrgon is a legerősebb osztagok közé tartoztak eddig.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-07 20:12   [ Eltüntet ]   [ # 470185 ]  
Veterán

Sziasztok!
Gondolkodok egy kisebb Nida seregen.
Mivel lenne érdemes elkezdeni a seregépítést?
Használhatóak ezek a Starter setek?
Válaszokat előre is köszi.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-10-04 10:23   [ Eltüntet ]   [ # 469068 ]  
Újonc

Sziasztok,
Egy külföldi arc árulja az alábbiakat

2x Flyrants (One painted, One missing head and arms unpainted) £20 each
1x Hive Crone (Unpainted) £25
1x Venomthrope Brood (3 models, missing lash whips) £15
2x Mucolid Spore Mines £5 each
9x Tyranid Warriors (Painted, no arms) £5 each
2x Tyranid Warriors (Painted, rending claws & venom cannons) £5 each
4x Tyranid Warriors (Painted, rending claws & devourers) £5 each
1x Tyranid Prime (Painted, no arms) £5 each
7x Tyranid Warriors (Based, rending claws & talons) £5 each
3x Lictors (Painted, conversions) £10 each
1x Hive Tyrant (Painted, no arms) £20
1x Malanthrope (Painted, conversion) £12
11x Spore Mines £12 for whole set
4x Termagant Broods (10 models in each, based, a couple painted) £10 each

Nem érdekel valakit valami?
Nekem más dolgai kellenek és osztozhatnánk a shippingen, ami 10 font.
Plusz ha többet veszünk, engedhet is még.

Üdv,
Raynor

 Aláírás 

“Though my guards may sleep and ships may rest at anchor, our foes know full well that big guns never tire.” - Lufgt Huron, The Tyrant of Badab

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-11 18:00   [ Eltüntet ]   [ # 467527 ]  
Veterán
lordquator - 2017-08-11 14:24

Azt mondom, hogy jön tartalékban egy osztag, ekkor dobok a táblázaton. Dobok 1-t, oks van egy Primusom újradobom. 4, van még egy primus, ezt is újra dobom? Illetve, van másik osztagom ezekre is el tudom sütni az első  Primus képességét, amit már elsütöttem ?

1. Semmilyen újradobást nem lehet újból újra dobni. smile

(Psychic Phase mellett balra fülszöveg)

You can never re-roll a dice more than once, and re-rolls happen before modifiers (if any) are applied.

2. Fordítva indul. Érkezik a Primus és azt mondod, hogy melyik az az egy darab osztag, ami vele jön.
Ennek a két db osztagnak egyetlen közös cult ambush-t dobsz, amit újra dobhatsz vagy a Primusból, vagy stratagem-ből.

Szóval nem többször használható a képesség, mert közös dobás van.

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 196
1