Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
287 ennyiből: 289
287
Ork
Dátum: 2005-08-11 18:12   [ Eltüntet ]   [ # 43211 ]  
Veterán

De bizony a wargear bunyik is beleszámítanak az osztag létszámába, így ha az több mint tíz nem ülhet a Warboss Trukkba. Külön modellként is kell megjelenítened õket.

 Aláírás 

GHB avagy Górugrány Hadijátékos Blogja
————————————————————————————————
“Success is 1% inspiration, 98% perspiration, and 2% attention to detail.”

Phil Dunphy

[ Profil ]  
Dátum: 2005-08-11 16:29   [ Eltüntet ]   [ # 43210 ]  
Veterán

nem a kombis meg kustomozott cuccra gondoltam… persze az sem rossz kis beavatkozással assoult2 és AP2, igazi termikiller egy mega páncélos nob kezében…. én kifejezetten a csak mekek által választható kustom megablastára gondolok (AP2 S7, blast, gets hot) ami olyasminek tûnik mint valami plazmafegyó más seregekben….. na és még egy vitatkozni való ehhez a fegyverhez: codexben a leírásánál(wargear szekció) 24” a hatótáv, a GW oldalról letölthetõ ork summaryban viszont 36”. Akkor most melyiket szabadna használni?

[ Profil ]  
Dátum: 2005-08-11 16:15   [ Eltüntet ]   [ # 43209 ]  
Veterán

1. Nem foglalnak külön helyet. (bár az naggggyon vicces, mikor a wartrukkból kiszáll 10 mega armoros ork, meg 6 grot… a trukk akkora, mint egy ork modell smile))

2. Nekem a sima warboss modell fegyója tökéletesen megfelelt kustom blastának. hogy hogyan lehetett használni? BS2… ennyi elég? smile)))

 Aláírás 

Adeo mori servus Imperator Fictus, ave Dominus Nox

[ Profil ]  
Dátum: 2005-08-11 13:44   [ Eltüntet ]   [ # 43208 ]  
Veterán

Azért még kérdeznék pár okosat, elõre is köszi a seggítséget:
1. a wargear-ként megvett grotok és squigek (attack squig, mek segédje, stb.) beleszmáítanak a szállítóeszköz kihasználtságába, vagy mint egy jó puska nem foglalnak külön helyet….?
2. szoktatok-é kustom megablastát használni? a tapasztalatokra is kíváncsi lennék, de fõképp arra, h. mi az öregistenbõl konvertáljátok át?
Köszöntem elõre is….

[ Profil ]  
Dátum: 2005-06-28 18:06   [ Eltüntet ]   [ # 43207 ]  
Veterán

A Speed Freek-ek is csak egy looted vehicle-t hozhatnak, a GW oldaláról letölthetõ errataban ki van javítva 0-1-re az Armageddon kódexben is.

A klánok tényleg függetlenek a Speed Freek-ektõl, így a kiegészítõ szabályaikat nem lehet használni hozzájuk.

[ Profil ]  
Dátum: 2005-06-28 17:59   [ Eltüntet ]   [ # 43206 ]  
Veterán

Hali!

Hammerer:
Ja. A speed freekekre a normál ork kódexben leírtak, valamint az armageddoni kódexben leírtak vonatkoznak, szóval nincs nekik egynél több looted vehicle.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2005-06-28 16:29   [ Eltüntet ]   [ # 43205 ]  
Veterán

Ha jól vettem ki a SpeedFreek nem klánhoz kötött, attól független… Így az egyes klánszabályok sem vonatkoznak rá gondolom…

[ Profil ]  
Dátum: 2005-06-28 15:35   [ Eltüntet ]   [ # 43204 ]  
Veterán

Több looted vehicle asszem csak a Blood Axe klánnál lehet. De errõl biztosan van infó (Warboss lefordította azt a cikket, amiben az ork klánok vannak) a trollbarlang honlapján.

