Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 200
1
Daemonhunters
Dátum: 2017-01-10 14:10   [ Eltüntet ]   [ # 460942 ]  
Veterán

Köszi a segítséget, én így gondoltam, csak elbizonytalanodtam kicsit.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-09 16:12   [ Eltüntet ]   [ # 460919 ]  
Veterán

A force weapon akkor is instant death-ot okoz, ha nem dupla ereje van az ellenfél T-hez képest, viszont csak akkor van instant death szabálya ha “fel lett ébresztve” egy minden pszi használó által ismert Force pszivel.

FORCE - WARP CHARGE 1
The Psyker channels his powers through the psi-circuitry of his force weapon, transforming it from a mere physical weapon can rend reality. into one that
Force is a blessing psychic power that targets the Psyker and his unit. All of the targets’ weapons that have the Force special rule gain the Instant Death special rule until the start of your next Psychic phase.

Edit: CsG beelőzött

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-09 16:08   [ Eltüntet ]   [ # 460918 ]  
Veterán

Valamit nagyon félre értesz. A Force weapon “Instant Death” képességet kap, ha be van kapcsolva a Force képesség. Nincs itt semmi dupla erő vagy ilyesmi, ez mindig jár neki.

Amire te gondolsz az az, hogy minden támadás (lövés, ütés, pszi, stb) szintén “Instant Death” képességet kap, ha a támadás ereje legalább kétszerese a célpont szívósságának.

Ugyanazt a képességet kapják meg, csak két különböző módon.

CsG

mrszaki - 2017-01-09 14:32

Kérdés:

H.Psygatlincer sr4 ap- force heavy 12

Korábbi kiadásban aki force fegyvertől sebet kapott, az ment a levesbe. Most a force instant death szabályt ad, az viszont csak akkor instantol, ha az s duplája az erőnek.
Ennek most mi értelme van, a fegyver force képesség nélkül is instantol.
Most leírva, biztos én néztem el valamit, remélem valaki el is magyarázza mit!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-09 14:32   [ Eltüntet ]   [ # 460917 ]  
Veterán

Kérdés:

H.Psygatlincer sr4 ap- force heavy 12

Korábbi kiadásban aki force fegyvertől sebet kapott, az ment a levesbe. Most a force instant death szabályt ad, az viszont csak akkor instantol, ha az s duplája az erőnek.
Ennek most mi értelme van, a fegyver force képesség nélkül is instantol.
Most leírva, biztos én néztem el valamit, remélem valaki el is magyarázza mit!

[ Profil ]  
Dátum: 2016-11-22 18:15   [ Eltüntet ]   [ # 459514 ]  
Veterán
_Svindler_ - 2016-11-22 14:24

Köszi…és javítom is, mert nekem is Paladin/errantom van, nem is tudom miért írtam wardent…akkor a legjobb az lenne, ha mágnesezném a lövős oldali kart…

Mindkét oldali kart mágnesezd és a tetejére is tegyél mágnest. Utólag macerás megcsinálni.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-11-22 15:25   [ Eltüntet ]   [ # 459505 ]  
Veterán
_Svindler_ - 2016-11-22 13:28

Egy kérdés a tapasztaltakhoz, melyik Imperial Knight a legjobb a GK mellé? 1 darabom van:) Paladin/warden, de egy kis konverzióval lehet más is:)

A GK-nak AP2-es lövéssel és páncélnyitó képességgel kell segítség. Ebben nem az Imperial Knight a legjobb, de azért nem haszontalan.

Szerintem vagy a teljesen lövős variáns (két lövős kéz + rakétatorony) vagy a teljesen közelharci, olcsó IK a járható út (Gallant). Az Errant a legrosszabb IK változat, szerintem villámgyorsan felejtsd el.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2016-11-22 14:24   [ Eltüntet ]   [ # 459503 ]  
Veterán

Köszi…és javítom is, mert nekem is Paladin/errantom van, nem is tudom miért írtam wardent…akkor a legjobb az lenne, ha mágnesezném a lövős oldali kart…

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2016-11-22 14:21   [ Eltüntet ]   [ # 459502 ]  
Veterán

Elég sokat játszok, játszottam GK ellen.
A tapasztalatom az, hogy a marin páncél (3+) nem igen okoz gondot neki. Lövés ügyileg sem, mivel elég sokat lő, illetve közelharcban sem mivel mindenki AP3 -al üt.
Amivel meg tudom fogni az a 2+ -os páncél, terminátorok, meg az Honour guardok.

Ami problémát okoz neki az a nagy páncélozottságú járművek, ezeket csak közelharcban kalapáccsal tudja kinyitni illetve erre a feladatra a legjobb a Nemesis Dredknight.

