Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 617
1
Warhammer 40K szabályok
Dátum: 2017-04-23 11:53   [ Eltüntet ]   [ # 463641 ]  
Veterán
Freddy Krueger - 2017-04-23 11:31
Jim - 2017-04-23 08:23

Hali!

Az április White Dwarfban van egy nagyon hangulatos játékmód 40k-hoz, ami egyszerű, és élvezetes sörmeccsekre való. Nem kell hozzá más mint egy kis asztal, 1-1 tetszőleges figura és egy pakli francia kártya. Gyors és pörgős párbaj a két kiválasztott figura között aminek most a szabályait magyarul innen letölthetitek:
https://drive.google.com/drive/folders/0B-JmlvDyuDw_dmd1QjBpa0ZOd00

Jó játékot!

üdv, J

Jópofa:) Jól látom, hogy a figurák értékeinek nem sok köze van a dologhoz? Mindegy, kell egy olyan játék is, ahol conscript megverheti a démonherceget smile

Pontosan, gyakorlatilag a figurának nincsenek spec szabályai, pontja, csak küzd smile És igen, jöhet a bajonett a DP ellen raspberry

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-23 11:31   [ Eltüntet ]   [ # 463640 ]  
Veterán
Jim - 2017-04-23 08:23

Hali!

Az április White Dwarfban van egy nagyon hangulatos játékmód 40k-hoz, ami egyszerű, és élvezetes sörmeccsekre való. Nem kell hozzá más mint egy kis asztal, 1-1 tetszőleges figura és egy pakli francia kártya. Gyors és pörgős párbaj a két kiválasztott figura között aminek most a szabályait magyarul innen letölthetitek:
https://drive.google.com/drive/folders/0B-JmlvDyuDw_dmd1QjBpa0ZOd00

Jó játékot!

üdv, J

Jópofa:) Jól látom, hogy a figurák értékeinek nem sok köze van a dologhoz? Mindegy, kell egy olyan játék is, ahol conscript megverheti a démonherceget smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-23 08:23   [ Eltüntet ]   [ # 463625 ]  
Veterán

Hali!

Az április White Dwarfban van egy nagyon hangulatos játékmód 40k-hoz, ami egyszerű, és élvezetes sörmeccsekre való. Nem kell hozzá más mint egy kis asztal, 1-1 tetszőleges figura és egy pakli francia kártya. Gyors és pörgős párbaj a két kiválasztott figura között aminek most a szabályait magyarul innen letölthetitek:
https://drive.google.com/drive/folders/0B-JmlvDyuDw_dmd1QjBpa0ZOd00

Jó játékot!

üdv, J

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-18 08:11   [ Eltüntet ]   [ # 463488 ]  
Tag
Archon - 2017-04-17 21:40

Üdv

Ha osztott rohamnál egy osztag elpusztít egy ellenséges osztagot és egy járművet,
akkor konszolidálhat d6”-et ?

Vagy akik a járművet ütötték azok nem maradnak egy helyben ?

ARCHON

Ha nem maradt életben senki és nyerték a közelharcot az egységgel szemben is akkor szerintem igen, mert ha csak a jármű pusztul el akkor ugye 3” pile in move - van és tartani kell a kohéziót.

De lehet nincs igazam! smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-17 21:40   [ Eltüntet ]   [ # 463486 ]  
Veterán

Üdv

Ha osztott rohamnál egy osztag elpusztít egy ellenséges osztagot és egy járművet,
akkor konszolidálhat d6”-et ?

Vagy akik a járművet ütötték azok nem maradnak egy helyben ?

ARCHON

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-11 07:55   [ Eltüntet ]   [ # 463371 ]  
Akolitus

Értem.Köszi!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-10 14:03   [ Eltüntet ]   [ # 463352 ]  
Veterán
Ulv - 2017-04-10 13:58

Az lenne a kérdésem, hogy a motor járműnek számít?Azért kérdezem mert a járműveknél nem 2” hanem, 4” a kohéziós távolság.

Nem, a motor nem jármű, nekik 2”-et kell tartaniuk.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-10 13:58   [ Eltüntet ]   [ # 463350 ]  
Akolitus

Az lenne a kérdésem, hogy a motor járműnek számít?Azért kérdezem mert a járműveknél nem 2” hanem, 4” a kohéziós távolság.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-07 07:13   [ Eltüntet ]   [ # 463299 ]  
Veterán
inphoenity - 2017-04-07 05:30

Mi van, ha több keze van, mint 2?

Akkor ugyebár elméletben elférnek a fegyverek bőven és akár hatnálhatja is egyszerre…

“Engaged models with two single-handed weapons (often a Melee weapon and/or pistol in each hand) get +1 Attack. Models with more than two weapons gain no additional benefit; you only get one extra attack, even if you have four arms and a sword in each.”

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-07 05:30   [ Eltüntet ]   [ # 463297 ]  
Veterán

Mi van, ha több keze van, mint 2?

