Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 316
1
Ûrgárdisták az új kiadásban
Dátum: 2018-05-12 13:27   [ Eltüntet ]   [ # 473633 ]  
Veterán
Frigli - 2018-05-12 12:25

A kérdésem az, hogy a külön primaris dobozokban is ilyen pattintós modellek vannak, vagy azok már rendes multipartosak?

nem, ahogy 40k-ban mindig is volt:

- starter (BfM, DV, DM) pattintos
- minden mas: sok-sok kulon ragasztanivalo bit. (rendes multipart)

 Aláírás 

Festesek (kepek)

Seregek (lista)

Song of the Stars

[ Profil ]  
Dátum: 2018-05-12 12:25   [ Eltüntet ]   [ # 473632 ]  
Veterán

Van nékem két adagnyi Dark Imperium dobozból származó primarisom. Még nem raktam össze őket, mert várom a Space Wolf kódexet, hogy abban mi lesz rájuk vonatkozóan.
Azonban látom,hogy sorban adnak ki upgrade szetteket a különböző rendházakhoz, bennük karok, fejek, vállapok. De az easy buildes Dark Imperium kitekhez ezeket nem lehet felrakni, hiszen azokra rá van öntve a vállap.

A kérdésem az, hogy a külön primaris dobozokban is ilyen pattintós modellek vannak, vagy azok már rendes multipartosak?

 Aláírás 

A csata eszmai síkon dől el,DE ELŐTTE SZÉTÜTÖM A FEJEDET!

[ Profil ]  
Dátum: 2018-02-27 19:09   [ Eltüntet ]   [ # 472522 ]  
Veterán
machine1919 - 2018-02-27 18:58

1.
Aphotecary gyógyításával többször is lehet próbálkozni, de csak egyszer támaszthat fel valakit, ill. gyógyíthat, vagy próbálkozni is csak egyszer lehet. Tehát egy Aphotecary próbálkozhat gyógyítással, ha egy másik elrontotta?

2.
Ha egy SM és egy IG detachment van egy seregben, akkor a psykerek, gyógyítók tudnak hatni a másik detachment egységeire?

1. Nem mert az utolsó mondata a nathericumnak hogy 1 egységen csak 1x lehet használni a nathericum képességet ha sikerült ha nem.

2. Nem mert a Psyk kikötik hogy “friendly ADEPTUS ASTRATES” egységekre hat (nem én vagyok gonosz így van leírva a codexben is hogy rögtön lássa az ember amikor elolvassa).
Nathericummal se lehet gyógyítani mert ott a “<Chapter> INFANTRY or BIKER unit” a kikötés aminek szintén nem tesz eleget az IG. Illetve itt még különböző chapterek se tudják egymást gyógyítani.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2018-02-27 19:03   [ Eltüntet ]   [ # 472521 ]  
Veterán

1. Tudtommal nem tiltja semmi.
2. Mindegyikük leírásában, illetve a psy powerek leírásában szerepel, hogy kire hat.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2018-02-27 18:58   [ Eltüntet ]   [ # 472520 ]  
Tag

1.
Aphotecary gyógyításával többször is lehet próbálkozni, de csak egyszer támaszthat fel valakit, ill. gyógyíthat, vagy próbálkozni is csak egyszer lehet. Tehát egy Aphotecary próbálkozhat gyógyítással, ha egy másik elrontotta?

2.
Ha egy SM és egy IG detachment van egy seregben, akkor a psykerek, gyógyítók tudnak hatni a másik detachment egységeire?

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-03 02:27   [ Eltüntet ]   [ # 471336 ]  
Veterán

És ingyen upgrade-elheted Standard of the Emperor Ascendant -ra az egyiket a seregedben (de úgyis csak egy lesz)...

Szintén volt rá FAQ, szóval ha közelharcban hal meg, akkor is választhatja a lövést, de csak pisztollyal lőhet.
De persze ezt is lehet kreatívan használni, mert itt is sorrend van, mondjuk meghal 4 embered, leveszed az elsőt, zászló, közelharcot választod, visszaüt, leveszed a másodikat, már nincs 1”-en belül ellenfél, zászló, lövést választod…

Elég mocsok dolog az a zászló.

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-02 22:01   [ Eltüntet ]   [ # 471324 ]  
Veterán

Jól érted, másra is lőhet.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-02 21:52   [ Eltüntet ]   [ # 471322 ]  
Veterán

Üdv

Új kérdés:
Astartes Banner: <CHAPTER> units within 6” of any friendly <CHAPTER> ANCIENTS add 1 to their
Leadership. In addition, roll a D6 each time a <CHAPTER> INFANTRY model is destroyed within 6” of any
friendly <CHAPTER> ANCIENTS, before removing the model as a casualty. On a 4+ that model musters one
last surge of strength before succumbing to its wounds; it can either shoot with one of its weapons as if it were the
Shooting phase, or make a single attack as if it were the Fight phase.


