Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 6
1
Star Wars: Armada
Dátum: 2016-08-29 05:20   [ Eltüntet ]   [ # 456248 ]  
Veterán
MAXXxxx - 2016-08-27 23:32

ja, sajnos Miniature Market, azaz USA, azaz durva postakoltseg (armada alapdobozra 33 v 50$) es vam + afa (+ 40-50%?).

FedEx van és már csak ÁFA, 31e. UK-ból FedEx szintén mert terjedelmes a csomag, ~33e. Ha vki csak az árra hajt, akkor Bookdepository.

 Aláírás 

minden szabály opcionális

[ Profil ]  
Dátum: 2016-08-27 23:32   [ Eltüntet ]   [ # 456209 ]  
Veterán

ja, sajnos Miniature Market, azaz USA, azaz durva postakoltseg (armada alapdobozra 33 v 50$) es vam + afa (+ 40-50%?).

 Aláírás 

Festesek (kepek)

Seregek (lista)

Song of the Stars

[ Profil ]  
Dátum: 2016-08-27 23:27   [ Eltüntet ]   [ # 456208 ]  
Veterán

jóárasított cuccok http://www.miniaturemarket.com/ffgswm01.html

[ Profil ]  
Dátum: 2016-03-27 07:57   [ Eltüntet ]   [ # 450055 ]  
Veterán

ésss itt a Wave 3! Kicsi és… kicsi.smile

 Aláírás 

GeekHub - Ahol vásárolni is Geek!
GeekHub a Facebookon!
swmini portál  - A Star Wars sötét és világos oldala!
swmini.hu a Facebookon!

[ Profil ]  
Dátum: 2016-03-07 07:29   [ Eltüntet ]   [ # 448775 ]  
Veterán

Nemrég újra összecsaptak a flották, azonban a felek ezúttal már nem kis pályáztak és előkapták a nagy ágyukat!
Ha valaki lemaradt volna, lesz még lehetősége szórakozni!:)

Addig is a beszámoló az Armada ligáról.

 Aláírás 

GeekHub - Ahol vásárolni is Geek!
GeekHub a Facebookon!
swmini portál  - A Star Wars sötét és világos oldala!
swmini.hu a Facebookon!

[ Profil ]  
Dátum: 2015-12-12 00:39   [ Eltüntet ]   [ # 443357 ]  
Veterán

Silverland Ébredő erő Armada akció! smile

Star Wars akciós kupon -3000 ft

Maga a játék:

Star Wars Armada

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-18 08:56   [ Eltüntet ]   [ # 440254 ]  
Veterán

Köszönöm! A vége kissé ellentmondásos nekem, de napok óta Nurge rothasztja testem és lelkem, ha kigyógyultam majd újraértelmezem.

Hosszú és eredményes életet! smile

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-15 21:28   [ Eltüntet ]   [ # 440093 ]  
Veterán

Picit visszakanyarodva leírom más szavakkal, hátha maradt egy-két sötét folt és akkor világos lesz a találatokkal és effektekkel kapcsolatban.

Alapból mindig annyit sérül az ellen, ahány darab sérülést(találatot) sikerült kidobni, ebbe beletartozik a kritikus is. És ezen felül, ha sikerült dobni kritkust, akkor jön hozzá egy kritikus effekt, ami alapértelmezettként az, hogy HA FELHÚZ sérüléskártyát, akkor azt felfordítva teszi. Ha pedig veszünk különböző fejlesztéseket, amik kritikus effektre jönnek elő, akkor eldönthetem, hogy melyiket “aktiválom” az adott támadásra.

Ezt az összesített sebzést sebzést lehet manipulálni a védőtokenekkel, hogy
-felezzük (brace)
-átirányítjuk másik oldalara (redirect)
-a sebzés poolból elveszünk/újradobatunk egy kockát. így azt úgy kezeljük, mintha nem is lett volna ott
-vagy a legújabb token a contain, ami csak az ALAP crit effektet semlegesíti. Fejlesztések ugyan úgy érvényesülnek.

Az Assault Proton Torpedoes pedig annyit tesz, hogy szegény megtámadott hajó elszenved annyi sérülést amennyit sikerült dobni, és ha volt benne fekete crit, akkor mindez után felhúz még egy sérülés lapot felfordítva. Akár maradt pajzs a megtámadott oldalon, akár nem.
Wave2 elég fájdalmas és pusztító játékszereket hoz.

