Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
3 ennyiből: 117
3
Chaos Daemons (40K)
Dátum: 2017-01-20 16:06   [ Eltüntet ]   [ # 461269 ]  
Veterán

most nézem a GW oldalt és konkrétan minden a heraldon meg a Changeling-en kívül az összes Tzeentch démon elfogyott. mindent frissítenek v gond van?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-14 21:00   [ Eltüntet ]   [ # 461103 ]  
Veterán

A következők kerültek fel ma Dreamer88 könyvtárába  

7th Edition Codex - Traitor Legions (még csak a szabályok)
7th Edition Codex - Black Crusade - Traitor’s Hate Supplament
7th Edition Codex -  Chaos Daemons - Daemonic Incursion Edition
7th Edition - War Zone Fenris - Wrath of Magnus - campaign supplament

Dreamer88 könyvtár link

 Aláírás 

This is our legacy. This is our Purpose. This is why we fight’
“For Russ and the Allfather!”
WarpStorm Szolnok (Inkvizítor)
WarpStorm Szolnok (facebook)

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 18:17   [ Eltüntet ]   [ # 460652 ]  
Veterán

Nem, nem lehet a része. A Daemonic Incursion-nél egészen pontosan le van írva, hogy mi lehet a része, és a Heralds Anarchic nincs köztük.

CsG

Blast - 2016-12-28 16:39

Ehhez kapcsolódóan én is megkérdezném, hogy az új Auxiliary választást (Herald Anarchic) lehet a Daemonic Incursion része? Ott ugyebár nem írják, csak az új könyvben. Ám a BattleScribe szerint igen…

ferreus - 2016-12-28 11:17

Hello

A Curse of the Wulfen könyvben szerepel a Daemonic Incursion detachment (DID) - és ehhez kapcsolódóan egy csomó formáció is (pl.:Murderhorde, Infernal Tetrad stb…)

A kérdésem az, hogy ezek a formációk önmagukban is hozhatók-e, a DID - en kívül is? (Azaz úgy kombinálva őket, hogy nem a formációk nem felelnek meg a DID elvárásoknak?)

Ill. egy általános kérdés:
Ugyanazt a formációt hozhatom többször egy seregben?
(Pl. lehet két infernal tetrad a seregben?)

Köszönöm!

Üdv
F

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 16:39   [ Eltüntet ]   [ # 460647 ]  
Tag

Ehhez kapcsolódóan én is megkérdezném, hogy az új Auxiliary választást (Herald Anarchic) lehet a Daemonic Incursion része? Ott ugyebár nem írják, csak az új könyvben. Ám a BattleScribe szerint igen…

ferreus - 2016-12-28 11:17

Hello

A Curse of the Wulfen könyvben szerepel a Daemonic Incursion detachment (DID) - és ehhez kapcsolódóan egy csomó formáció is (pl.:Murderhorde, Infernal Tetrad stb…)

A kérdésem az, hogy ezek a formációk önmagukban is hozhatók-e, a DID - en kívül is? (Azaz úgy kombinálva őket, hogy nem a formációk nem felelnek meg a DID elvárásoknak?)

Ill. egy általános kérdés:
Ugyanazt a formációt hozhatom többször egy seregben?
(Pl. lehet két infernal tetrad a seregben?)

Köszönöm!

Üdv
F

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 11:59   [ Eltüntet ]   [ # 460643 ]  
Veterán
ferreus - 2016-12-28 11:17

Hello

A Curse of the Wulfen könyvben szerepel a Daemonic Incursion detachment (DID) - és ehhez kapcsolódóan egy csomó formáció is (pl.:Murderhorde, Infernal Tetrad stb…)

A kérdésem az, hogy ezek a formációk önmagukban is hozhatók-e, a DID - en kívül is? (Azaz úgy kombinálva őket, hogy nem a formációk nem felelnek meg a DID elvárásoknak?)

Azokat, amelyiknek van saját bejegyzése a könyben vagy máshol formációként, azokat minden további nélkül (tehát a Daemon Lord, a Daemon Flock és a The Hunter of Khorne kivételével bármelyiket).