A föntiekből az következik, hogy bár a sokat lövő Warden és a 2 tányért lövő Paladin fegyvere a 3as AP val viszi a pálmát, de én mégis csak az Errantot hoznám GK-k mellé a meltapukkantóval

 Aláírás 

“A humor égszínkék celofánjába be lehet csomagolni a napi gondok elnyűtt és véres alkatrészeit.” -Bohumil Hrabal-

[ Profil ]  
Dátum: 2016-11-22 13:28   [ Eltüntet ]   [ # 459500 ]  
Veterán

Egy kérdés a tapasztaltakhoz, melyik Imperial Knight a legjobb a GK mellé? 1 darabom van:) Paladin/warden, de egy kis konverzióval lehet más is:)

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 23:26   [ Eltüntet ]   [ # 457271 ]  
Veterán

Szerintem válaszolnak itt is, de van saját topikja a nővérkéknek smile .

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 22:49   [ Eltüntet ]   [ # 457270 ]  
Veterán

Nem tom jo helyre irok-e nyade a kérdésem:
A Sisters of battle Act of Faithjeim hasznalhatoake ha transportban ulok?  Pl ki akarok meltazni a loresen akkor bekapcsolhatom-e a Battle Sister squad preferred enemyjet?

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 16:17   [ Eltüntet ]   [ # 457260 ]  
Veterán

Sorry, igazad van, csak a BA-é tud… de akkor a GK miért nem?
Tiszta hülyeség. Meg amikor most már szinte minden skimmer deep strike-olhat, a hover mode-ban meg skimmerként viselkedik…

GW és a logika, két külön fogalom.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 13:32   [ Eltüntet ]   [ # 457254 ]  
Veterán

De nem is deep strikeoltam vele az első körben… A második körben jött az asztalszélről…:)

Szerintem a GK stormraven nem tud deep strikeolni, CsG-t kérdeztem is erről az első csata előtt…valamiért nem tud…

Talán a BA tud.

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 13:23   [ Eltüntet ]   [ # 457253 ]  
Veterán

Vasárnapi versenyen gondolkodom.

És javítsatok ki, ha rosszul gondolkozom:
Svindlernek volt egy stormravenje is. Ha az deep strike-kal érkezik, mert megteheti, akkor a Nemesis-ből az is jöhet első kőrben?

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 12:12   [ Eltüntet ]   [ # 457245 ]  
Veterán
Xenos - 2016-09-20 12:02
_Svindler_ - 2016-09-20 11:35
Xenos - 2016-09-20 11:28
_Svindler_ - 2016-09-20 10:39

Még egy plusz dolog, magyarázzatok meg nekem valamit, a Purity os spirit GK képességnél az alábbi sor mit jelent? Ez nem mindenkinél így van?

In addition, unless
otherwise stated, when attempting to manifest psychic powers from the Daemonology discipline, Grey Knights Psykers only suffer Perils of the Warp
if two or more 6s are rolled when taking a psychic test.

Minden mas frakcio a GK-n kivul barmilyen dupla rollolasa eseten peril effektek kap. A Sanctic agon beluli “kockazat mentes” varazslas csak a mi kivaltsagunk.

Tényleg? Azt hittem, mindenki dupla hatosra bukik:) Ezt jó tudni!!! Mondjuk mindegy, mert így is sikerült két kör alatt 3 perilt dobni, és 3 mishapot deep strikera…:)

De a szabálykönyv ezt írja:
If, when making a Psychic test, two or more dice rolls (before applying modifiers) were rolls of a 6, the unit attempting to manifest the
psychic power suffers Perils of the Warp (see below), whether or not the manifestation attempt failed.

Ezt javították?

Laci

Ez csak Sanctic spelleknel ervenyes, ott vagy demonology-ba talan kulon irja, hogy minden dupla az peril lesz.

Ok, köszi, összeraktam…minden pszínél dupla hatra van peril, kivéve a démonológiánál, mert ott minden duplára…kivéve a GK-knak:)

A Librarius pszíket próbálta már valaki?

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 12:02   [ Eltüntet ]   [ # 457243 ]  
Akolitus
_Svindler_ - 2016-09-20 11:35
Xenos - 2016-09-20 11:28
_Svindler_ - 2016-09-20 10:39

Még egy plusz dolog, magyarázzatok meg nekem valamit, a Purity os spirit GK képességnél az alábbi sor mit jelent? Ez nem mindenkinél így van?

In addition, unless
otherwise stated, when attempting to manifest psychic powers from the Daemonology discipline, Grey Knights Psykers only suffer Perils of the Warp
if two or more 6s are rolled when taking a psychic test.

Minden mas frakcio a GK-n kivul barmilyen dupla rollolasa eseten peril effektek kap. A Sanctic agon beluli “kockazat mentes” varazslas csak a mi kivaltsagunk.

