Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 195
1
Tiranidák
Dátum: 2017-08-11 18:00   [ Eltüntet ]   [ # 467527 ]  
Veterán
lordquator - 2017-08-11 14:24

Azt mondom, hogy jön tartalékban egy osztag, ekkor dobok a táblázaton. Dobok 1-t, oks van egy Primusom újradobom. 4, van még egy primus, ezt is újra dobom? Illetve, van másik osztagom ezekre is el tudom sütni az első  Primus képességét, amit már elsütöttem ?

1. Semmilyen újradobást nem lehet újból újra dobni. smile

(Psychic Phase mellett balra fülszöveg)

You can never re-roll a dice more than once, and re-rolls happen before modifiers (if any) are applied.

2. Fordítva indul. Érkezik a Primus és azt mondod, hogy melyik az az egy darab osztag, ami vele jön.
Ennek a két db osztagnak egyetlen közös cult ambush-t dobsz, amit újra dobhatsz vagy a Primusból, vagy stratagem-ből.

Szóval nem többször használható a képesség, mert közös dobás van.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-11 14:24   [ Eltüntet ]   [ # 467513 ]  
Veterán

Tudom nem feltétlen nidához tartozik, de a genestiler cult hogyan van pontosan?
Azt mondom, hogy jön tartalékban egy osztag, ekkor dobok a táblázaton. Dobok 1-t, oks van egy Primusom újradobom. 4, van még egy primus, ezt is újra dobom? Illetve, van másik osztagom ezekre is el tudom sütni az első  Primus képességét, amit már elsütöttem ?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-23 22:23   [ Eltüntet ]   [ # 466975 ]  
Veterán

Csak az obejktívítás végett ma kipróbáltam egy 2000 pontos listát, ami szerintem elég működőképes.

-fly txrant 2x deathspitter , 2 monstrous rending claw, toxin sack
- tervigon

- hormagaunt 25
- hormagaunt 25
- termagaunt 20 (10x devourer, 10 flesbourer)
- temeagaunt 25 ( 10x devourer, 15 fleshbourer)

- zoanthrope x3, neurothrope x1
- zoanthrope x3, neurothrope x1

- exocrine
- exocrine
- exocrine

Necron ellen játszottam, elég jól ment, ellenfelem Dávid, nagyon segítőkész volt, így egy jó baráti meccset játszottunk.

Nem akarok battle reportot, de pro kontra pár szó az egységekről.

Flyrant, eddig két játékot játszottam vele, a két psziképesség nagyon jó, 12 inch synapsz szintén, azon kivül jó golyófogó, wraithel meg C’atannal eljátszott, de közelharcban nem egy nagy szám, a monstrous rending claw nélkül, még szarabb lenne, így legalább újra lehet dobni a rontott woundot, ami által egy kicsit több esély van hogy becsúszik egy hatos, a toxin sack miatt még egy wound, az összesen négy, megjegyzem még soha nem sikerült, de papíron jól néz ki.Pincér tailen az ellenfelem is csodálkozott, hogy valójában a hyve tyrant annyit üt mint egy ork boy.

Tervigon szépen csendben elvolt a vége fele maradt rá tűzerő, gyorsan le is ment öt woundra, a 8 toughness nem védi meg, max a 14 wound, nagyon kell vigyázni rá.
Nagyon hasznos volt a lövős gauntok egyes újra dobása!


Gauntok szenvednek közelharcban 4 ws 3 erő, gyakorlatilag arra jó, hogy a nagy létszám miatt valakit bekössél
Devoureres gauntok viszont nagyon hasznosak voltak, tervigon 6 inchen belül egyeseket újra dobva, 20 létszám felet az egyes woundot újra dobva, abszolut az egyik mvp unit volt!


