Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 504
1
Chaos Space Marines
Dátum: 2017-07-10 09:24   [ Eltüntet ]   [ # 466650 ]  
Veterán

Az IA Chaos errata/FAQ megoldást kínál az Emperor’s Children Sonic drenya hiányának orvoslására.

IA Chaos FAQ

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-06 14:36   [ Eltüntet ]   [ # 466524 ]  
Moderátor

én inkább módosítanám ezt :

minden egység nagyon tuti mert sok a kombinációs lehetőség végre!!

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-06 10:19   [ Eltüntet ]   [ # 466518 ]  
Veterán
Iffotzer - 2017-07-06 09:18
cziky - 2017-07-06 08:50

Jól látom, hogy a Heldrake-re nem vonatkozik, hogy -1 to Hit szabály, csak simán fly egység? grin

Jól látod. Több sebből vérzik szegény. Szvsz ha nem kap össztüzet akár 2 kört is kibírhat. :D

A Helldrake nagyon tuti egység lett azt aláírom.

 Aláírás 

Seregek:

Warmachine:
- Retribution of Scryah: 164p

Malifaux:
- Outcasts: 87p

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-06 10:16   [ Eltüntet ]   [ # 466517 ]  
Veterán
Iffotzer - 2017-07-06 09:18
cziky - 2017-07-06 08:50

Jól látom, hogy a Heldrake-re nem vonatkozik, hogy -1 to Hit szabály, csak simán fly egység? grin

Jól látod. Több sebből vérzik szegény. Szvsz ha nem kap össztüzet akár 2 kört is kibírhat. :D

viszont nincs minimális távja, amit mozogni kell, bárhová odaér és közelharcban is gizda. az eddigi néhány teszt alapján 2 sárkánnyal kezdek minden sereget…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-06 09:18   [ Eltüntet ]   [ # 466516 ]  
Akolitus
cziky - 2017-07-06 08:50

Jól látom, hogy a Heldrake-re nem vonatkozik, hogy -1 to Hit szabály, csak simán fly egység? grin

Jól látod. Több sebből vérzik szegény. Szvsz ha nem kap össztüzet akár 2 kört is kibírhat. :D

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-06 08:50   [ Eltüntet ]   [ # 466514 ]  
Veterán

Jól látom, hogy a Heldrake-re nem vonatkozik, hogy -1 to Hit szabály, csak simán fly egység? grin

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-06 06:31   [ Eltüntet ]   [ # 466509 ]  
Moderátor
Belial - 2017-07-06 00:27

Mi a velemenyetek a warpflamerrol??
Egesz osztagnak ilyet adni??
Az eleg boszme ha odaer, mondjuk egy Radirban.
Valamint ha ezt az osztagot berohanjak nem gyenge owerwatchot tud nyomni.  smile
Megtamogatom meg nemi deamoni flamerrel, oszt langoljon minden. MUHAHAHAHAAA !!!!!!!!

én még nem próbáltam. De a kinti játékosok 2 szoktak egy TS osztagba rakni.
Érdemes lenne megnézni h mit tud.

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-06 00:27   [ Eltüntet ]   [ # 466506 ]  
Veterán

Mi a velemenyetek a warpflamerrol??
Egesz osztagnak ilyet adni??
Az eleg boszme ha odaer, mondjuk egy Radirban.
Valamint ha ezt az osztagot berohanjak nem gyenge owerwatchot tud nyomni.  smile
Megtamogatom meg nemi deamoni flamerrel, oszt langoljon minden. MUHAHAHAHAAA !!!!!!!!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-02 20:16   [ Eltüntet ]   [ # 466423 ]  
Veterán

Én talp nélkül szoktam használni- szárazföldi járműnek nincs talpa, a crew meg szabály szerint is külön modell. Emiatt szerintem egybe talpalva kicsit szabálytalan is.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-02 20:15   [ Eltüntet ]   [ # 466422 ]  
Veterán

Ehhez a modellhez nem tartozott eleve talp. Külön vehettél olyat amilyet akartál hozzá. Ezért volt, hogy sokan inkább saját maguk barkácsoltak talpat az ágyúhoz, bár szükség nem volt rá, mert ez is csak egy olyan modell volt amihez nem tartozott és nem szükségeltetett talp (gép, aztán lett a 7. kiadásban artillery). A FW meg kismillió méretű és formájú talpat árusított, aztán mindenki azt tette alá amelyiket akarta.

