Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
3 ennyiből: 431
3
Astra Militarum (Imperial Guard)
Dátum: 2018-01-20 10:27   [ Eltüntet ]   [ # 471864 ]  
Veterán

Egy repülő talpon álló valamiről beszélünk.
Ha a talpat be tudod rakni terepbe, úgy hogy még a kitakarás is megvan, ott szerintem pár centi ide vagy oda már mindegy.

Line of sight blokkolást meg ha sikerül megoldanod vele, akkor gratulálok smile

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-20 07:22   [ Eltüntet ]   [ # 471862 ]  
Akolitus

De a line of sight-hoz talán mégis csak számít a méret és az alak?

 Aláírás 

“a Szövetségi Tanács álláspontja: Isten létezik - és velünk van”

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-19 21:10   [ Eltüntet ]   [ # 471859 ]  
Veterán
Zsolti - 2018-01-19 18:27

Lemaradtam? Nem a hull számít lövésnél meg akárminél?

Szabálykönyv 176. oldal, lap széle, Tools of War szekció, második bekezdés. smile
Ha csak külön valami szabály felül nem írja a dolgot, minden mérés talptól megy ha van talpa egy modellnek. Akkor is ha verda. Ám mivel a járművek többségének nincs hivatalosan talpa, így ott a hull számít. A repülők ennyiből speciális esetnek minősülnek.

A repülők esetében tényleg mindegy mekkora a gép, csak a talp ami számít, attól és ahhoz mérsz mindent ha csak valami extra szabály ezt felül nem írja (ilyenre példa az elda skimmerek esetében, hogy ott szerepel náluk, hogy bár van talpuk mégis hull-tól mérsz mindent ne ma talptól).

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-19 18:27   [ Eltüntet ]   [ # 471854 ]  
Veterán

Lemaradtam? Nem a hull számít lövésnél meg akárminél?

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-19 07:44   [ Eltüntet ]   [ # 471843 ]  
Veterán

A valkyrie-nek csak a talpa számít. Ha szerzel neki GW repülő talpat, és rá tudod heggeszteni a GW-s fegyvereket, akkor teljesen jó vagy vele.

Gyalogosnál tökéletesek lasgunosnak, de a plasma/melta/flamer azért legyen felismerhető.

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-18 23:03   [ Eltüntet ]   [ # 471842 ]  
Veterán

Mortel WYSIWYG szempontjából lényeges a méret, de a RAW szerint ha a modelnek van talpa akkor csak az számít

 Aláírás 

Dreadball és KoW magyarosítás. Másold be a linket
https://mega.co.nz/#F!ewd1wIwY!OMtR_deae_zKghYne5SfBA

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-18 22:42   [ Eltüntet ]   [ # 471841 ]  
Veterán

Cruseder köszönöm.
A gyalogosok 25mm-es basen állnak 28mm-es a model range. A repülőhöz többféle fegyver opció is van (rakéták más ágyú stb) viszont semmi számszerüt nem találtam hogy mekkora is lehet maga a model

 Aláírás 

Dreadball és KoW magyarosítás. Másold be a linket
https://mega.co.nz/#F!ewd1wIwY!OMtR_deae_zKghYne5SfBA

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-18 22:33   [ Eltüntet ]   [ # 471839 ]  
Újonc

Szia!

Szabályokról sajnos nem tudok sokat, de szerintem nekik lesznek saját Warlord Traitjeik, stbstb ha majd kijön a Forge World-os cuccokat tartalmazó supplement.

A figurák szerintem jók lesznek, ha látszódik, hogy kinél-milyen fegyver van. A repcsinél nem számít az eredeti modell fesztávolsága?Csak mert az már ránézére szélesebb a linken találhatóénál.

Mortel

 Aláírás 

Mortem haeretici immundo, impiis et proditores.
(Halál az eretnekekre, a tisztátlanokra, a bűnösökre és az árulókra.)

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-18 22:31   [ Eltüntet ]   [ # 471838 ]  
Veterán

Mivel Astrabimbumok az Elysianék is ezért tudod használni a Codexes warlord traiteket meg Relicet, persze ami nincs fix Regimnethez kötve smile .