Zoanthrope szintén az mvp kategória, egyik leghasznosabb egység a kodexben, az egyik hormagaunt unitot le is cserélem még egy zoanthrope unitra.
Alapvetően, a mortal wound ellen nincs mentője senkinek, bele lehet közelharcba is lőni vele, szóval olyan mint boxba a ko, nincs vita vele kapcsolatban.
4 vagy több zoanthropenál 2x pszyzhetsz, catalystot tehetsz a smiteon kivül ki.Smite additionel d3 wound, ha 10 fölé dobsz, akkor 3xd3 wound, neurothrope miatt gyógyul is, szóval mindent egybevetve nagyon hasznos egység, minden magas toughness, karakter, jármű, elit modellek ellen.

Exocrine, szintén csak a legjobbakat tudom elmondani róla, az első körben a necron karakter valami egszerhasználatos 120 inchre lövő lándzsával rögtön levitte a felét az egyiknek, ez később nagyon rosszul jött.
Egyébként első körben össztűzzel lelőttek egy ghost arkot, majd a másodikban a monolithot, szóval szintén nagyon jók.

Szóval érdemes próbálkozni a tyranidával, de tartom a véleményem, hogy ez a kódex, még nem olyan erős, mint a 6. Kiadás.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-13 20:20   [ Eltüntet ]   [ # 466770 ]  
Veterán

Akkor valóban sok béna nida játékos van a youtubeon grin
Maradjunk annyiban hogy ez a kodex sem lett kompetitív.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-12 20:26   [ Eltüntet ]   [ # 466732 ]  
Veterán
andydaro - 2017-07-12 19:41

Hát ebből csak annyit látok a youtube videókon, hogy kihátrálnak, és lőnek(ig, harlekin)

Amúgy ha nem lőhetnek az sem gond mert a többi pillanatok alatt lelövi a páncélütő egységeket, a többiek meg nem sok mindent tudnak csinálni.
Az első körben ha nem te kezdessz, akkor leszedik a sereged felét, a másik felével, meg nem sok mindent érsz.

Amúgy a gondom ezzel az overwatchal az , hogy hülyére lönek még akkor is, ha nem érsz be közelharcba, miért?
Miért nem először távolság dobás, ha nem sikerül, akkor rád sem lő, így lenne logikus.

Ha beérsz, és rádlőttek, akkor miért ütnek is közelharcban?

Abból amit írsz, abból nekem az jön le, hogy nagyon bénák azok a nida játékosok, akiknek a meccseit nézed vagy az ellenfeleik gusztustalanul mázlisták. Emellett mások csatáiból nem sok saját élményt fogsz szerezni. Inkább játssz mint videókat nézz.

Extrém szarul kell dobjon a nida játékos, hogy ne győzzön le akár egy sima gaunt osztaggal bármely IG egységet rohamnál. Ha meg a menekülő pár fős megmaradt egységnél arra pazarolja az IG játékos a limitál mennyiségű parancsai némelyikét, hogy pár figurát újra harckésszé tegyen (a túlélőket), az csak a nida játékosnak öröm, mert addig sem a durvább parancsokat használja az egyéb egységekkel.

A harlequin sereg meg már csak ilyen. Ők az egyetlenek akik ezt sereg szinten eljátsszák. Cserébe jó drágák és könnyen halnak. smile

6-7-8-9, sőt 12”-es mozgású egységekkel (adrenal glands adta extra plusz távot nem is említve) meg egy kör alatt rohamtávban vagy és lekötsz kismillió egységet könnyedén. Ebben még a kitolt felállási zónák is sokat segítenek. Olcsó golyófogónak meg ott a carnifex. 100 pont alatt is hatékonyan ellátja bárki baját, ugyanakkor lelőni nagyon nem egyszerű, még koncentrált tűzerővel sem. Jelenleg nagyon sok dolog könnyíti a nida játékos dolgát, lényegesen nagyobb eséllyel indul a győzelemért mint a korábbi két-három kiadásban. Alulról csoportosan feljövő, drop-olt egységekről nem is beszélve akikkel körbeállod az IG sereget azt győzze kiválasztani a leendő célpontjait. Fullaszd bele az olcsó tömegbe az ellenfeleket azt nem lesz gondod az esetleges veszteségekkel.

