Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 2
1
Eldar
Dátum: 2013-01-06 22:07   [ Eltüntet ]   [ # 322339 ]  
Veterán
Crusader - 2013-01-06 19:51

De akkor minek van még ez a topic? (Mondjuk Orkból meg Nidából is kettő van…)

Még a régi fórumon külön fórumcsoportja volt a taktikáknak és a szabálykérdéseknek, így a legtöbb fajnak két topikja volt, egy taktikás meg egy szabálymagyarázós. A mostaniban fórumszerkezetben ez mind bement 40k címke alá.
De ez a topik tényleg véletlen nyílt.

 Aláírás 

Ah you think Conscript Platoon is your ally? You merely adopted the Conscript Platoon. I was born in it, molded by it. I didn’t see an army under 150 models until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 21:28   [ Eltüntet ]   [ # 322331 ]  
Veterán
Crusader - 2013-01-06 19:51
Ashiquor - 2013-01-06 19:36
Crusader - 2013-01-06 19:27

Így újra gondolva akkor a Staff már csak közelharcban csinál extrát.

Szerencsére nem, mert azt is adja, hogy ha Eldrad nincs közelharcban, akkor egy már használt képességet használhat még egyszer! (pl két egységet tehet láthatatlanná, vagy 2re nyomhatja a terrify-t, stb.)

De ez még mindig nem az Eldar topik, legyetek szívesek oda átmenni.

Át megyünk, bocsi. De akkor minek van még ez a topic? (Mondjuk Orkból meg Nidából is kettő van…)

Ez véletlen van, reméljük egy erre járó admin törli és akkor a későbbiekben nem lesz össze-visszaság. smile

 Aláírás 

-Hammerhand… megvan! Might of Titan… megvan! Quicksilver… megvan! Kutyaf.sza… perils!!! smile

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 19:51   [ Eltüntet ]   [ # 322321 ]  
Veterán
Ashiquor - 2013-01-06 19:36
Crusader - 2013-01-06 19:27

Így újra gondolva akkor a Staff már csak közelharcban csinál extrát.

Szerencsére nem, mert azt is adja, hogy ha Eldrad nincs közelharcban, akkor egy már használt képességet használhat még egyszer! (pl két egységet tehet láthatatlanná, vagy 2re nyomhatja a terrify-t, stb.)

De ez még mindig nem az Eldar topik, legyetek szívesek oda átmenni.

Át megyünk, bocsi. De akkor minek van még ez a topic? (Mondjuk Orkból meg Nidából is kettő van…)

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 19:36   [ Eltüntet ]   [ # 322316 ]  
Veterán
Crusader - 2013-01-06 19:27

Így újra gondolva akkor a Staff már csak közelharcban csinál extrát.

Szerencsére nem, mert azt is adja, hogy ha Eldrad nincs közelharcban, akkor egy már használt képességet használhat még egyszer! (pl két egységet tehet láthatatlanná, vagy 2re nyomhatja a terrify-t, stb.)

De ez még mindig nem az Eldar topik, legyetek szívesek oda átmenni.

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 19:33   [ Eltüntet ]   [ # 322315 ]  
Veterán
Crusader - 2013-01-06 19:27

FAQban hátulról a 4. kérdés, ott írja hogy Mastery Level 3, a spirit kövekkel együtt. A kódexben azt írja a bot hogy egy 3. képességet tud vele használni, de mivel a ML miatt hármat használ, így abban már benne van a Staff is.

Így újra gondolva akkor a Staff már csak közelharcban csinál extrát.

Ok, köszi.

 Aláírás 

“Death? You want death? I’m afraid that would be far too boring” Lord Sarnak, Kabal of the Black Heart

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 19:27   [ Eltüntet ]   [ # 322313 ]  
Veterán

FAQban hátulról a 4. kérdés, ott írja hogy Mastery Level 3, a spirit kövekkel együtt. A kódexben azt írja a bot hogy egy 3. képességet tud vele használni, de mivel a ML miatt hármat használ, így abban már benne van a Staff is.

Így újra gondolva akkor a Staff már csak közelharcban csinál extrát.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 19:11   [ Eltüntet ]   [ # 322308 ]  
Veterán
Crusader - 2013-01-06 19:06

Most már “csak” Mastery Level 3 Eldrad, a botja csak annyit tesz hogy ellőheti ugyan azt a képességet még egyszer.  De csak 3 Warp charge-ja van, amit felhasználhat.

Ez valahol le van írva? Az FAQ-ban nem találom, a codexben nyilván nincs, gondolom, akkor valahol a szabálykönyvben lehet…

 Aláírás 

“Death? You want death? I’m afraid that would be far too boring” Lord Sarnak, Kabal of the Black Heart

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 19:06   [ Eltüntet ]   [ # 322305 ]  
Veterán

Most már “csak” Mastery Level 3 Eldrad, a botja csak annyit tesz hogy ellőheti ugyan azt a képességet még egyszer.  De csak 3 Warp charge-ja van, amit felhasználhat.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 18:40   [ Eltüntet ]   [ # 322302 ]  
Veterán
Crusader - 2013-01-06 18:32
Wolfie - 2013-01-06 18:23

Köszönöm a válaszokat,az az egy kérdésem lenne még hogy hogyan tud 4 pszít használni ha csak level 3-as?