A gyalogosok szerintem teljesen jók, már ha 25mm talpon vannak és nem 2-3 fejjel magasabbak mint a GW-s IG. A repülő méretben szerintem túl rövid, meg nagyon messze van a fegyverzete a WYSIWYG-től így én azt nem javasolnám tisztaszívből, csak ha előzetes megbeszélés alapján bele egyezik az ellenfél.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2018-01-18 21:40   [ Eltüntet ]   [ # 471837 ]  
Veterán

Egy olyan kérdésem lenne hogyha valaki Death Korps of Krieg vagy Elysian Drop Troops listával akar játszani akkor hozzá fér e az általános AM(IG) warlord traitekhez, relicekhez és a strategemekhez vagy csak az alapkönyveseket használhatják?

Illetve érdeklne hogy szerintetek az alábbi linken lévő gyalogosok mennyire felelnek meg az Elysianoknak illetve az első repülő egy valkyrienek? Persze az utobi csak akkor ha stimmelnek a méretek amikről sajnos semmit se tudok a képeken kivül wink

 Aláírás 

Dreadball és KoW magyarosítás. Másold be a linket
https://mega.co.nz/#F!ewd1wIwY!OMtR_deae_zKghYne5SfBA

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-31 21:30   [ Eltüntet ]   [ # 471277 ]  
Veterán
Archon - 2017-12-31 21:10

Üdv

Én is gondoltam rá de nem:
This model can transport 12 <CHAPTER> INFANTRY models and 1 <CHAPTER> DREADNOUGHT.

Ő nem DREADNOUGHT

Tehát ez nem játszik.
Lehet hogy simán csak benne felejtették.

Archon

Forge world-ös super-heavy repülőkre gondoltam (van ami több tankot is tud vinni ha akar, vagy drenyákat meg gyalogokat meg a fene tudja mi mindent még, nem vagyok teljesen tisztában a SM cuccokkal) csak elfelejtettem írni. Elnézést.

Amúgy nekem is az a gyanúm, hogy mivel inkvizítor őkelme, ezért automatice megadták neki ezt a képességet anélkül, hogy az egyéb dolgait megnézték volna.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-31 21:10   [ Eltüntet ]   [ # 471273 ]  
Veterán

Üdv

Én is gondoltam rá de nem:
This model can transport 12 <CHAPTER> INFANTRY models and 1 <CHAPTER> DREADNOUGHT.

Ő nem DREADNOUGHT

Tehát ez nem játszik.
Lehet hogy simán csak benne felejtették.

Archon

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-31 19:11   [ Eltüntet ]   [ # 471272 ]  
Veterán
Archon - 2017-12-31 18:54

Üdv

Egy érdekes kérdés lenne
INQUISITOR KARAMAZOV nak van egy képessége Authority of the Inquisition,

Beszállhat más járműbe.
De hova ??

KARAMAZOV VEHICLE, táhát így nem egészen érthető

ARCHON

SM seregben speciel vannak olyan repülők, amik tudnak vinni más járműveket. Azokba tudna bepattanni a trónos inkvizítor őkelme. Más sereg kapcsán nem jut szemebe jármű ami járművet vihetne (oké, IG esetében ott van a mini önjáró bomba amit anno be lehetett pakolni kimérába, de a fene tudja így van ez még most is vagy már nem).

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-31 18:54   [ Eltüntet ]   [ # 471271 ]  
Veterán

Üdv

Egy érdekes kérdés lenne
INQUISITOR KARAMAZOV nak van egy képessége Authority of the Inquisition,

Beszállhat más járműbe.
De hova ??

KARAMAZOV VEHICLE, táhát így nem egészen érthető

ARCHON

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-14 12:08   [ Eltüntet ]   [ # 470987 ]  
Veterán

Harlequinnél a 3 inch elég sokat számít, mert így 3+8+d6 után 2d6, ha pont 24”-re van, akkor az előfordul hogy sikerül (3d6-tal 13).

Rohamot eleve csak olyan egységre jelenthetsz be ami 12”-en belül van a célpontjától, ezt tudtommal nem írja felül semmi.

(szerk.: ja értem, az advance d6-ját is beleszámoltad a 3d6-ba, bocsi)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-14 11:12   [ Eltüntet ]   [ # 470985 ]  
Veterán
dinnyeTM - 2017-12-14 07:17
Freddy Krueger - 2017-12-14 00:32
Zsolti - 2017-12-13 21:02
Urden - 2017-12-13 13:50

1st turn charge ellen mindig kell védekezni kb nem csak BA-nál az új transport rendszer nagyon buli extra 3"mozgás a kiszállásal, meg mozgató psik-képességek amik azért tudnak fájni (quicken,harlequin, warptime, swarmlord) ahhoz azé kell egy húsfal és óvatosan is mert jobb egységek kiröhögve átugrasztják ha csak egy sorlánc van odakenve valahogy

Transportból kör elején kell kiszállni, szóval olyan nagyon sokat nem nyersz.

