Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 309
1
Ûrgárdisták az új kiadásban
Dátum: 2017-02-02 16:58   [ Eltüntet ]   [ # 461677 ]  
Veterán

Értem, nagyon köszönöm mindenkinek!

 Aláírás 

Néha a jók is győznek!

Pitypangvirágos Crybaby háborús érdemérem síró tulajdonosa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-02 16:35   [ Eltüntet ]   [ # 461675 ]  
Veterán
Wolfspirit - 2017-02-02 13:48

Petrow Gladius-t akart mondani, a Battle Demi-company csak egy tactical doctrine-t ad mindössze.

Köszi, igen, csak a Tactical Doctrine-t kapják meg, meg az ObSec-et.

Barakis - 2017-02-02 16:33

Köszönöm a válaszokat. Azt mondjuk még mindig nem értem, hogy akkor a Scions of Guilliman miről szól, remélem majd valaki elmagyarázza, hogy az miért is jó, ha alapból választhatok Chapter Tactics-ot.

A kiválasztott rendházad határozza meg a Chapter tactics-od. Ha UM-t választottál, akkor mindenképp a Scions of Guillman bónuszt kapod, vagyis a 3 bevethető Combat Doctrine-t. Ami téged megkavart, az szerintem az “any Ultramarine unit” rész - ez arra vonatkozik, hogy ha mondjuk hoztál egy IF Gladiust, meg egy UM Libra Conclave-et, akkor a librák tudják használni az ő Chapter Tactics-üket.

 Aláírás 

Hive mind says: Nerfing is temporary, 5* paintjob is eternal.

Deadzone magyarul - másold be a linket:
https://mega.co.nz/#!NctwSBjQ!XiiEsnlQQaeLfEIz0FVDR29Jz_wCa18ndviFBodJ0Cw

Klubtársak blogja, F:A, Flames of War, meg sok minden más

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-02 16:33   [ Eltüntet ]   [ # 461674 ]  
Veterán

Köszönöm a válaszokat. Azt mondjuk még mindig nem értem, hogy akkor a Scions of Guilliman miről szól, remélem majd valaki elmagyarázza, hogy az miért is jó, ha alapból választhatok Chapter Tactics-ot.

 Aláírás 

Néha a jók is győznek!

Pitypangvirágos Crybaby háborús érdemérem síró tulajdonosa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-02 16:30   [ Eltüntet ]   [ # 461673 ]  
Veterán
Doki --- Orkmarci - 2017-02-02 16:24

Igen, sőt elvileg megteheted azt is hogy egy körben két doktrinát nyomsz el.

Nem, ilyet nem lehet, körönként egyet a kör kezdetén.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-02 16:24   [ Eltüntet ]   [ # 461672 ]  
Veterán

Igen, sőt elvileg megteheted azt is hogy egy körben két doktrinát nyomsz el.

 Aláírás 

“A humor égszínkék celofánjába be lehet csomagolni a napi gondok elnyűtt és véres alkatrészeit.” -Bohumil Hrabal-

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-02 13:52   [ Eltüntet ]   [ # 461669 ]  
Veterán
Petrow - 2017-02-02 13:37
Barakis - 2017-02-02 13:20

Sziasztok, egy kis szabályértelmezést szeretnék kérni. Ultramarines chapter tactics csak akkor elérhető, ha van Ultramarines karakter a listában? A combat doctrines meg csak akkor elérhető, ha Ultramarines a chapter tactics?

1.) Nem. Kijelölöd, hogy te a sereged az UM doktrína szerint szeretnéd használni, és kész. Nem kell hozzá spec karakter, de egy detachmenten/formáción belül nem keverheted a különféle chapter tactics-es modelleket. Ha két, eltérő CT-s modell csatlakozik egymáshoz (pl. Um scoutokhoz Lysander), akkor egyik CT bónuszát sem kapják.

