Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 115
1
Chaos Daemons (40K)
Dátum: 2017-04-13 08:36   [ Eltüntet ]   [ # 463409 ]  
Veterán
lordquator - 2017-04-12 20:42

ha van egy démon CAD-om vagy AD-m és a meccs közben idézgetek troopokat, akkor azok is megkapják az ObSec-et?

kösz…

Nem. Az utólag beidézett egységek sosem tagjai a Detachmentnek, és nem kaphatják meg a Detachment speciális szabályait.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-12 20:42   [ Eltüntet ]   [ # 463401 ]  
Veterán

ha van egy démon CAD-om vagy AD-m és a meccs közben idézgetek troopokat, akkor azok is megkapják az ObSec-et?

kösz…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-10 16:29   [ Eltüntet ]   [ # 463359 ]  
Veterán
Warboss - 2017-04-10 15:52

Szasztok!

Van-e bármilyen mód arra, hogy a daemon tzeench diszciplina alap varázslatának a hatótávját megnöveljem 24”-ről 36”-re? Azt hiszem a “flickering fire” a neve, 24” S5 AP4 2d6 lövés, amit lehet erősíteni 4d6-ig…)
Illetve van még egy kérdésem: ha a daemon kódex-ben lévő warp storm táblázatot használod, akkor menet közben nem lehet váltani a warzone fenris könyvben lévő táblázatba, ugye?

Lőtávnövelés: nem, nincs mód rá.
Warp Storm: a meccs elején megmondod, hogy melyik táblázatot használod, és annál kell maradnod a meccs végéig.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-10 15:52   [ Eltüntet ]   [ # 463358 ]  
Veterán

Szasztok!

Van-e bármilyen mód arra, hogy a daemon tzeench diszciplina alap varázslatának a hatótávját megnöveljem 24”-ről 36”-re? Azt hiszem a “flickering fire” a neve, 24” S5 AP4 2d6 lövés, amit lehet erősíteni 4d6-ig…)
Illetve van még egy kérdésem: ha a daemon kódex-ben lévő warp storm táblázatot használod, akkor menet közben nem lehet váltani a warzone fenris könyvben lévő táblázatba, ugye?

 Aláírás 

The question is: What is ......
The question is: Who cares?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-06 21:41   [ Eltüntet ]   [ # 463295 ]  
Veterán

A 40k módosítóremdszere (jelenleg még) így működik:

- először érvényesítesz minden aktuális szorzót
- aztán érvényesítesz minden aktuális osztót
- majd hozzáadsz minden + módosítót
- ezután levonsz minden - módosítót
- és végül, ha valami egy fix értékre módosítja az adott statot, akkor az egészet arra hozod.

A rohambónusz a 3. pontban kerül rá a támadásokra, az “egyetlen támadás” pedig az 5. pont erőssége, tehát nem, nem adod hozzá.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-06 17:56   [ Eltüntet ]   [ # 463293 ]  
Akolitus

Nekem egyértelműnek tűnik, hisz az van írva, hogy minden támadását lecseréli, így a +1-et is. Eddig sose játszottam másképp, illetve másnál is ezt láttam.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-06 16:43   [ Eltüntet ]   [ # 463292 ]  
Veterán

Helló

egy kérdésem lenne:
Ha a Tzeetch rájáknak a tàmadását lecserélem lamperis bitera akkor a roham fázisban kettő lamperist ütnek?
Mivel a kódex alapján a normál közel harci támadásait cseréli le . A +1rohambonusz adja ezt , vagy az is a normál közelharciba számít ?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-06 11:44   [ Eltüntet ]   [ # 461794 ]  
Veterán

Hoppá! jól értem, hogy ezentúl összeadódik a sikeres Toughness-tesztekkel az FNP?

Q: Tzeentch Warpflame – does the Feel No Pain gained
by an enemy unit who passes a Toughness test stack with
successive applications?
A: Yes, although this cannot be improved beyond Feel
No Pain (2+).

 Aláírás 

“A humor égszínkék celofánjába be lehet csomagolni a napi gondok elnyűtt és véres alkatrészeit.” -Bohumil Hrabal-

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-20 18:30   [ Eltüntet ]   [ # 461277 ]  
Veterán
lordquator - 2017-01-20 16:06

most nézem a GW oldalt és konkrétan minden a heraldon meg a Changeling-en kívül az összes Tzeentch démon elfogyott. mindent frissítenek v gond van?

well, well, the crusade is working :D #imperialtruth

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-20 16:06   [ Eltüntet ]   [ # 461269 ]  
Veterán

most nézem a GW oldalt és konkrétan minden a heraldon meg a Changeling-en kívül az összes Tzeentch démon elfogyott. mindent frissítenek v gond van?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-14 21:00   [ Eltüntet ]   [ # 461103 ]  
Veterán

A következők kerültek fel ma Dreamer88 könyvtárába  

7th Edition Codex - Traitor Legions (még csak a szabályok)
7th Edition Codex - Black Crusade - Traitor’s Hate Supplament
7th Edition Codex -  Chaos Daemons - Daemonic Incursion Edition
7th Edition - War Zone Fenris - Wrath of Magnus - campaign supplament

Dreamer88 könyvtár link

 Aláírás 

This is our legacy. This is our Purpose. This is why we fight’
“For Russ and the Allfather!”
WarpStorm Szolnok (Inkvizítor)
WarpStorm Szolnok (facebook)

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 18:17   [ Eltüntet ]   [ # 460652 ]  
Veterán

Nem, nem lehet a része. A Daemonic Incursion-nél egészen pontosan le van írva, hogy mi lehet a része, és a Heralds Anarchic nincs köztük.