Az overwatch meg nem sokat károsít ha nem tisztán flamer-es egységnek mész neki vagy ha nem cinkelt kockákkal játszik az ellenfél és csak 6-osokat dob. Az az esetleges 1-2 figura veszteség egy rohamnál az édeskevés veszteség, ami átlagban összejön. Az meg hogy miként kéne lennie… nos ezt másként látja a közelharci sereg és a lövős. Miért kéne ölbe tett kézzel várnia a távolról felé rohanó támadót a célpontnak, ha egyszer ott a kezében az eszköz, mellyel mindeközben rálőhet? Ráadásul olyan ordenáré módon kicsi az esély a találatra, hogy az nem oszt nem szoroz a végeredményben. Kivétel a lángszórók, de azok meg csak akkor jönnek képbe, ha a támadó egysége eleve 8”-en belülről indítja meg a rohamot, máskülönben nem is lőhetnek.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-12 19:41   [ Eltüntet ]   [ # 466731 ]  
Veterán

Hát ebből csak annyit látok a youtube videókon, hogy kihátrálnak, és lőnek(ig, harlekin)

Amúgy ha nem lőhetnek az sem gond mert a többi pillanatok alatt lelövi a páncélütő egységeket, a többiek meg nem sok mindent tudnak csinálni.
Az első körben ha nem te kezdessz, akkor leszedik a sereged felét, a másik felével, meg nem sok mindent érsz.

Amúgy a gondom ezzel az overwatchal az , hogy hülyére lönek még akkor is, ha nem érsz be közelharcba, miért?
Miért nem először távolság dobás, ha nem sikerül, akkor rád sem lő, így lenne logikus.

Ha beérsz, és rádlőttek, akkor miért ütnek is közelharcban?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-12 08:36   [ Eltüntet ]   [ # 466720 ]  
Veterán
Airyku69 - 2017-07-11 22:33

Mennyire éri meg warriornak devourert/deathspittert/pair of spinefistet venni? Sajna nincs időm ismerkedni az új szabályokkal, de Shadow war armageddonhoz akarok bonesword+spinefistes warriorokat összerakni.

Én most azt próbálgatom, hogy Tyrgon behozza a warriorokat, akik karddal kezükben (4pt, +1A -2ap) Berohanják az ellen, mivel pisztolyt raktam rájuk, így azért 3-mat lőnek közelharcba is. Össz, ha jól rémlik 24 pts, annyit teljesen megér sztem.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-11 22:33   [ Eltüntet ]   [ # 466709 ]  
Veterán

Mennyire éri meg warriornak devourert/deathspittert/pair of spinefistet venni? Sajna nincs időm ismerkedni az új szabályokkal, de Shadow war armageddonhoz akarok bonesword+spinefistes warriorokat összerakni.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-11 20:09   [ Eltüntet ]   [ # 466697 ]  
Veterán
SaGa Jr - 2017-07-11 19:20
Ducimax - 2017-07-11 15:25
SaGa Jr - 2017-07-11 07:52

A közelharc önmagában meg amúgy sem véd már meg, hiszen pisztolyos egységek bele tudnak már lőni a közelharcba kívülről is.

Kívülről továbbra sem tudsz belelőni a közelharcba. A megfogalmazás szerint “pisztoly fegyverekkel akkor lőhet a modell, ha ellenséges egység van 1”-en belül a saját egységétől”. Ha más egységed van 1”-en belül, akkor bukta.

Köszönet a korrigálásért. Megzavart a szabály második mondata, ahol szó esik arról, hogy mehet a lövés akkor is ha más egység van 1”-en belül.