Sõt, itt is megtalálható:
Ork klánok

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2005-06-28 15:32   [ Eltüntet ]   [ # 43203 ]  
Veterán

Köszönöm a hasznos infókat.

Mindenekelõtt le kell szögezni hogy az ork kódex mindösszesen egy looted vehicle-t enged, DE ezt vajon felülírja-é h. az Armageddon kódexben nincs a név elé korlát írva??? Tehát SpeedFreekéknél vajon lehet-é több looted vehicle?

A chiméra, rhino és más transporterek nálam alapban kiestek a kis páncél miatt. A Basilisk azért maradt a kapalban mert egy SpeedFreek taktikát olvasgatva az illetõ ezt használta, és mondom hátha agyasabb a srác mint én, és nem jövök rá h. az miért jó....
Meggyõztetek, a LandRaider tényleg drága és ugye nem is tudom kihasználni a tûzerejét, bár az biztos h.  minden létezõ tûzerõt magára vonna…. Marad a LemanRuss… Majd bevédem oldalról smile

[ Profil ]  
Dátum: 2005-06-28 15:12   [ Eltüntet ]   [ # 43202 ]  
Veterán

Hali!

Hammerer:
Határozottan Slammel értek egyet. Mindenképpen Leman Russt oda. Egyrészt a fõ ágyújának mindegy, hogy mekkora a kezelõk Bs értéke (ami ugye komoly 2-es), másrészt nagyot és nagy területre üt. Nem zavarja ha véletlenül megugrik a gép. Rákerül egy jó kis 10 pontos plusz páncél, amitõl minden találat ellen lesz egy módosítatlan 6+-os mentõje a tanknak. Ez az orkok legnagyobb fegyvere mindenkivel szemben. smile

A Basilisk nagy hátránya, hogy nyitott, ráadásul az ember nem teszi ki a placcra, hanem jól eldugja hátul és indirekt puffogtat vele.

A Chimera akkor lehet jó, ha benne utazik a KFF-el felszerelt mérnök, mert az elég nagy területet lefed. Igaz ennyi erõvel mehetne simán a Leman Russ mögött is. smile Emellett a chimera jó kis alternatíva lehet orkoknál a csapatszállítóra, bár ugye ez nem nyitott, így mozgás után nincs belõle roham…

A Land Raider túl drága és nem túl hatékony tömeggyilkos az orkok 2-es Bs-ével. Akkor már inkább 2 Leman Russ.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2005-06-28 14:31   [ Eltüntet ]   [ # 43201 ]  
Veterán

Határozottan Leman Russ!

A landraider lascannonjai ugyan ütõsek, de mivel ha rosszad dobsz mozogsz már is csak eggyel lõhetsz, és ha elõre akarsz nyomulni vele, akkor megint csak nem tudod kihasználni a tüzerejét.
A véletlen mozgás miatt a basilisk is lutri és ráadásul nem arra való, amire te szánod.
A chimera páncélja miatt nem alkalmas a célra.
A Leman Russ viszont tökéletes: jó páncélja van,+armor plate + force field +kis buggy-k hogy takarják a két oldadlát és talán a legkevésbé kilõhetõ jármûvé válik + battle cannon aminél nem számít a BS + kisebb fegyverek (2HB, LS) csak ha úgy alakulna, hogy érdemesebb velük lõni. (és persze piros!!!!:-))

[ Profil ]  
Dátum: 2005-06-28 12:34   [ Eltüntet ]   [ # 43200 ]  
Veterán

Lenne egy apró kérédsem:mivel a SpeedFreek seregbe érdemes betenni egy kiss looted gépet, mit érdemes. Alapvetõen nem tüzérségként gondoltam rá, hanem egyértelmûen “agyaggalambként” tolni a trukkjaim elõtt h. azokat fedezze. Tehát elõsdleges a páncél, nomeg h. az ellenfél eléggé veszélyesnek találja a tûzereje összevonásához… Tudom h. egy LandRaider lenne a legpöpecebb wink de azért maradjunk reálisak: Basilisk (12-10-10) v. LemannRuss (14-12-10)? Esetleg vmi mégjobb ötlet? Köszönöm a seggítséget…Avagy mégiscsak megérne 250 pontot és tizenezer forintot egy looted LandRaider?