Természetesen ilyenkor a DID adta bónuszokat nem kapod meg.

ferreus - 2016-12-28 11:17

Ill. egy általános kérdés:
Ugyanazt a formációt hozhatom többször egy seregben?
(Pl. lehet két infernal tetrad a seregben?)

Köszönöm!

Üdv
F

Baráti játékban persze, versenyen meg a kiírásnak megfelelően.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 11:17   [ Eltüntet ]   [ # 460642 ]  
Veterán

Hello

A Curse of the Wulfen könyvben szerepel a Daemonic Incursion detachment (DID) - és ehhez kapcsolódóan egy csomó formáció is (pl.:Murderhorde, Infernal Tetrad stb…)

A kérdésem az, hogy ezek a formációk önmagukban is hozhatók-e, a DID - en kívül is? (Azaz úgy kombinálva őket, hogy nem a formációk nem felelnek meg a DID elvárásoknak?)

Ill. egy általános kérdés:
Ugyanazt a formációt hozhatom többször egy seregben?
(Pl. lehet két infernal tetrad a seregben?)

Köszönöm!

Üdv
F

 Aláírás 

Laughing at our mistakes can lengthen our own life. Laughing at someone else’s can shorten it.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-06 23:30   [ Eltüntet ]   [ # 460042 ]  
Veterán
CsG - 2016-12-04 22:44
kgb - 2016-12-04 20:21

Sziasztok,

Khorne flesh hound-ot mekkora base-re kell tenni?

Koszonom,
kgb

50mm kerek base.

CsG

Köszönöm!

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-06 20:40   [ Eltüntet ]   [ # 460030 ]  
Veterán
Archon - 2016-12-06 19:58

Üdv

Milyen kiadványban jöttek ki mostanában Chaos formációk ?
Valami 4 nagy démonosról is hallottam a G.D.-en

ARCHON

Curse of the wulfen-ben. Infernal Tetrad a formáció neve.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-06 20:32   [ Eltüntet ]   [ # 460028 ]  
Moderátor

En csak a wrath of magnusrol tudok amiben ugye Tzeents demon formaciok vannak.
Elvileg jon a traitor legions konyv.  Nem tudom h lesz e benne demon


D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-06 19:58   [ Eltüntet ]   [ # 460024 ]  
Veterán

Üdv

Milyen kiadványban jöttek ki mostanában Chaos formációk ?
Valami 4 nagy démonosról is hallottam a G.D.-en

ARCHON

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-04 22:44   [ Eltüntet ]   [ # 459934 ]  
Veterán
kgb - 2016-12-04 20:21

Sziasztok,

Khorne flesh hound-ot mekkora base-re kell tenni?

Koszonom,
kgb

50mm kerek base.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-04 20:21   [ Eltüntet ]   [ # 459928 ]  
Veterán

Sziasztok,

Khorne flesh hound-ot mekkora base-re kell tenni?

Koszonom,
kgb

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-27 22:48   [ Eltüntet ]   [ # 457539 ]  
Veterán
lordquator - 2016-09-27 19:31

exalted flamer lövése hogy működik? körönként eldöntöm, melyiket használom és a d3-at mindig kidobom, ha azt választom? vagy csak 1x dobom ki és az egész játékra az érvényes?

Minden használatkor újra kidobod.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-27 19:31   [ Eltüntet ]   [ # 457529 ]  
Veterán

exalted flamer lövése hogy működik? körönként eldöntöm, melyiket használom és a d3-at mindig kidobom, ha azt választom? vagy csak 1x dobom ki és az egész játékra az érvényes?

