Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
2 ennyiből: 287
2
Ork
Dátum: 2017-03-20 20:55   [ Eltüntet ]   [ # 462878 ]  
Veterán

Én TFC, Whirlwind, vagy Wywern ellen gondoltam, ahol a srácokból kell levenned a veszeséget. Ok, a whirlwind lőhet AP4-et is, de a legtöbb Ordnance AP vagy overkill 2-3, vagy 5-6.

 Aláírás 

Hive mind says: Nerfing is temporary, 5* paintjob is eternal.

Deadzone magyarul - másold be a linket:
https://mega.co.nz/#!NctwSBjQ!XiiEsnlQQaeLfEIz0FVDR29Jz_wCa18ndviFBodJ0Cw

Klubtársak blogja, F:A, Flames of War, meg sok minden más

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-20 19:41   [ Eltüntet ]   [ # 462876 ]  
Veterán

Aham…igazából úgy szoktam hozni az ilyen mobot, hogy a Mega warboss Da Lucky stickel elöl van..gyakorlatilag minden nem AP2 cuccot levesz mellel…az AP2 cuccokat persze a boyok kapják, de 7-es erőig azért dobnak feel no paint…gyakori hogy fedezékmentőt is kapnak.

Ez egy elég bevált recept…egyébként meg a 4+ páncélmentőt sosem dobom meg…

Sv

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-20 18:36   [ Eltüntet ]   [ # 462874 ]  
Veterán
_Svindler_ - 2017-03-20 13:41
Petrow - 2017-03-20 11:40

Ha már a taktika része: én a mobban azért szorítanék helyet az eavy armournak. Nem mindegy, hogy bolter ellen van-e mentőd, vagy csak az egy szem FnP.

Szia Petrow…ezt meg hogy érted?

Írtad, hogy hoznál egy 26 fős boy mobot, arra írtam, hogy érdemes lenne neki eavy armourt venni.

 Aláírás 

Hive mind says: Nerfing is temporary, 5* paintjob is eternal.

Deadzone magyarul - másold be a linket:
https://mega.co.nz/#!NctwSBjQ!XiiEsnlQQaeLfEIz0FVDR29Jz_wCa18ndviFBodJ0Cw

Klubtársak blogja, F:A, Flames of War, meg sok minden más

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-20 13:41   [ Eltüntet ]   [ # 462869 ]  
Veterán
Petrow - 2017-03-20 11:40

Ha már a taktika része: én a mobban azért szorítanék helyet az eavy armournak. Nem mindegy, hogy bolter ellen van-e mentőd, vagy csak az egy szem FnP.

Szia Petrow…ezt meg hogy érted?

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-20 11:40   [ Eltüntet ]   [ # 462867 ]  
Veterán

Ha már a taktika része: én a mobban azért szorítanék helyet az eavy armournak. Nem mindegy, hogy bolter ellen van-e mentőd, vagy csak az egy szem FnP.

 Aláírás 

Hive mind says: Nerfing is temporary, 5* paintjob is eternal.

Deadzone magyarul - másold be a linket:
https://mega.co.nz/#!NctwSBjQ!XiiEsnlQQaeLfEIz0FVDR29Jz_wCa18ndviFBodJ0Cw

Klubtársak blogja, F:A, Flames of War, meg sok minden más

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-20 11:30   [ Eltüntet ]   [ # 462864 ]  
Veterán

a két tragacs nagyon állat! :D

a listát meg ki kell próbálni

de tudd, hogy sajnos a morkanaut eléggé papír járgány :(

 Aláírás 

Ha az igazság pihen, a halálnak kétszer annyi dolga van.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-19 16:51   [ Eltüntet ]   [ # 462849 ]  
Veterán

Óóóóó!
grin

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-19 14:59   [ Eltüntet ]   [ # 462847 ]  
Veterán
Luki - 2017-03-19 11:12

Halihó!
A listában a Lootas-Gorkanaut kombó tutira életképes. Mostanában (nagy ritkán), ha játszom ezek nélkül már nem is megyek.
“Mogrok’s Bossboyz” csapathoz nem tudok mit szólni. Sok pontért már nem is hozok semmit mert nagyon kellemetlen mikor egy körben lemegy az egész.
Stormboyz és kannon kombinációkkal kísérleteznék a “Mogrok’s Bossboyz” helyett.
A verdák királyak!