[ Profil ]  
Dátum: 2005-01-30 16:03   [ Eltüntet ]   [ # 43199 ]  
Veterán

Hali!

gorugrany:
Igen és igen. smile Az ork röppencs az a Deth Kopta és csak SF seregbe jöhet.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2005-01-30 15:55   [ Eltüntet ]   [ # 43198 ]  
Veterán

Kérdés: az ork röppencs a Deth Kopta lenne? Ha igen, akkor csak Speed Freek seregben hozható?

 Aláírás 

GHB avagy Górugrány Hadijátékos Blogja
————————————————————————————————
“Success is 1% inspiration, 98% perspiration, and 2% attention to detail.”

Phil Dunphy

[ Profil ]  
Dátum: 2004-10-02 17:16   [ Eltüntet ]   [ # 43197 ]  
Újonc

Hát természetesen nem!
1,heavy fegyverrel mozgás után nem löhetsz!
2,a mega armouros orknak nem adhacc mega blastát,mert beépített shoota/power clawja van,
amit nem cserélhetsz le semmire,max a shootát bütykölheted meg!

[ Profil ]  
Dátum: 2004-10-01 11:09   [ Eltüntet ]   [ # 43196 ]  
Veterán

Kérdés: Ha egy Mega Armoros orknak Mega Blasta-t adok (ami heavy1), akkor ő mozgás után tud lőni? (Á‘la termi)

 Aláírás 

Adeo mori servus Imperator Fictus, ave Dominus Nox

[ Profil ]  
Dátum: 2004-09-29 21:31   [ Eltüntet ]   [ # 43195 ]  
Veterán

Hát ennek tényleg semmi értelme.
Mert a Kígyóharapóknál ott van feketén fehéren hogy a Bosnak vehetsz cyber-disznót.
Akkor ha veszel neki testörséget szerintem a Vidéki orkok listájából nyugottan ülthetted őket disznóra.

 Aláírás 

Biztos, hogy a mennybe jutok, mert a poklot már megjártam: Korea, 1952.

[ Profil ]  
Dátum: 2004-09-28 22:43   [ Eltüntet ]   [ # 43194 ]  
Újonc

Én valami olyasmit halottam,hogyha a Bossodnak supercyboart acc akkor a nobboknak már valamiért nem lehet…..ennek mi értelme???

[ Profil ]  
Dátum: 2004-09-27 20:36   [ Eltüntet ]   [ # 43193 ]  
Veterán

Hali!

CorvuS:
AB hiba. Ámbátor lehet, hogy szándékos a dolog, elvégre ez felfogható a Feral orkok különlegességeként is. smile A snakebite orkoknak pedig elegendő technika a rendelkezésükre áll, amivel a Feral orkok nem rendelkeznek. Kérdezd meg a ruleboyoktól/GW-től, hogy egyáltalán létező opció ez a Snakebite orkoknak? smile

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2004-09-27 20:20   [ Eltüntet ]   [ # 43192 ]  
Veterán

Hali.
Szintém az AB val kapcsolatban lenne kérdésem:
A Snakebitesben nem engedi a Boss testörségének disznókat venni. (Ez jogos vagy szintén az AB hülyesége) HARGGGG
A WAAAAGH ere’e üssön a ‘umikba

 Aláírás 

Biztos, hogy a mennybe jutok, mert a poklot már megjártam: Korea, 1952.

[ Profil ]  
   
287 ennyiből: 289
287
 
‹‹ Dark Eldák      Tiranida taktikák ››