CsG

Blast - 2016-12-28 16:39

Ehhez kapcsolódóan én is megkérdezném, hogy az új Auxiliary választást (Herald Anarchic) lehet a Daemonic Incursion része? Ott ugyebár nem írják, csak az új könyvben. Ám a BattleScribe szerint igen…

ferreus - 2016-12-28 11:17

Hello

A Curse of the Wulfen könyvben szerepel a Daemonic Incursion detachment (DID) - és ehhez kapcsolódóan egy csomó formáció is (pl.:Murderhorde, Infernal Tetrad stb…)

A kérdésem az, hogy ezek a formációk önmagukban is hozhatók-e, a DID - en kívül is? (Azaz úgy kombinálva őket, hogy nem a formációk nem felelnek meg a DID elvárásoknak?)

Ill. egy általános kérdés:
Ugyanazt a formációt hozhatom többször egy seregben?
(Pl. lehet két infernal tetrad a seregben?)

Köszönöm!

Üdv
F

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 16:39   [ Eltüntet ]   [ # 460647 ]  
Akolitus

Ehhez kapcsolódóan én is megkérdezném, hogy az új Auxiliary választást (Herald Anarchic) lehet a Daemonic Incursion része? Ott ugyebár nem írják, csak az új könyvben. Ám a BattleScribe szerint igen…

ferreus - 2016-12-28 11:17

Hello

A Curse of the Wulfen könyvben szerepel a Daemonic Incursion detachment (DID) - és ehhez kapcsolódóan egy csomó formáció is (pl.:Murderhorde, Infernal Tetrad stb…)

A kérdésem az, hogy ezek a formációk önmagukban is hozhatók-e, a DID - en kívül is? (Azaz úgy kombinálva őket, hogy nem a formációk nem felelnek meg a DID elvárásoknak?)

Ill. egy általános kérdés:
Ugyanazt a formációt hozhatom többször egy seregben?
(Pl. lehet két infernal tetrad a seregben?)

Köszönöm!

Üdv
F

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 11:59   [ Eltüntet ]   [ # 460643 ]  
Veterán
ferreus - 2016-12-28 11:17

Hello

A Curse of the Wulfen könyvben szerepel a Daemonic Incursion detachment (DID) - és ehhez kapcsolódóan egy csomó formáció is (pl.:Murderhorde, Infernal Tetrad stb…)

A kérdésem az, hogy ezek a formációk önmagukban is hozhatók-e, a DID - en kívül is? (Azaz úgy kombinálva őket, hogy nem a formációk nem felelnek meg a DID elvárásoknak?)

Azokat, amelyiknek van saját bejegyzése a könyben vagy máshol formációként, azokat minden további nélkül (tehát a Daemon Lord, a Daemon Flock és a The Hunter of Khorne kivételével bármelyiket).

Természetesen ilyenkor a DID adta bónuszokat nem kapod meg.

ferreus - 2016-12-28 11:17

Ill. egy általános kérdés:
Ugyanazt a formációt hozhatom többször egy seregben?
(Pl. lehet két infernal tetrad a seregben?)

Köszönöm!

Üdv
F

Baráti játékban persze, versenyen meg a kiírásnak megfelelően.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 11:17   [ Eltüntet ]   [ # 460642 ]  
Veterán

Hello

A Curse of the Wulfen könyvben szerepel a Daemonic Incursion detachment (DID) - és ehhez kapcsolódóan egy csomó formáció is (pl.:Murderhorde, Infernal Tetrad stb…)

A kérdésem az, hogy ezek a formációk önmagukban is hozhatók-e, a DID - en kívül is? (Azaz úgy kombinálva őket, hogy nem a formációk nem felelnek meg a DID elvárásoknak?)

Ill. egy általános kérdés:
Ugyanazt a formációt hozhatom többször egy seregben?
(Pl. lehet két infernal tetrad a seregben?)

Köszönöm!

Üdv
F

 Aláírás 

Laughing at our mistakes can lengthen our own life. Laughing at someone else’s can shorten it.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-06 23:30   [ Eltüntet ]   [ # 460042 ]  
Veterán
CsG - 2016-12-04 22:44
kgb - 2016-12-04 20:21

Sziasztok,

Khorne flesh hound-ot mekkora base-re kell tenni?

Koszonom,
kgb

50mm kerek base.

CsG

Köszönöm!

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-06 20:40   [ Eltüntet ]   [ # 460030 ]  
Veterán
Archon - 2016-12-06 19:58

Üdv

Milyen kiadványban jöttek ki mostanában Chaos formációk ?
Valami 4 nagy démonosról is hallottam a G.D.-en

ARCHON

Curse of the wulfen-ben. Infernal Tetrad a formáció neve.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-06 20:32   [ Eltüntet ]   [ # 460028 ]  
Moderátor

En csak a wrath of magnusrol tudok amiben ugye Tzeents demon formaciok vannak.
Elvileg jon a traitor legions konyv.  Nem tudom h lesz e benne demon


D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-06 19:58   [ Eltüntet ]   [ # 460024 ]  
Veterán

Üdv

Milyen kiadványban jöttek ki mostanában Chaos formációk ?
Valami 4 nagy démonosról is hallottam a G.D.-en

ARCHON

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-04 22:44   [ Eltüntet ]   [ # 459934 ]  
Veterán
kgb - 2016-12-04 20:21

Sziasztok,

Khorne flesh hound-ot mekkora base-re kell tenni?

Koszonom,
kgb

50mm kerek base.

CsG

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 115
1
 
‹‹ Apocalypse      Vassal40k ››