A bossboys formáció nem egy osztag, hanem 5 db Indep karakter…
1 Mek megy a burna boyok mellé a gorkanautba…
1 Megamek megy a lootákhoz…
1 Megamek megy a lootákhoz…
1 Megawarboss megy a boyokhoz
1 Weirboy megy a bosshoz meg a boyokhoz…

Amit kapok a formációtól, hogy d3 egység megkapja az outflankot…

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-19 11:12   [ Eltüntet ]   [ # 462839 ]  
Veterán

Halihó!
A listában a Lootas-Gorkanaut kombó tutira életképes. Mostanában (nagy ritkán), ha játszom ezek nélkül már nem is megyek.
“Mogrok’s Bossboyz” csapathoz nem tudok mit szólni. Sok pontért már nem is hozok semmit mert nagyon kellemetlen mikor egy körben lemegy az egész.
Stormboyz és kannon kombinációkkal kísérleteznék a “Mogrok’s Bossboyz” helyett.
A verdák királyak!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-19 09:33   [ Eltüntet ]   [ # 462838 ]  
Veterán

Látom a Tactika nem annyira keltett érdeklődést, akkor itt egy kis mekboykodás:

OMV kúton lehet kapni ezeket a hot-rod stílusú járgányokat, cukorkával együtt kb. 800 HUF…és tökéletesen trukk méretű.

Mivel trukkból nem állok jól, ma készítettem kettőt.

Csatolt képek
WP_20170319_09_20_03_Pro.jpg
 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-03-17 15:21   [ Eltüntet ]   [ # 462817 ]  
Veterán

Sziasztok OR’K Főn’kök!

1400 pontos listán gondolkodám, szerintetek mennyire lenne hatékony a következő felállás?
A taktika az lenne, hogy a formáció d3 egységnek megadja az outflanket és az acute sense-et. Ez minimum 1 egység. Ráadásul -1 Seize the initiative-hoz. Extraként a Finking cap miatt még egy jó WT is kijöhet a stratégiai táblázatból. Night fight vagy ilyesmi…

Részemről a 30 boyhoz csatolt Mega Warboss Da lucky stick-el egy painboy-val meg a Weirdboy-val lenne ez a minimum 1 egység. Ez egy durva egység…

Közben a Gorkanaut, benne a warlord Big mekkel és a burnák mek-boyaival egyrészt tűzmágnest játszana középtájt egy épület/fedezék mögött és vigyázna a 2 osztag lootára, melyekhez a Mega Armoros Mekek lennénk csatolva, így mozgás után is lőhetnének.

A gretchinek nyilván objektívákat foglalnának.

Nos? Vélemény, agyalás?

+ Formation +

“Mogrok’s Bossboyz” [396pts]
·· Big Mek: Choppa, Gift: Da Finkin’ Kap, Slugga, Warlord
·· Big Mek w/ Mega Armour: Mega Armour, Twin-linked Shoota
·· Big Mek w/ Mega Armour: Mega Armour, Twin-linked Shoota
·· Warboss w/ Mega Armour: Gift: Da Lucky Stikk, Mega Armour, Power Klaw, Twin-linked Shoota
·· Weirdboy: Power of the Waaagh!, Psyker Mastery Level 2

++ Combined Arms Detachment (Orks: Codex (2014)) [1001pts] ++

+ HQ +

Painboy [50pts]

+ Elites +

Burna Boyz [80pts]
·· 2x Burna Boy
·· Mek
···· Mek Boy: Choppa, Slugga
·· Mek
···· Mek Boy: Choppa, Slugga
·· Mek
···· Mek Boy: Choppa, Slugga