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-18 21:43   [ Eltüntet ]   [ # 457194 ]  
Veterán
Archon - 2016-09-18 19:08

Üdv

Ha egy Nurgle démon karakter rendelkezik a Armurbane szabállyal, és van neki pestis pengélye:
aminek ez a spec szabálya, akkor hogy működik a fegyver
Rozsdásodás: 6-os páncélátütés dobásnál a fegyver automatikusan okoz egy lecsúszó találatot (hacsak a dobás nem lenne alapból egy átütő találat)

2d6 dobja a páncélátütést és ha valamelyik 6 akkor már glance ?
(6, és 1 dobással a 13 páncélt még nem ütné meg 5 erővel)

ARCHON

Szerintem ha bármelyik 6-os, akkor már biztos a glance. De ha teljesen szó szerint vesszük a szöveget, akkor akár úgy is érthető, hogy a két kocka együtt 6-ot hoz ki, elvégre az egyetlen “Armour Penetration Roll”. De ezt inkább ne feszegessük, mert valamelyik jogász még ötleteket kap.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-18 19:08   [ Eltüntet ]   [ # 457186 ]  
Veterán

Üdv

Ha egy Nurgle démon karakter rendelkezik a Armurbane szabállyal, és van neki pestis pengélye:
aminek ez a spec szabálya, akkor hogy működik a fegyver
Rozsdásodás: 6-os páncélátütés dobásnál a fegyver automatikusan okoz egy lecsúszó találatot (hacsak a dobás nem lenne alapból egy átütő találat)

2d6 dobja a páncélátütést és ha valamelyik 6 akkor már glance ?
(6, és 1 dobással a 13 páncélt még nem ütné meg 5 erővel)

ARCHON

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-15 21:08   [ Eltüntet ]   [ # 457087 ]  
Veterán
EronarDiaras - 2016-09-15 19:19

Slaanesh szekereknél a Hammer of Wrath támadás számot hogy kell/szokás kidobni?
- 1d6 * összes kocsi HP-ja
- összes kocsi HP számnyi d6
- kocsiszámnyi d6, mindegyiket egyesével ledobva és beszorozva az aktuális kocsi HP-jával
- más egyéb módszer
Vagy mindenki máshogy csinálja?

A szabály szövege alapján a 2. variáció a helyes.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-15 19:19   [ Eltüntet ]   [ # 457086 ]  
Tag

Slaanesh szekereknél a Hammer of Wrath támadás számot hogy kell/szokás kidobni?
- 1d6 * összes kocsi HP-ja
- összes kocsi HP számnyi d6
- kocsiszámnyi d6, mindegyiket egyesével ledobva és beszorozva az aktuális kocsi HP-jával
- más egyéb módszer
Vagy mindenki máshogy csinálja?

[ Profil ]  
Dátum: 2016-08-23 14:33   [ Eltüntet ]   [ # 455997 ]  
Veterán
Ducimax - 2016-08-23 14:31
Archon - 2016-08-23 14:23

Üdv

Még mindig idézés:

Áldozat (Sacrafice) Energiaigény:1
Idézés 6”-es hatótávolsággal, amely a következőt hozza létre: 1 Hírnök (bármilyen Istené) legfeljebb 30 pontnyi felszereléssel.

Ez a 30 pont érvényes a pszí szintre, Daemonic Rewards -ra ,
stb ?

ARCHON

Bár nem játszom démonnal, de nem látom akadályát, elvégre ezek mind ott vannak felsorolva az adatlapján. Csak ne lépd túl a 30 pontot.

Igen, érvényes mindenre, ami a hírnök adatlapján fel van sorolva. Még relikviákat is vehet.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2016-08-23 14:31   [ Eltüntet ]   [ # 455996 ]  
Veterán
Archon - 2016-08-23 14:23

Üdv

Még mindig idézés:

Áldozat (Sacrafice) Energiaigény:1
Idézés 6”-es hatótávolsággal, amely a következőt hozza létre: 1 Hírnök (bármilyen Istené) legfeljebb 30 pontnyi felszereléssel.

Ez a 30 pont érvényes a pszí szintre, Daemonic Rewards -ra ,
stb ?

ARCHON

Bár nem játszom démonnal, de nem látom akadályát, elvégre ezek mind ott vannak felsorolva az adatlapján. Csak ne lépd túl a 30 pontot.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
   
3 ennyiből: 117
3
 
‹‹ Apocalypse      Vassal40k ››