Azt csak azért kellett hozzátenni, mert (jó előre látták) szabályjogászok belekötöttek volna, hogy ha két osztaggal is cc-ben vagy, egyik sem lőhet pisztollyal, mert a másik szemszögéből a cc letiltja.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-11 19:20   [ Eltüntet ]   [ # 466690 ]  
Veterán
Ducimax - 2017-07-11 15:25
SaGa Jr - 2017-07-11 07:52

A közelharc önmagában meg amúgy sem véd már meg, hiszen pisztolyos egységek bele tudnak már lőni a közelharcba kívülről is.

Kívülről továbbra sem tudsz belelőni a közelharcba. A megfogalmazás szerint “pisztoly fegyverekkel akkor lőhet a modell, ha ellenséges egység van 1”-en belül a saját egységétől”. Ha más egységed van 1”-en belül, akkor bukta.

Köszönet a korrigálásért. Megzavart a szabály második mondata, ahol szó esik arról, hogy mehet a lövés akkor is ha más egység van 1”-en belül.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-11 15:25   [ Eltüntet ]   [ # 466686 ]  
Veterán
SaGa Jr - 2017-07-11 07:52

A közelharc önmagában meg amúgy sem véd már meg, hiszen pisztolyos egységek bele tudnak már lőni a közelharcba kívülről is.

Kívülről továbbra sem tudsz belelőni a közelharcba. A megfogalmazás szerint “pisztoly fegyverekkel akkor lőhet a modell, ha ellenséges egység van 1”-en belül a saját egységétől”. Ha más egységed van 1”-en belül, akkor bukta.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-11 07:52   [ Eltüntet ]   [ # 466675 ]  
Veterán
darkmore - 2017-07-11 05:43

A probléma az, hogy ez az egyetlen fegyver az egész 40k-ban, ami elvesztette az újradobást,de cserébe nem kapta meg a dupla lövésszámot.
Mondjuk én örülök, hogy nem a régi dolgot kell így erőltetni, de ez inkább kényszer…

Nem ez az egyetlen, akad még más seregben is olyan fegyver, ami nem kapta meg a twin linked után a lövésszám duplázást, miközben elveszítette a re-roll-t.


andydaro:
Az overwatch pont ugyanaz mint a 7. kiadásban volt. Illetve annyival már jobb, hogy a flamer típusú, automatán találó cuccok is most már csak akkor lőhetnek, ha a roham kezdetekor a támadó hatótávon belül van. A 7. kiadásban nem kellett ezen fegyvereknek lőtávon belül lenniük, automatán bevitték a találatokat.

Amúgy meg ha ledarálod az ellenfelet, akkor nem lesz aki kivonuljon közelharcból. Illetve a mozgásokat úgy kell kivitelezni, hogy egyszerre mindig több egységet támadj be és pile in meg consolidate mozgásokkal igyekezni kell más egységeket is befogni. Mindenkivel nem fog tudni kimozogni vagy nem akar majd az ellenfél sem. Ha meg megteszi, akkor annyival is kevesebb egysége fog cselekedni az ő körében. Neked ez csak jó. A közelharc önmagában meg amúgy sem véd már meg, hiszen pisztolyos egységek bele tudnak már lőni a közelharcba kívülről is. Nem egy hatékony módszer az biztos, de lövéstől már nem véd olyan tökéletesen a közelharc mint eddig (igaz eddig a leszóródó blast marker-ektől nem védett semmit).

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-11 05:43   [ Eltüntet ]   [ # 466673 ]  
Veterán
Gergeros - 2017-07-08 09:12
lordquator - 2017-07-08 09:10

Csak fele annyit lő, eddig 12 volt (2x6), most 2x3

Ahogy eddig is így volt. 1 twin devourer 6-ot lőtt. Most 2 devouret lő 6-ot. Ha 2 twint hoztál 12-őt lőttél most meg 4x hozod rá és 12-őt lősz. Nem igazán látom a problémádat.

A probléma az, hogy ez az egyetlen fegyver az egész 40k-ban, ami elvesztette az újradobást,de cserébe nem kapta meg a dupla lövésszámot.
Mondjuk én örülök, hogy nem a régi dolgot kell így erőltetni, de ez inkább kényszer…

 Aláírás 

“Embrace your Biomass Tyranids are Coming!”