+ Troops +

Boyz [235pts]: Boy w/ Rokkit Launcha, Boy w/ Rokkit Launcha, Boy w/ Rokkit Launcha
·· Boss Nob: Bosspole, Power Klaw, Slugga
·· 26x Boy

Gretchin [35pts]: 11x Gretchin
·· Runtherd: Grabba stik

+ Heavy Support +

Gorkanaut [265pts]: Grot Riggers

Lootas [168pts]: 12x Loota

Lootas [168pts]: 12x Loota

++ Total: [1400pts] ++

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-16 13:21   [ Eltüntet ]   [ # 462073 ]  
Veterán
_Svindler_ - 2017-02-16 12:52
VUK - 2017-02-16 12:12

Sziasztok

Gyors kérdésem lenne. Nemnagyon találtam erre vonatkozó szabályt ami nem azt jelenti hogy nincs. (:
Tegyük fel battlewagonban utazik sok burnaboy. Az ugye open topped amiből ki tudnak lőni az utasok. Kérdés hogy templétes fegyverekkel is ki lehet-e lőni és ha igen akkor hova kell tenni a tamplét végét?

Ki lehet templates fegyverekkel is lőni, kivéve , ha többet mozgott 6”-nél…a template pedig a járműtest(hull) bármelyik pontjától használható.

Köszi

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-16 12:52   [ Eltüntet ]   [ # 462072 ]  
Veterán
VUK - 2017-02-16 12:12

Sziasztok

Gyors kérdésem lenne. Nemnagyon találtam erre vonatkozó szabályt ami nem azt jelenti hogy nincs. (:
Tegyük fel battlewagonban utazik sok burnaboy. Az ugye open topped amiből ki tudnak lőni az utasok. Kérdés hogy templétes fegyverekkel is ki lehet-e lőni és ha igen akkor hova kell tenni a tamplét végét?

Ki lehet templates fegyverekkel is lőni, kivéve , ha többet mozgott 6”-nél…a template pedig a járműtest(hull) bármelyik pontjától használható.

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-16 12:12   [ Eltüntet ]   [ # 462071 ]  
Veterán

Sziasztok

Gyors kérdésem lenne. Nemnagyon találtam erre vonatkozó szabályt ami nem azt jelenti hogy nincs. (:
Tegyük fel battlewagonban utazik sok burnaboy. Az ugye open topped amiből ki tudnak lőni az utasok. Kérdés hogy templétes fegyverekkel is ki lehet-e lőni és ha igen akkor hova kell tenni a tamplét végét?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-13 11:50   [ Eltüntet ]   [ # 462007 ]  
Újonc
_Svindler_ - 2017-02-13 11:39
4postol - 2017-02-13 11:17

Ork Warband formáció Stampede szabálya ezt mondja: Stampede: If the Formation’s Warboss is your Warlord, he can use the Waaagh! special rule each and every turn after the 1st.
Ghazghkull Prophet of Gork and Mork szabálya ezt mondja: If Ghazghkull is your Warlord, he gains a 2+ Invul save on any turn he calls a Waaagh! This invulnerable save lasts until the start of his next turn. In addition, Ghazghkull and all other models in his unit that are equipped with mega armour can Run on a turn he calls a Waaagh! despite having the Slow and Purposeful special rule (which is conferred by wearing mega armour).

A kérdésem a következő:
Ha hozok egy CAD-ot amiben Ghazghkull benne van valamilyen formában és hozok ez mellé egy Ork Warband formációt amiben a warboss a warlordom, akkor ha ő a 2. körtől kezdve minden körben waaagh-ot hirdet Ghazghkull bácsinak meglesz a 2++ vagy nem?