2.) Igen, és nem. UM alapból hozzáfér a Combat Doctrines-hoz, de bármelyik sereg, ami hoz egy Battle Demi Company-t, az szintén megkapja a CD használati lehetőséget, a már meglévő Chapter Tactics-e mellé. UM-ok előnye a Demi Company-ben, hogy kétszer használhatják az egyes CD-kat (illetve Calgarral az egyik doktrínát plusz egyszer ellőheted, vagyis UM demi-company-ben akár 3szor is felhasználhatsz egy doktrínát).

Köszönöm! Engem ez kavart meg:

“Scions of Guilliman: If your army contains any Ultramarines units, you can choose to
enact the Devastator Doctrine, Assault Doctrine and Tactical Doctrine (see Combat
Doctrines above) once each per game. When one of these Combat Doctrines is enacted, all
Ultramarines models in your army are affected.”

De akkor ha jól értem, akkor egy sima mezei FOC alapú sereg egy szem normál Librával is mondhatja azt, hogy mi Ultrák vagyunk, és akkor mindhárom Doctrines-t ellőhetem egyszer-egyszer?

 Aláírás 

Néha a jók is győznek!

Pitypangvirágos Crybaby háborús érdemérem síró tulajdonosa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-02 13:48   [ Eltüntet ]   [ # 461668 ]  
Veterán

Petrow Gladius-t akart mondani, a Battle Demi-company csak egy tactical doctrine-t ad mindössze.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-02 13:37   [ Eltüntet ]   [ # 461665 ]  
Veterán
Barakis - 2017-02-02 13:20

Sziasztok, egy kis szabályértelmezést szeretnék kérni. Ultramarines chapter tactics csak akkor elérhető, ha van Ultramarines karakter a listában? A combat doctrines meg csak akkor elérhető, ha Ultramarines a chapter tactics?

1.) Nem. Kijelölöd, hogy te a sereged az UM doktrína szerint szeretnéd használni, és kész. Nem kell hozzá spec karakter, de egy detachmenten/formáción belül nem keverheted a különféle chapter tactics-es modelleket. Ha két, eltérő CT-s modell csatlakozik egymáshoz (pl. Um scoutokhoz Lysander), akkor egyik CT bónuszát sem kapják.

2.) Igen, és nem. UM alapból hozzáfér a Combat Doctrines-hoz, de bármelyik sereg, ami hoz egy Battle Demi Company-t, az szintén megkapja a CD használati lehetőséget, a már meglévő Chapter Tactics-e mellé. UM-ok előnye a Demi Company-ben, hogy kétszer használhatják az egyes CD-kat (illetve Calgarral az egyik doktrínát plusz egyszer ellőheted, vagyis UM demi-company-ben akár 3szor is felhasználhatsz egy doktrínát).

 Aláírás 

Hive mind says: Nerfing is temporary, 5* paintjob is eternal.

Deadzone magyarul - másold be a linket:
https://mega.co.nz/#!NctwSBjQ!XiiEsnlQQaeLfEIz0FVDR29Jz_wCa18ndviFBodJ0Cw

Klubtársak blogja, F:A, Flames of War, meg sok minden más

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-02 13:20   [ Eltüntet ]   [ # 461664 ]  
Veterán

Sziasztok, egy kis szabályértelmezést szeretnék kérni. Ultramarines chapter tactics csak akkor elérhető, ha van Ultramarines karakter a listában? A combat doctrines meg csak akkor elérhető, ha Ultramarines a chapter tactics?

 Aláírás 

Néha a jók is győznek!

Pitypangvirágos Crybaby háborús érdemérem síró tulajdonosa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-08 20:34   [ Eltüntet ]   [ # 460908 ]  
Veterán

kitől tudom kölcsön kérni a legújabb codexet és supplementeket?

a forge world-ös tactics-ok hivatalosnak minősülnek?

szerk.: már tárgytalanak a kérdések

 Aláírás 

Ha az igazság pihen, a halálnak kétszer annyi dolga van.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-03 20:01   [ Eltüntet ]   [ # 460788 ]  
Veterán

Ahogy írtad, csak CAD-ban mehet. Formációba csak az tehető be, ami a formációnál le van írva. Formációban nincs is “seregépítési hely”, csak CAD-ban.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-03 19:31   [ Eltüntet ]   [ # 460786 ]  
Veterán

Angel of Death kódexben van ilyen, Iron Hands résznél, hogy
1 HQ választás mellé jöhet legfeljebb 3 techmarine.
Ezek nem foglalnak seregépítési helyet. Gondolom ez CAD-re értendő. Tehát ha hozok egy Battle Demy-companyt, akkor a kötelező captain, vagy káplán mellé ez mehet?