Ha lövési fázisban meghal a modell, akkor bárkire lőhet akit a szabályok (lőtáv, rálátás)
megengedi.

Jól értem, nem kell arra lőni aki megölte.

És működik Overwatch közben is.
Rohamozok, lelő, visszalövök smile


ARCHON

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-29 17:23   [ Eltüntet ]   [ # 471242 ]  
Veterán

Üdv

Köszönöm a válaszokat

Archon

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-29 15:24   [ Eltüntet ]   [ # 471235 ]  
Veterán

FAQ-ban írja, hogy az osztagnak egy transportba kell szállnia, nem szakadhat el így.
(community oldalon a FAQ részlegben végre kint van mindegyik, az alap szabálykönyv FAQ-ja, a “stepping into a new edition”, a designer’s commentary, az indexek FAQ-i és a codexek FAQ-i…)


És ha valami mindkét helyen le van írva, akkor a kódex, nincs választási lehetőség, hogy melyik szerint.
Ha olyan opció van, ami csak az index-ben van, akkor azt továbbra is megveheted, de meg kell nézni, hogy a kódexben vagy a chapter approved-ban van-e rá újabb szabály és pont érték. És aszerint kell venni. (lásd designer’s commentary utolsó oldalán a flowchart)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-29 14:42   [ Eltüntet ]   [ # 471233 ]  
Veterán

Deváknak miért kell transport? Szépen megállnak a deploy zónában és 36” plasma meg 48” lascannon elér mindent tongue laugh .

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-29 13:22   [ Eltüntet ]   [ # 471232 ]  
Veterán

Nem is èri meg 10 fös osztag elviszi öket a moràl. 9 fos osztagot is lehet csinàlni, azèrt nem kell sírni van olyan sereg akinek transportja sincs :D

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-29 12:56   [ Eltüntet ]   [ # 471230 ]  
Veterán

Üdv

A gond a Devastator osztaggal van.
Ha10-en vannak akkor már Cerub -ot nem vehetnek, mert az külön modell lett és így 11 :(

Archon

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-29 12:36   [ Eltüntet ]   [ # 471229 ]  
Veterán

Transport szabály (183. oldal) nem írja sehol hogy több járműbe is beszállhatsz ezért nem szállhat be az a 20fős osztag 2 transportba. Az a Crusader squad biza futni fog. smile

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-29 11:40   [ Eltüntet ]   [ # 471227 ]  
Veterán
Archon - 2017-12-29 11:38

Üdv

Van arra szabály , hogy az osztagnak 1 szállítójárműben kell lennie ?
Tehát pl egy 20 fős osztag milyen szabály miatt nem szállhat be 2 Rhino-ba

Vagy 2 Drop Pod-ba.

Archon

Hàt mivel egy osztag szerintem ez elèg egyèrtelmü szabàly :D màrmint így logikus .

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-29 11:38   [ Eltüntet ]   [ # 471226 ]  
Veterán

Üdv

Van arra szabály , hogy az osztagnak 1 szállítójárműben kell lennie ?
Tehát pl egy 20 fős osztag milyen szabály miatt nem szállhat be 2 Rhino-ba

Vagy 2 Drop Pod-ba.

Archon

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-28 23:05   [ Eltüntet ]   [ # 471221 ]  
Veterán
Archon - 2017-12-28 22:35

Üdv

Az SM kódex felülírja a az Index 1 -et   tehát az a unit ami mindkét helyen megvan
választható, hogy honnan hozom.

A kódexbe már nincs Conversion beamer az Indexben még van.

Köszi

ARCHON

A kódex az update verziója a unitnak, és ami már modellként nem kapható csak az indexben van, like conversion beamer, azt az alapján tudod hozni smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-28 22:35   [ Eltüntet ]   [ # 471220 ]  
Veterán

Üdv

Az SM kódex felülírja a az Index 1 -et   tehát az a unit ami mindkét helyen megvan
választható, hogy honnan hozom.

A kódexbe már nincs Conversion beamer az Indexben még van.

Köszi

ARCHON

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-28 21:16   [ Eltüntet ]   [ # 471215 ]  
Veterán
Ducimax - 2017-12-28 17:12
CsG - 2017-12-28 10:47

max 4+-ra talál.

[Troll] [Sarcasm] Mindjárt megsajnállak benneteket. Évek kérdése. [/Sarcasm] [/Troll]

Miért, a te heavy fegyvereseid is mozoghatnának, nem muszáj egy helyben állniuk. smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-28 17:12   [ Eltüntet ]   [ # 471212 ]  
Veterán
CsG - 2017-12-28 10:47

max 4+-ra talál.

[Troll] [Sarcasm] Mindjárt megsajnállak benneteket. Évek kérdése. [/Sarcasm] [/Troll]

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 316
1
 
‹‹ Vassal40k      Adeptus Mechanicus ››