A talp méret fontossága… Azzal hozd amit kaptál hozzá. Teheted nagyobbra ha akarod, de ekkor többnyire csak magaddal szúrsz ki (nagyobb talpú modellből kevesebb fér az ellenfélhez, ellenben hozzá többen odaférnek). Konkrétan ennél a lövegnél pont lényegtelen a talp mérete vagy annak hiánya. A figuráknak legyen, az ágyúnak nem fontos. A kezelőket úgyis bizonyos távon belül kell lepakolni, hogy használhassák. AZ egy talpra rámolás csak a mozgatásukat könnyíti.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-02 19:25   [ Eltüntet ]   [ # 466418 ]  
Veterán

Köszi. Akkor a talp méretei annyira nem fontosak már?

 Aláírás 

THE FALSE EMPEROR IS NOT HERE TO PROTECT YOUR MEN! ONLY CHAOS WILL GAIN FROM THEIR SACRIFICE!

BÉRFESTÉST VÁLLALOK!

Starter Box-ok vásárlása felesbe!
-WH40K Dark Vengeabce (chaos)


HTBK terepasztalos szekció facebook oldala (Debrecen)
Warp Storm Szolnok Facebook oldala

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-02 19:18   [ Eltüntet ]   [ # 466416 ]  
Veterán

80 mm. De ha kényelmesebben akarod elhelyezni akkor egy 100 mm-es talpat készíts vagy vegyél (több játékos például nem használt CD-re pakolta fel ezt a modellt és kezelőit). Alapból nincs hozzá egyébként talp, azt külön vehetsz amilyet akarsz.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-02 18:58   [ Eltüntet ]   [ # 466415 ]  
Veterán

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy ez az apróság hányas talpon van?

Csatolt képek
99550105119_IMPERIALQUADLAUNCHERTHUDDGUN4.jpg
 Aláírás 

THE FALSE EMPEROR IS NOT HERE TO PROTECT YOUR MEN! ONLY CHAOS WILL GAIN FROM THEIR SACRIFICE!

BÉRFESTÉST VÁLLALOK!

Starter Box-ok vásárlása felesbe!
-WH40K Dark Vengeabce (chaos)


HTBK terepasztalos szekció facebook oldala (Debrecen)
Warp Storm Szolnok Facebook oldala

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-02 07:54   [ Eltüntet ]   [ # 466384 ]  
Moderátor
Crusader - 2017-07-02 00:20
DASCO - 2017-07-01 21:56
Crusader - 2017-07-01 20:19

Sziasztok!

Jól látom (hogy nem látom) hogy Thousand Sons seregben a ‘Sorcerer in Terminator armour’ nem kapja meg a ‘Lord of the Thousand Sons’ képességet?

Igen jól látod. Ugyanis az nem Exalted sorci. És TS-nél csak az exalted Ahriman és Magnus adja
Én nem is hozom emiatt. Ha 2000pts vagy afölött játszom akkor 2 Exalted(vagy 1 Ahriman 1 exalted) és Magnus vagy 2000 alatt 2 exalted.

Egy másik dolog TS seregnél ami felett én elsiklottam az elmúlt 2 játékban.

1 Osztag sorcik ( rubric/scarab termi) csak Simet-ot tudnak. De azt is csak lebutítva.
D3 helyett 1 és D6 helyett D3. Erre figyeljetek oda.

D

Alapvetően common CSM seregben gondolkodtam (Iron Warriors) csak egy HQ+elite TS detachmenttel (ha jól emlékszem van olyan amiben csak ezt lehet hozni) megspékelve amiben jön a Terminator Sorcni meg egy osztag Scarab.


Ha az Inu 1-eket akarod újra dobni akkor sajna kell az exalted.

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-02 00:20   [ Eltüntet ]   [ # 466379 ]  
Veterán
DASCO - 2017-07-01 21:56
Crusader - 2017-07-01 20:19

Sziasztok!

Jól látom (hogy nem látom) hogy Thousand Sons seregben a ‘Sorcerer in Terminator armour’ nem kapja meg a ‘Lord of the Thousand Sons’ képességet?

Igen jól látod. Ugyanis az nem Exalted sorci. És TS-nél csak az exalted Ahriman és Magnus adja
Én nem is hozom emiatt. Ha 2000pts vagy afölött játszom akkor 2 Exalted(vagy 1 Ahriman 1 exalted) és Magnus vagy 2000 alatt 2 exalted.

Egy másik dolog TS seregnél ami felett én elsiklottam az elmúlt 2 játékban.

