Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 338
1
Eldák
Dátum: 2017-08-19 21:08   [ Eltüntet ]   [ # 467881 ]  
Veterán
Wolfie - 2017-08-19 16:16

Bocsi ha hülye kérdés de innentől kötelező behoznom a triumvirátus egyik tagját ha ynnari sereget hozok?

Kötelező, és egyiküknek kötelezően a warlord nak is kell lennie.

Továbbra is a detachment összes egységének Ynnari - nak kell lennie.
Ha akarsz CWE-t battle focus szal, vagy harlequin t rising crescendo val hozni, akkor nekik kell egy külön aeldari detachment.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-19 16:16   [ Eltüntet ]   [ # 467874 ]  
Újonc

Bocsi ha hülye kérdés de innentől kötelező behoznom a triumvirátus egyik tagját ha ynnari sereget hozok?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-23 17:49   [ Eltüntet ]   [ # 466968 ]  
Veterán

FAQ-ból lényegek:

Page 71 – Solitaire, Faction Keywords
Add ‘<Masque>’.

Ohlálá!
(beszállhat járműbe és hat rá a shadowseer)


Ynnari-t javították, hogy nem kell mindenkinek ynnarinak lennie a seregben most már.
Cserébe viszont kötelező, hogy a triumvirátus valamelyik tagja legyen a warlord…

Visarch-ról végre kiderült, hogy mégis egy autarch, és van van 4++-a! Hurrá!


ETC FAQ ellen-FAQ-zva:
Q: If an Archon suffers a mortal wound, does its Shadowfield
cease to function?
A: No

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-05 11:36   [ Eltüntet ]   [ # 466490 ]  
Veterán
Csaszi28 - 2017-07-05 09:53
Tyrpak - 2017-07-04 16:44

Megoldás:
Vagy ne higyj a BattleScribe-nak, vagy rendszeresen frissítsd. smile

Tényleg nincs neki…

Megoldás: Nem kell beleképzelni , kitalálni ami nincs vagy nem a legeslegeslegjobb, hanem megoldani abból ami van, ha megnyeri helyetted a csatát a netes lista annak nincs értelme szerintem.

Új kiadás miatt megy az agyalás hogy mi működik, és ebből mi van meg.

Első hogy pl működik hogy játék elején serpentbe beszáll 3 adag reaper, csak nincs 3 osztag reaper em.

 

Másik hogy a netes lista csak akkor nyerne, ha Magyarországon a többi játékos is pont ugyanolyan netes listákkal menne.

Harmadik hogy Urden behatására hiszek a szivárvány eldában, vagyis hogy spam helyett mindenféle aspect ből 1-1.

Ehhez pont az aspect host esett ki.

Úgyhogy most keresgélem mi működik, mi nem, craftworld vagy ynnari vagy vegyesen legyen.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-05 10:22   [ Eltüntet ]   [ # 466489 ]  
Veterán
Urden - 2017-07-05 09:16

crystal targeting matrix, most en sem ertem tyrpak mire gondol, a serpent amugy se lo jol az arahoz kepest

A CTM az normál mozgás után engedi a levonás nélküli heavy kategóriás fegyverek lövését. Advance után azzal sem tudsz lőni.

Tyrpak valószínüleg arra gondolt, hogy van a verdának is battle focus képessége és így advance után is durrogtathat, de erre nem képes, mert nincs ilyen képessége. Mivel nem az indexet nézte hanem a battle scribe builder-t, ami hibás infókat tartalmazott, ezért hitte, hogy képes erre a jármű.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-05 09:53   [ Eltüntet ]   [ # 466488 ]  
Veterán
Tyrpak - 2017-07-04 16:44

Megoldás:
Vagy ne higyj a BattleScribe-nak, vagy rendszeresen frissítsd. smile

Tényleg nincs neki…

Megoldás: Nem kell beleképzelni , kitalálni ami nincs vagy nem a legeslegeslegjobb, hanem megoldani abból ami van, ha megnyeri helyetted a csatát a netes lista annak nincs értelme szerintem.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-05 09:16   [ Eltüntet ]   [ # 466486 ]  
Veterán
SaGa Jr - 2017-07-04 16:37
Tyrpak - 2017-07-03 23:18

Külföldön már alakulnak az olyan listák, hogy egyik detachment Ynnari, másik meg csak simán Aeldari, és abból hozza a wave serpentet, hogy advance után is fullal lőhessen.