Akkor ugyebár elméletben elférnek a fegyverek bőven és akár hatnálhatja is egyszerre…

 Aláírás 

FFZ Honlap: Free Fire Zone

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-03 17:29   [ Eltüntet ]   [ # 463234 ]  
Veterán
Ducimax - 2017-04-03 15:55

tehát felmerül a kérdés, minek is vette meg a figurára…

Kaplan: Crozius+PF hasonlo kerdes volt

Pelda (nem hatekony, de lehet): Priest (CCW+Laspistol) emelle vesz egy PW-t es egy Evisceratort.
PW+Laspis: +1 tamadas, NoAS, de csak S3
Eviscerator: ha jol emlekszem 2 kezes, szinten NoAS, duplaS (6), I1

elso atlag figurak ellen jo, masik meg jarmuvek/szornyek ellen.

SM-nel es tobbi fajnal is mintha lennenek ilyen figurak, akikbol karacsonyfat lehet csinalni.

Hogy ponthatekony-e az mar mas kerdes.

 Aláírás 

Festesek (kepek)

Seregek (lista)

Song of the Stars

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-03 15:55   [ Eltüntet ]   [ # 463232 ]  
Veterán
MAXXxxx - 2017-04-03 14:21

kiveve, ha a ketkezes fegyver mellett van 1 1 kezes+pisztoly vagy 2 egykezes is es azokat hasznalja a modell.

Persze mivel ilyenkor azokat használja, a kétkezes bónuszai nem játszanak, tehát felmerül a kérdés, minek is vette meg a figurára…

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-03 14:21   [ Eltüntet ]   [ # 463231 ]  
Veterán

kiveve, ha a ketkezes fegyver mellett van 1 1 kezes+pisztoly vagy 2 egykezes is es azokat hasznalja a modell.

 Aláírás 

Festesek (kepek)

Seregek (lista)

Song of the Stars

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-03 14:12   [ Eltüntet ]   [ # 463230 ]  
Veterán
MAXXxxx - 2017-04-03 14:09

nem, csak, ha 2 kezben egyszerre tud hasznalni egy ketkezes es egy egykezes fegyvert.

Ha egy fegyvernek van kétkezes szabálya (Two-Handed), akkor a modell sosem kaphatja meg a plusz fegyverből származó +1 támadást.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-03 14:09   [ Eltüntet ]   [ # 463229 ]  
Veterán

nem, csak, ha 2 kezben egyszerre tud hasznalni egy ketkezes es egy egykezes fegyvert.

 Aláírás 

Festesek (kepek)

Seregek (lista)

Song of the Stars

[ Profil ]  
Dátum: 2017-04-03 13:57   [ Eltüntet ]   [ # 463228 ]  
Veterán

Amennyiben egy IC egy kétkezes és egy egykezes fegyverrel is rendelkezik megkapja a +1A-t két fegyverért?

 Aláírás 

“Fear us, for we are the STORM.”


-Lukan Thunderhand, of the Stormfang

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-29 13:21   [ Eltüntet ]   [ # 463111 ]  
Veterán
Beowulf - 2017-03-28 18:18

Építhetek úgy seregetvhogy egyik fele a cypher datasheet a másik champion of fenris formáció?

Én nem látom akadályát, persze sok szeretetre ne számíts az ellenfeled részéről.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-28 18:18   [ Eltüntet ]   [ # 463100 ]  
Veterán

Építhetek úgy seregetvhogy egyik fele a cypher datasheet a másik champion of fenris formáció?

 Aláírás 

“Fear us, for we are the STORM.”


-Lukan Thunderhand, of the Stormfang

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-04 01:19   [ Eltüntet ]   [ # 462455 ]  
Veterán

Elnézést kell kérnem a vasárnapi ellenfelemtől, dakkán megtalálták a vonatkozó szabályt, ami úgy látszik, mindenre kiterjed, ami felmerült a Land Raider elleni soulburst rohamnál:

Assaulting a Vehicle

Successive Turns

If a vehicle that has been assaulted (and survived) does not move in its successive Movement phase, enemy models will still be in base contact with it during its Shooting and Assault phase. Enemy models that are in base contact with a vehicle (not including Walkers or Chariots) are not locked in combat and can therefore be shot during the Shooting phase. If the vehicle pivots on the spot (to shoot at its attackers for example), move these models out of the way as you shift the vehicle and then place them back into base contact with the vehicle – or as close as possible if there is no room.
Units that still have models in base contact with a vehicle during its Assault phase may attack it again, just as in a normal ongoing combat (including all models that would count as engaged in a normal assault).

Vagyis berohanom, ha látja (45 fokos szög, ebben nem vagyok biztos), akkor lőhetett volna rá, és Assault phase-ben szépen ütöm tovább (ha még élek)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-03 19:10   [ Eltüntet ]   [ # 462447 ]  
Veterán

https://www.warhammer-community.com/wp-content/uploads/2017/03/Gathering_Storm_II_v1.0.pdf

Hát jópár kérdést másképp FAQ-ztak.

Főbb pontok:
- az additional-nek is 7”-en belül kell lennie
- lőhet a shootingban is az, aki pl psy fázisban már lőtt
- az egység fázis eleji helyétől méri a 7”-et (pl ha többféle fegyverrel lövik, vagy több I-nél ütik, akkor érdekes)

De a legfontosabb:
- továbbra sincs raider taxi, mert különbözőnek számít az Eldar/Ynnari, Dark Eldar/Ynnari és Harlequin/Ynnari faction.

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 617
1