1 Osztag sorcik ( rubric/scarab termi) csak Simet-ot tudnak. De azt is csak lebutítva.
D3 helyett 1 és D6 helyett D3. Erre figyeljetek oda.

D

Alapvetően common CSM seregben gondolkodtam (Iron Warriors) csak egy HQ+elite TS detachmenttel (ha jól emlékszem van olyan amiben csak ezt lehet hozni) megspékelve amiben jön a Terminator Sorcni meg egy osztag Scarab.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-01 21:56   [ Eltüntet ]   [ # 466376 ]  
Moderátor
Crusader - 2017-07-01 20:19

Sziasztok!

Jól látom (hogy nem látom) hogy Thousand Sons seregben a ‘Sorcerer in Terminator armour’ nem kapja meg a ‘Lord of the Thousand Sons’ képességet?

Igen jól látod. Ugyanis az nem Exalted sorci. És TS-nél csak az exalted Ahriman és Magnus adja
Én nem is hozom emiatt. Ha 2000pts vagy afölött játszom akkor 2 Exalted(vagy 1 Ahriman 1 exalted) és Magnus vagy 2000 alatt 2 exalted.

Egy másik dolog TS seregnél ami felett én elsiklottam az elmúlt 2 játékban.

1 Osztag sorcik ( rubric/scarab termi) csak Simet-ot tudnak. De azt is csak lebutítva.
D3 helyett 1 és D6 helyett D3. Erre figyeljetek oda.

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-01 21:09   [ Eltüntet ]   [ # 466375 ]  
Veterán
mage - 2017-07-01 19:43

Még mindig megvan az a lehetőséged, hogy a Chaos Index-ből HQ-nak hozol egy Cyphert, elitnek hozol Falleneket, és mivel ezeknek megvan az IMPERIUM kulcsszava melléjük teheted a normál Guard egységeidet az Imperium 2 indexből.

Már ha az FW féle Traitor Guard nem jönne be neked :D

Ezt legfeljebb Open Play és Narrative Play meccseken tudod megjátszani.
Matched Play játékokban biztosan nem. Lásd 214. oldal, Choose Armies szabályt.

All of the units in a matched play army, with the exception of those that are UNALIGNED, must have at least one Faction keyword in common (e.g. IMPERIUM or CHAOS), even though they may be in different Detachments.

Azaz minden egységnek amit a seregbe hozol (nem csak detachmentbe) rendelkeznie kell legalább 1 közös keyword-el. Namár most ha te a fent leírt módon beraksz egy olyan detachment-et amiben Cypher a főnök és mellé adsz Imperial keyword-ös egységeket, akkor már káoszt nem pakolhatsz be a seregedbe, hiába rendelkezik ezzel Cypher, ugyanis a többi Imperial egység nem fog rendelkezni Chaos faction keyword-el ahogy a CSM/démon egységek sem Imperial keyword-el.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-01 20:19   [ Eltüntet ]   [ # 466371 ]  
Veterán

Sziasztok!

Jól látom (hogy nem látom) hogy Thousand Sons seregben a ‘Sorcerer in Terminator armour’ nem kapja meg a ‘Lord of the Thousand Sons’ képességet?

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-01 20:01   [ Eltüntet ]   [ # 466370 ]  
Veterán

Ez se rossz. :D

A gyengem a basiliscus. Azt akarom végre chaos mellé használni.

 Aláírás 

THE FALSE EMPEROR IS NOT HERE TO PROTECT YOUR MEN! ONLY CHAOS WILL GAIN FROM THEIR SACRIFICE!

BÉRFESTÉST VÁLLALOK!

Starter Box-ok vásárlása felesbe!
-WH40K Dark Vengeabce (chaos)


HTBK terepasztalos szekció facebook oldala (Debrecen)
Warp Storm Szolnok Facebook oldala

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-01 19:43   [ Eltüntet ]   [ # 466368 ]  
Veterán
Tacytus - 2017-07-01 07:10

Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy most a 8. Kiadásban van lehetőség heretic imperial guardot chaos al hozni?

Még mindig megvan az a lehetőséged, hogy a Chaos Index-ből HQ-nak hozol egy Cyphert, elitnek hozol Falleneket, és mivel ezeknek megvan az IMPERIUM kulcsszava melléjük teheted a normál Guard egységeidet az Imperium 2 indexből.

Már ha az FW féle Traitor Guard nem jönne be neked :D

 Aláírás 

WH40K 2nd - 7th Edition, WH30K
OWW2 Német sereg
Keszulo AoS sereg

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 504
1
 
‹‹ 40k-s ritmusok      Tau és Kroot ››