Ahogy a Space Marine Librarian is választhat 2 psyt alapból. 4 pszit választ de csak 3 Warp Charge-ja van, szóval csak 2-3 pszit használhat el a 4ből amit ismer.

Ebben azért annyira nem vagyok biztos, de szerintem még egyet elnyomhat ezen felül a bot miatt, ami eddig is azt adta, hogy ellőhetett még egyet, ami lehet olyan is amit egyszer már használt.

 Aláírás 

“Death? You want death? I’m afraid that would be far too boring” Lord Sarnak, Kabal of the Black Heart

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 18:32   [ Eltüntet ]   [ # 322301 ]  
Veterán
Wolfie - 2013-01-06 18:23

Köszönöm a válaszokat,az az egy kérdésem lenne még hogy hogyan tud 4 pszít használni ha csak level 3-as?

Ahogy a Space Marine Librarian is választhat 2 psyt alapból. 4 pszit választ de csak 3 Warp Charge-ja van, szóval csak 2-3 pszit használhat el a 4ből amit ismer.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 18:23   [ Eltüntet ]   [ # 322300 ]  
Újonc

Köszönöm a válaszokat,az az egy kérdésem lenne még hogy hogyan tud 4 pszít használni ha csak level 3-as?

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 16:39   [ Eltüntet ]   [ # 322292 ]  
Veterán

Level 3 , de 4 pszí dolgot generálhat.

 Aláírás 

“Death? You want death? I’m afraid that would be far too boring” Lord Sarnak, Kabal of the Black Heart

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 15:50   [ Eltüntet ]   [ # 322288 ]  
Veterán

Eldrad Level 3 a GW FAQ-ban leírtak szerint, ami mérvadó jelenleg amíg nem lesz új Elda Codex.

 Aláírás 

“Fear us, for we are the STORM.”


-Lukan Thunderhand, of the Stormfang

[ Profil ]  
Dátum: 2013-01-06 15:46   [ Eltüntet ]   [ # 322286 ]  
Újonc

Hello
Valki meg tudja nekem mondani hogy eldradnak hanyas psyker mastery levelje van csak mert a pszít a 6. kiadású szabálykönvben arra építik ha jól láttam,és valaki tud nekem adni egy linket a legfrissebb elda codexhez?
Köszönöm smile

[ Profil ]  
Dátum: 2012-01-04 09:38   [ Eltüntet ]   [ # 269812 ]  
Veterán

Vegyük át még egyszer: azért, mert nincs bent a 10 legforgatottabb topicban, még létezik elda topic. Ott választ is kapsz rá.

 Aláírás 

Hive mind says: Nerfing is temporary, 5* paintjob is eternal.

Deadzone magyarul - másold be a linket:
https://mega.co.nz/#!NctwSBjQ!XiiEsnlQQaeLfEIz0FVDR29Jz_wCa18ndviFBodJ0Cw

Klubtársak blogja, F:A, Flames of War, meg sok minden más

[ Profil ]  
Dátum: 2012-01-04 09:33   [ Eltüntet ]   [ # 269809 ]  
Tag

Üdv

A swooping hawks-oknál a swooping hawks grenade pack dobásakor az egység BS-e lejön-e a scatter értékéből?
Továbbá azt lenne jó tudni, hogy a haywire grenade megkapja-e a -1 -et azért, hogy nincs feltüntetve neki Ap érték?

Raziel

[ Profil ]  
Dátum: 2011-06-23 14:12   [ Eltüntet ]   [ # 246235 ]  
Veterán

kattints a linkre

 Aláírás 

És elégedett vala az Úr, és ők lakmározának bárányt és lajhárt és málét és sós ringlit babbal és orángutánt és zsenge gyökereket és gyönge szekereket…
I call him Marshpillow and he calls me… Nothing because he’s a pillow.

[ Profil ]  
Dátum: 2011-06-23 14:08   [ Eltüntet ]   [ # 246234 ]  
Veterán

Azt viszont nem tudtam ,és hol?

[ Profil ]  
Dátum: 2011-06-23 14:05   [ Eltüntet ]   [ # 246229 ]  
Veterán

arra is van már topic tongue laugh

 Aláírás 

És elégedett vala az Úr, és ők lakmározának bárányt és lajhárt és málét és sós ringlit babbal és orángutánt és zsenge gyökereket és gyönge szekereket…
I call him Marshpillow and he calls me… Nothing because he’s a pillow.

[ Profil ]  
Dátum: 2011-06-23 14:04   [ Eltüntet ]   [ # 246228 ]  
Veterán

Én ezt adok veszekre szántam.

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 2
1