Mit tud a BA? Még nem néztem a codexet.

Deepstrike után rohamoz jó messzire, és 15 death company betakar bármit.

Majdnem, ugyanúgy köti a 12 inches szabály, csak biztosabban ér oda.

9”-re lerak 15 death company-t és 3d6-ot rohamoz, azért az elég biztosan odaér.
Az “első kör előtt a felállási zónán kívül 9”-re felrakom” stratagem is elég biztos móka.

Harlequinnél a 3 inch elég sokat számít, mert így 3+8+d6 után 2d6, ha pont 24”-re van, akkor az előfordul hogy sikerül (3d6-tal 13).

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-14 07:17   [ Eltüntet ]   [ # 470977 ]  
Veterán
Freddy Krueger - 2017-12-14 00:32
Zsolti - 2017-12-13 21:02
Urden - 2017-12-13 13:50

1st turn charge ellen mindig kell védekezni kb nem csak BA-nál az új transport rendszer nagyon buli extra 3"mozgás a kiszállásal, meg mozgató psik-képességek amik azért tudnak fájni (quicken,harlequin, warptime, swarmlord) ahhoz azé kell egy húsfal és óvatosan is mert jobb egységek kiröhögve átugrasztják ha csak egy sorlánc van odakenve valahogy

Transportból kör elején kell kiszállni, szóval olyan nagyon sokat nem nyersz.

Mit tud a BA? Még nem néztem a codexet.

Deepstrike után rohamoz jó messzire, és 15 death company betakar bármit.

Majdnem, ugyanúgy köti a 12 inches szabály, csak biztosabban ér oda.

 Aláírás 

We’re not here to destroy THE game, we’re here to destroy YOUR game

As you know, the key to victory is the element of surprise. Surprise!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-14 00:32   [ Eltüntet ]   [ # 470974 ]  
Veterán
Zsolti - 2017-12-13 21:02
Urden - 2017-12-13 13:50

1st turn charge ellen mindig kell védekezni kb nem csak BA-nál az új transport rendszer nagyon buli extra 3"mozgás a kiszállásal, meg mozgató psik-képességek amik azért tudnak fájni (quicken,harlequin, warptime, swarmlord) ahhoz azé kell egy húsfal és óvatosan is mert jobb egységek kiröhögve átugrasztják ha csak egy sorlánc van odakenve valahogy

Transportból kör elején kell kiszállni, szóval olyan nagyon sokat nem nyersz.

Mit tud a BA? Még nem néztem a codexet.

Deepstrike után rohamoz jó messzire, és 15 death company betakar bármit.

 Aláírás 

Ah you think Conscript Platoon is your ally? You merely adopted the Conscript Platoon. I was born in it, molded by it. I didn’t see an army under 150 models until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-13 21:02   [ Eltüntet ]   [ # 470972 ]  
Veterán
Urden - 2017-12-13 13:50

1st turn charge ellen mindig kell védekezni kb nem csak BA-nál az új transport rendszer nagyon buli extra 3"mozgás a kiszállásal, meg mozgató psik-képességek amik azért tudnak fájni (quicken,harlequin, warptime, swarmlord) ahhoz azé kell egy húsfal és óvatosan is mert jobb egységek kiröhögve átugrasztják ha csak egy sorlánc van odakenve valahogy

Transportból kör elején kell kiszállni, szóval olyan nagyon sokat nem nyersz.

Mit tud a BA? Még nem néztem a codexet.

A mezei bubble wrapet a fly annyiban countereli, hogy ha odafér, és berohamozta (vagy nem Movement phase-ben/rohammal mozog oda), akkor oda rakja, ahova akarja, szóval annyi helyet kell hagynod, hogy a talpak fizikailag ne férjenek oda.

Ezeken kívül bármi újdonság?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-12-13 13:50   [ Eltüntet ]   [ # 470970 ]  
Veterán

1st turn charge ellen mindig kell védekezni kb nem csak BA-nál az új transport rendszer nagyon buli extra 3"mozgás a kiszállásal, meg mozgató psik-képességek amik azért tudnak fájni (quicken,harlequin, warptime, swarmlord) ahhoz azé kell egy húsfal és óvatosan is mert jobb egységek kiröhögve átugrasztják ha csak egy sorlánc van odakenve valahogy

[ Profil ]  
   
3 ennyiből: 431
3
 
     Warhammer 40K szabályok ››