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-10 23:15   [ Eltüntet ]   [ # 466670 ]  
Veterán

Sok videót megnézve a tyranidáknak nagyon rossz ez az overwatch, valamint a falback.
Ha ez a kettő nem lenne, akkor jóval kiegyensúlyozottabb lehetne velük a játék.
Lövős seregek ellen, el sem szabad kezdeni, mert nem sok élményben lesz része az embernek.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-08 09:28   [ Eltüntet ]   [ # 466579 ]  
Veterán

Gergeros
Jogos, csak akkor meg közelharcban leszek gyenge, mindegy ezen még agyalok…

Hypos
Az exocrine nekem is bejött, de mindig elsődleges célpont volt, így nem tudott kiteljesedni még. :D
Sok egység van ami nagyon jó, nyílván kell majd egy 20-30 játék mire kialakul egy top sereg, de itt az nagyon tetszik, hogy nem tudom azt mondani semmire, hogy ez szar, nem fogom használni.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-08 09:15   [ Eltüntet ]   [ # 466576 ]  
Veterán
lordquator - 2017-07-08 09:00

Igen, köszönöm.
Amit még hiányolok az a twin devouer with … . Jelenleg nagyon le lett butítva a fegyvertárunk a 7 hez képest.
Egyébként tesztelgetés alapján jók lettek a nidák, a Carnikat egyenesen imádom (pont értékben szerintem hasznos egység). Illetve tetszik, hogy sok olyan egység van amit lehet használni végre.

Twin devourert váltotta a deathspitter sokkal izmosabb mivel van ap-ja és minimális a pont különbség.
Engem a Carnik nem győztek meg mondjuk soha nem is szerettem őket annyira :D
De a trygon a mawloc egy állat és akkor az exocrine-ról nem is beszéltem az egyik legjobb egységünk.
Devilgauntok megint csak nagyon jók(végre). A Swarmi egy őrült, tyranocite végre jó :D A ripper swarm a nida secret weapon-je. A biovore nagyon jó lett a pontjáért egy nagyon idegesítő egység és fájni is tud.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-08 09:12   [ Eltüntet ]   [ # 466575 ]  
Veterán
lordquator - 2017-07-08 09:10

Csak fele annyit lő, eddig 12 volt (2x6), most 2x3

Ahogy eddig is így volt. 1 twin devourer 6-ot lőtt. Most 2 devouret lő 6-ot. Ha 2 twint hoztál 12-őt lőttél most meg 4x hozod rá és 12-őt lősz. Nem igazán látom a problémádat.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-08 09:10   [ Eltüntet ]   [ # 466574 ]  
Veterán

Csak fele annyit lő, eddig 12 volt (2x6), most 2x3 és twin volt.

Bs-ben próbáltam keresni, de persze nem találtam, csak adnak ki valamit, minden flyrantom azzal van felszerelve. smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-08 09:10   [ Eltüntet ]   [ # 466573 ]  
Veterán

A twin devourer az a “nincs hozzá GW modell akkor kivesszük” áldozata lett.

FW nem tudom hogy adott e ki hozzá 8. Kiadású szabályokat.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-08 09:07   [ Eltüntet ]   [ # 466572 ]  
Veterán
lordquator - 2017-07-08 09:00

Igen, köszönöm.
Amit még hiányolok az a twin devouer with … . Jelenleg nagyon le lett butítva a fegyvertárunk a 7 hez képest.
Egyébként tesztelgetés alapján jók lettek a nidák, a Carnikat egyenesen imádom (pont értékben szerintem hasznos egység). Illetve tetszik, hogy sok olyan egység van amit lehet használni végre.

A devourer-es fegyver szett ugyan annyit lő és kaptak még egy erősebb verziót is. Ráadásul majdnem minden fegyverüket buffolták.

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 195
1