Ez nem igazán értem. A serpent-nek nincs olyan képessége, ami lehetővé tenné neki a lövést normál módon advance után. Assault fegyverrel tud lőni -1 Bs-el advance után de ez minden. Nincs neki battle focus képessége. Vagy valami más adná meg neki a lehetőséget a lövésre fullosan advance után?

crystal targeting matrix, most en sem ertem tyrpak mire gondol, a serpent amugy se lo jol az arahoz kepest

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-04 16:44   [ Eltüntet ]   [ # 466480 ]  
Veterán

Megoldás:
Vagy ne higyj a BattleScribe-nak, vagy rendszeresen frissítsd. smile

Tényleg nincs neki…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-04 16:37   [ Eltüntet ]   [ # 466479 ]  
Veterán
Tyrpak - 2017-07-03 23:18

Külföldön már alakulnak az olyan listák, hogy egyik detachment Ynnari, másik meg csak simán Aeldari, és abból hozza a wave serpentet, hogy advance után is fullal lőhessen.

Ez nem igazán értem. A serpent-nek nincs olyan képessége, ami lehetővé tenné neki a lövést normál módon advance után. Assault fegyverrel tud lőni -1 Bs-el advance után de ez minden. Nincs neki battle focus képessége. Vagy valami más adná meg neki a lehetőséget a lövésre fullosan advance után?

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-04 16:24   [ Eltüntet ]   [ # 466478 ]  
Veterán

Taktikai kérdés:

Ti hogyan szerelnétek fel a harlequin-jeiteket?
Pl van 3 troupe

A) A Tiszta

1x 5 fusion pistol, blade
1x 5 caress, shuriken
1x 5 caress vagy embrace, shuriken

B) Olcsó

3x 2 fusion + blade, 3 caress +shuriken

C) Ütős

3x 2 fusion + embrace, 3 caress

D) Emberáldozat

3x 2 fusion + embrace, 2 caress, 1 blade

Én a C) mellett vagyok, de lehet, hogy van jobb felállás is.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-03 23:18   [ Eltüntet ]   [ # 466466 ]  
Veterán

Ha már a hülye járműnek kötelezően meg kell kapni az Ynnari-t, ami miatt elveszíti pl a Battle Focust, vagy a Rising Crescendo-t, akkor legalább kapjunk is érte valamit. smile

Külföldön már alakulnak az olyan listák, hogy egyik detachment Ynnari, másik meg csak simán Aeldari, és abból hozza a wave serpentet, hogy advance után is fullal lőhessen.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-03 15:38   [ Eltüntet ]   [ # 466453 ]  
Veterán
Csaszi28 - 2017-07-03 13:03
Tyrpak - 2017-07-03 01:02

FAQ, nerf:

Starcannon fixen 3 Damage helyett D3 lett. :(

Ynnari:
Q. If a transport is destroyed whilst an Ynnari unit is embarked inside, can that unit make a Soulburst action after it disembarks?
A. No.

Szomorú :(

Logikus, mert a jármű “halálának” pillanatában nincsenek az asztalon csak utána kerülnek játékba.

A 7. kiadásban is logikus volt, az Ynnari játékosok mégis foggal-körömmel ragaszkodtak hozzá smile

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-03 13:03   [ Eltüntet ]   [ # 466445 ]  
Veterán
Tyrpak - 2017-07-03 01:02

FAQ, nerf:

Starcannon fixen 3 Damage helyett D3 lett. :(

Ynnari:
Q. If a transport is destroyed whilst an Ynnari unit is embarked inside, can that unit make a Soulburst action after it disembarks?
A. No.

Szomorú :(

Logikus, mert a jármű “halálának” pillanatában nincsenek az asztalon csak utána kerülnek játékba.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-03 09:49   [ Eltüntet ]   [ # 466440 ]  
Veterán
Tyrpak - 2017-07-03 01:02

FAQ, nerf:

Starcannon fixen 3 Damage helyett D3 lett. :(

így is elég drága volt de legalább értettem miért :D most már nem teljesen értem miért olyan drága a nyamvadt starcannon, oh well a fire prism eddig is izgalmasan hangzott ez után mégjobban az lesz

[ Profil ]  
Dátum: 2017-07-03 01:02   [ Eltüntet ]   [ # 466437 ]  
Veterán

FAQ, nerf:

Starcannon fixen 3 Damage helyett D3 lett. :(

Ynnari:
Q. If a transport is destroyed whilst an Ynnari unit is embarked inside, can that unit make a Soulburst action after it disembarks?
A. No.