Az általad idézett mondatok miatt azt gondolnám, hogy nem működik ez a dolog: nem lehet egyszerre 2 warlordod.(If the Formation’s Warboss is your Warlord VS. If Ghazghkull is your Warlord)

Ettől tartottam én is, a nagyfőnöknek kell a warlordnak lennie és neki kell waaghot hirdetni hogy működjön a dolog.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-13 11:39   [ Eltüntet ]   [ # 462006 ]  
Veterán
4postol - 2017-02-13 11:17

Ork Warband formáció Stampede szabálya ezt mondja: Stampede: If the Formation’s Warboss is your Warlord, he can use the Waaagh! special rule each and every turn after the 1st.
Ghazghkull Prophet of Gork and Mork szabálya ezt mondja: If Ghazghkull is your Warlord, he gains a 2+ Invul save on any turn he calls a Waaagh! This invulnerable save lasts until the start of his next turn. In addition, Ghazghkull and all other models in his unit that are equipped with mega armour can Run on a turn he calls a Waaagh! despite having the Slow and Purposeful special rule (which is conferred by wearing mega armour).

A kérdésem a következő:
Ha hozok egy CAD-ot amiben Ghazghkull benne van valamilyen formában és hozok ez mellé egy Ork Warband formációt amiben a warboss a warlordom, akkor ha ő a 2. körtől kezdve minden körben waaagh-ot hirdet Ghazghkull bácsinak meglesz a 2++ vagy nem?

Az általad idézett mondatok miatt azt gondolnám, hogy nem működik ez a dolog: nem lehet egyszerre 2 warlordod.(If the Formation’s Warboss is your Warlord VS. If Ghazghkull is your Warlord)

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-02-13 11:17   [ Eltüntet ]   [ # 462005 ]  
Újonc

Ork Warband formáció Stampede szabálya ezt mondja: Stampede: If the Formation’s Warboss is your Warlord, he can use the Waaagh! special rule each and every turn after the 1st.
Ghazghkull Prophet of Gork and Mork szabálya ezt mondja: If Ghazghkull is your Warlord, he gains a 2+ Invul save on any turn he calls a Waaagh! This invulnerable save lasts until the start of his next turn. In addition, Ghazghkull and all other models in his unit that are equipped with mega armour can Run on a turn he calls a Waaagh! despite having the Slow and Purposeful special rule (which is conferred by wearing mega armour).

A kérdésem a következő:
Ha hozok egy CAD-ot amiben Ghazghkull benne van valamilyen formában és hozok ez mellé egy Ork Warband formációt amiben a warboss a warlordom, akkor ha ő a 2. körtől kezdve minden körben waaagh-ot hirdet Ghazghkull bácsinak meglesz a 2++ vagy nem?

[ Profil ]  
Dátum: 2016-11-30 21:22   [ Eltüntet ]   [ # 459828 ]  
Veterán

hát az nagyon furikácska lenne :(

és a kiméra az még egy dolog, amikor igazi szemétkupacból építkezel, na az az izgalmas! :D

 Aláírás 

Ha az igazság pihen, a halálnak kétszer annyi dolga van.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-11-30 20:06   [ Eltüntet ]   [ # 459823 ]  
Veterán

Természetesen kiméra lesz az áldozat, csak még ki kell filéznem a régi billentyűzetemet smile. Orknak ork lesz, csak a useless kommandork szabályokat lecserélem rendes lila orkokra. 3 karral.

 Aláírás 

We’re not here to destroy THE game, we’re here to destroy YOUR game

As you know, the key to victory is the element of surprise. Surprise!

[ Profil ]  
Dátum: 2016-11-30 19:40   [ Eltüntet ]   [ # 459819 ]  
Veterán

na na na hé na hé na hé!

kezdjük akkor az elején.
orkok….
soksoksok ork kell ork szabály szerint, bármilyen.
aztán
járművek
soksoksok járműszeméthalomkupac kell és azokból építkezni.

és kész is az ork sereg :D

az az ork sereg, amelyikben nincs konvertált jármű, nem is ork sereg! én nemsokára készülök megjelentetni párat, várd ki ha gondolod :D

 Aláírás 

Ha az igazság pihen, a halálnak kétszer annyi dolga van.

[ Profil ]  
   
2 ennyiből: 287
2
 
‹‹ Dark Eldák      Tiranida taktikák ››