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 21:43   [ Eltüntet ]   [ # 460656 ]  
Veterán
machine1919 - 2016-12-28 21:29

Ha formációt hozok, akkor kezdéskor mindenkit fel kell rakni, aki benne van, vagy jöhetnek srácok tartalékból is?

A formáció leírása vonatkozhat erre, oda mindig le van írva,hogy mi a kötelező - feltenni, vagy reserve, de ha semmi kikötés nincs akkor te döntöd el.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 21:29   [ Eltüntet ]   [ # 460655 ]  
Tag

Ha formációt hozok, akkor kezdéskor mindenkit fel kell rakni, aki benne van, vagy jöhetnek srácok tartalékból is?

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 15:49   [ Eltüntet ]   [ # 460645 ]  
Akolitus

Köszönöm. smile

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 10:40   [ Eltüntet ]   [ # 460640 ]  
Veterán

Nem nagyon tudom, hogy ő mennyire érvényes még.

White Dwarf 313-ban szerepelt, 2006-ban…

Artificer armourja van, amiatt 2+, halo miatt 4++

Bónusz szabály pedig:
Rites of Battle- All Black Templar units may use Castellan Draco’s ld when taking morale, pinning or leadership tests

Ami meglehetősen tápos, mert az összes többi hasonló csak 12”-re hat.
Olcsó de hasznos HQ. Akit csak CAD-ban tudsz hozni, mert a formációknál nincs rajta a lecserélhetőek listáján.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-28 09:19   [ Eltüntet ]   [ # 460636 ]  
Akolitus

Sziasztok!

Black Templar Castellan Draco-ról tud valaki valamit? Van valami extra különleges szabálya, vagy csak amit statjai meg a felszerelése mutat és ennyi?

T

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-19 11:21   [ Eltüntet ]   [ # 460448 ]  
Veterán
Doki --- Orkmarci - 2016-12-19 08:26

Jól sejtem, hogy a most kapható Land Speederhez nem adnak a test alá szerelhető multi meltát, csak a lövészhez, felülre adnak? (alulra meg csak heavy flamer meg assault cannon van a dobozban?)

Jól érted, azt valahogy konvertálni kell. Én egy sima Devastator multimeltáról levágtam az űrgárdista vállát, és beragasztottam a fegyvert a Land Speeder alá. Egész elfogadható.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-19 08:26   [ Eltüntet ]   [ # 460441 ]  
Veterán

Jól sejtem, hogy a most kapható Land Speederhez nem adnak a test alá szerelhető multi meltát, csak a lövészhez, felülre adnak? (alulra meg csak heavy flamer meg assault cannon van a dobozban?)

 Aláírás 

“A humor égszínkék celofánjába be lehet csomagolni a napi gondok elnyűtt és véres alkatrészeit.” -Bohumil Hrabal-

[ Profil ]  
Dátum: 2016-12-15 11:52   [ Eltüntet ]   [ # 460341 ]  
Veterán
Tyrpak - 2016-12-15 11:39

Extra Heresy:
Eladó My Little Pony sereg

Update: most nézem az ebay-en, hogy már el is kelt.

http://mlpforums.com/uploads/post_images/img-786240-1-i-will-tolerate-and-love-the-shit-out-of-you.jpg
és
http://images1.tickld.com/live/627721.jpg

For pony! :D

 Aláírás 

We’re not here to destroy THE game, we’re here to destroy YOUR game

As you know, the key to victory is the element of surprise. Surprise!

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 309
1
 
‹‹ Vassal40k      Adeptus Mechanicus ››