Szomorú :(

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 13:39   [ Eltüntet ]   [ # 466278 ]  
Veterán

Jövő vasárnapi párosra keresek harlequin mellé:
- Vagy aeldari (bármelyik a négy közül) játékost.
- Vagy olyan embert aki szeretné kipróbálni milyen űrelfekkel játszani.
(és akkor én hozom azt a felét is)

PM-ben jelentkezzetek smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-02 12:02   [ Eltüntet ]   [ # 465160 ]  
Veterán
SaGa Jr - 2017-06-02 11:39

A járműből kiszállásonkénti 1-es veszélyek helyett nem egyszerűbb eleve a felrobbanási dobást újradobni ha durranna a verda (főleg ha nem épp ellenséges csapatok sűrűjében áll)?

Ahogy én értettem a szabályt, ha simán szét glance-elik (mikor fognak kihalni a régi kifejezések? smile ), akkor is kell modellenként dobni, nem csak a robbanásnál.

A baj az, hogy a robbanás még pluszban, mert a sorrend az viszont “disembark before the transport model is removed”, szóval egy T5 W6-ba ültetni őket nem egy életbiztosítás.


De végre nincsen ezerféle speciális eset, meg I sorrend kérdés az Ynnarinál.
Járművet kilövik: kiszáll, járművet leveszed, soulburst.
Közelharcot nyered: charge vagy új fight phase.

Jó lesz ez. smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-02 11:42   [ Eltüntet ]   [ # 465158 ]  
Veterán

nem tom en nagy potencialt latok a hit csokkentesben, rangerek/illic jarganyok vector enginnel es egy warlock, -2 to hittel azert sokmindenki gorcsol, hawk eg reaper buli, hawk az exarchal meg 1el csokkenthet ha sebez reaper meg szepen lo es negalja az ellenfel hasonlo trollkodasat,
ami meg buli lehet az a delda phantasm meg a warlock esetleg egy hemlock, olyan -3as ld hogy nyuszogni fognak a marineOk is

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-02 11:39   [ Eltüntet ]   [ # 465157 ]  
Veterán
Tyrpak - 2017-06-02 11:30

A 2x az az, hogy két egyforma osztag.

Van egy olyan, hogy 5 troupe, mindegyiknél egy-egy fusion pistollal, és akkor ebből van 2 db, tehát 5-5, ők mennek a starweaverekbe.

A másik meg 5 troupe, mindegyiknél egy-egy caress, és ebből is van 2 db ilyen unit.
És ők gyalogolnak a shadowseer-ek előtt.


Pisztolyosokkal az a terv, hogy a starweaver odamegy 6”-ra az ellenség járművéhez, és a pisztolyosok szétlövik. A terv egyetlen hibája, ha az ellenfél hamarabb szétlövi a starweavert.
(a CP nagyrészt a robbanó járműből kiszálláskor kapott 1-esekre lesz félretéve…)

Így már tiszta, ezek szerint tényleg én értettem félre. :(
Az újradobásoknál arra azért figyelni kell, hogy egy adott fázisban egyszer tudsz csak egy adott command opciót elsütni matched play esetén. Szóval olyan nagyon megmenteni legfeljebb 1 figurát tudsz majd így. A járműből kiszállásonkénti 1-es veszélyek helyett nem egyszerűbb eleve a felrobbanási dobást újradobni ha durranna a verda (főleg ha nem épp ellenséges csapatok sűrűjében áll)?

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-02 11:30   [ Eltüntet ]   [ # 465156 ]  
Veterán

A 2x az az, hogy két egyforma osztag.

Van egy olyan, hogy 5 troupe, mindegyiknél egy-egy fusion pistollal, és akkor ebből van 2 db, tehát 5-5, ők mennek a starweaverekbe.

A másik meg 5 troupe, mindegyiknél egy-egy caress, és ebből is van 2 db ilyen unit.
És ők gyalogolnak a shadowseer-ek előtt.


Pisztolyosokkal az a terv, hogy a starweaver odamegy 6”-ra az ellenség járművéhez, és a pisztolyosok szétlövik. A terv egyetlen hibája, ha az ellenfél hamarabb szétlövi a starweavert.
(a CP nagyrészt a robbanó járműből kiszálláskor kapott 1-esekre lesz félretéve…)

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 338
1
 
‹‹ Tau és Kroot      Daemonhunters ››