Tényleg? Azt hittem, mindenki dupla hatosra bukik:) Ezt jó tudni!!! Mondjuk mindegy, mert így is sikerült két kör alatt 3 perilt dobni, és 3 mishapot deep strikera…:)

De a szabálykönyv ezt írja:
If, when making a Psychic test, two or more dice rolls (before applying modifiers) were rolls of a 6, the unit attempting to manifest the
psychic power suffers Perils of the Warp (see below), whether or not the manifestation attempt failed.

Ezt javították?

Laci

Ez csak Sanctic spelleknel ervenyes, ott vagy demonology-ba talan kulon irja, hogy minden dupla az peril lesz.

 Aláírás 

I am the hammer, I am the mail about His fist.
I am the Spear in His hand.
Though we are lost, I am the shield on His arm.
I am the flight of His arrows. I am the hammer.
I am the sword. I am the shield.
I am a soldier at the battle at the end of time.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 11:35   [ Eltüntet ]   [ # 457241 ]  
Veterán
Xenos - 2016-09-20 11:28
_Svindler_ - 2016-09-20 10:39

Még egy plusz dolog, magyarázzatok meg nekem valamit, a Purity os spirit GK képességnél az alábbi sor mit jelent? Ez nem mindenkinél így van?

In addition, unless
otherwise stated, when attempting to manifest psychic powers from the Daemonology discipline, Grey Knights Psykers only suffer Perils of the Warp
if two or more 6s are rolled when taking a psychic test.

Minden mas frakcio a GK-n kivul barmilyen dupla rollolasa eseten peril effektek kap. A Sanctic agon beluli “kockazat mentes” varazslas csak a mi kivaltsagunk.

Tényleg? Azt hittem, mindenki dupla hatosra bukik:) Ezt jó tudni!!! Mondjuk mindegy, mert így is sikerült két kör alatt 3 perilt dobni, és 3 mishapot deep strikera…:)

De a szabálykönyv ezt írja:
If, when making a Psychic test, two or more dice rolls (before applying modifiers) were rolls of a 6, the unit attempting to manifest the
psychic power suffers Perils of the Warp (see below), whether or not the manifestation attempt failed.

Ezt javították?

Laci

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 11:28   [ Eltüntet ]   [ # 457240 ]  
Akolitus
_Svindler_ - 2016-09-20 10:39

Még egy plusz dolog, magyarázzatok meg nekem valamit, a Purity os spirit GK képességnél az alábbi sor mit jelent? Ez nem mindenkinél így van?

In addition, unless
otherwise stated, when attempting to manifest psychic powers from the Daemonology discipline, Grey Knights Psykers only suffer Perils of the Warp
if two or more 6s are rolled when taking a psychic test.

Minden mas frakcio a GK-n kivul barmilyen dupla rollolasa eseten peril effektek kap. A Sanctic agon beluli “kockazat mentes” varazslas csak a mi kivaltsagunk.

 Aláírás 

I am the hammer, I am the mail about His fist.
I am the Spear in His hand.
Though we are lost, I am the shield on His arm.
I am the flight of His arrows. I am the hammer.
I am the sword. I am the shield.
I am a soldier at the battle at the end of time.

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 10:39   [ Eltüntet ]   [ # 457236 ]  
Veterán

Még egy plusz dolog, magyarázzatok meg nekem valamit, a Purity os spirit GK képességnél az alábbi sor mit jelent? Ez nem mindenkinél így van?

In addition, unless
otherwise stated, when attempting to manifest psychic powers from the Daemonology discipline, Grey Knights Psykers only suffer Perils of the Warp
if two or more 6s are rolled when taking a psychic test.

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-20 10:13   [ Eltüntet ]   [ # 457235 ]  
Veterán

Üdv!

Most vasárnap debütált a seregem, egész jól ment, úgy dobtam mint egy ork, de olyan statokkal, mint a marinok:)

Fejleszteni akarom a seregem, vennék egy grex knight strike squadot (10 figu)
Mit érdemes csinálni belőlük?

Strike squad (Jármű nélkül mennyire jók?)
Purifier squad (Jármű nélkül mennyire jók?)
Interceptor squad

Esetleg 5-5 valamelyik kettőből? Mivel eddig csak 1 troopom van (termik), lehet, hogy egy minimál strike squad jó lenne még.

Milyen felszerkóval? (tudom, nézzem meg a neten:))

2 librát érdemes hozni? Mondjuk 1200-1500 pont körül?

(Amim van: 1 termi libra, 1 Draigo, 5 termi, 1 stormraven, 2 nemezis dreadknight) ezt kellene fejleszteni. (Még van egy Imperial knighton majd szövetségesnek)

Köszi!

Svindler da Boss a császárimádó xenoutáló.

 Aláírás 

You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…
You must gather your party before venturing forth…

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 200
1
 
‹‹ Eldák      Adepta Sororitas ››