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-15 19:20   [ Eltüntet ]   [ # 440086 ]  
Veterán

A leírtak fényéban akkor az új Assault Proton Torpedoes (Black (crit): Deal 1 faceup damage card to the defender.) gyakorlatilag csak annyit csinál, hogy nem fogja meg az új védőtoken (Contain)?

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-15 12:12   [ Eltüntet ]   [ # 440060 ]  
Veterán

Köszönöm a válaszokat!

A (tűz)erő legyen veletek! smile

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-15 11:25   [ Eltüntet ]   [ # 440055 ]  
Veterán
Illyan - 2015-10-14 12:20
Vulture - 2015-10-14 10:47
kiskorúbézoltán - 2015-10-13 15:15

+1

Gurítok egy kritikust meg további pár találatot. Innentől kezdve az első kártya - ha lesz   - face up vagy ha valamiért az ellenfél elvehet egy koczkát (manőver(?) védőtoken) vagy úradobat és elvész a kritikus koczka akkor elvész a kritikus sebzés is?

Elöszőr a sima találatok vesznek el. Ha azok mind elfogytak, akkor jönnek a kritikusok.

Ez nem az X-Wing, itt nincs ilyen kitétel.

Jogos! Rosszul fogalmaztam a válaszdömpingben.

“Before the defender determines the total damage amount from an attack, the attacker can resolve a critical effect. If the attacker has rolled at least one critical (E) icon, the first damage card that the defender receives is dealt faceup.”

Azaz, ha dobtál kritikust akkor, és a pajzsokon átmegy a sérülés, ami által a hajó sérüléskártyát húz, akkor abból az első kritikus lesz.
Max. egy kritikust kaphatsz, hacsak másképpen nem rendelkezik valamelyik kártya.

 Aláírás 

Serve the Emperor today, tomorrow you may be dead!

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-14 12:20   [ Eltüntet ]   [ # 439989 ]  
Veterán
Vulture - 2015-10-14 10:47
kiskorúbézoltán - 2015-10-13 15:15

+1

Gurítok egy kritikust meg további pár találatot. Innentől kezdve az első kártya - ha lesz   - face up vagy ha valamiért az ellenfél elvehet egy koczkát (manőver(?) védőtoken) vagy úradobat és elvész a kritikus koczka akkor elvész a kritikus sebzés is?

Elöszőr a sima találatok vesznek el. Ha azok mind elfogytak, akkor jönnek a kritikusok.

Ez nem az X-Wing, itt nincs ilyen kitétel.

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-14 10:53   [ Eltüntet ]   [ # 439980 ]  
Veterán
kiskorúbézoltán - 2015-10-13 14:32

Köszönöm!

Éééés persze lenne is még néhány tisztázadó szabálykérdésem. smile

Itt-ott mindig felmerül (batrepeket olvasgatok, nézegetek yt-on), hogy (nagy)hajó a kötelékre (squadron) 1-es távolsára lő. Én úgy tudom, hogy olyan távolságra lő a hajó kötelére amilyen színű a koczka, tehát a rövid, közép, hosszú beosztású oldalát nézem a távmérőnek, nem az 1-5 oldalát. Tévedtem?

Squardonok használatának mi a szabályos sorrendje? Nem egyszer látom (yt), hogy squadron paranccsal bemozgat kettő (vagy akár több) köteléket a kívánt helyre majd szép sorba lő mindegyikkel. Nem úgy szabályos, hogy egy köteléket mozgatok és lövök (mert volt pl squadron pcs-om) és azután mozgatom a kövekező köteléket?

Az 1-5 távolságbeosztáson lévő lövések a kötelékekhez valók. A pálca másik oldala a csatahajókhoz. Így a lövéseknél a megfelelő oldalt kell nézni, hacsak más extra ezt nem módosítja (pl: Major Rhymer).

A squadron parancsnál kiválasztod a köteléket, majd mozoghat és lőhet. Ezután a következőt. És így ismétled, amíg el nem éred a squadron értékednek megfelelő számú aktivációt.

 Aláírás 

Serve the Emperor today, tomorrow you may be dead!

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-14 10:48   [ Eltüntet ]   [ # 439979 ]  
Veterán
iceride - 2015-10-13 15:43

Szerintem ha újradobatja vagy kiveszi a kritikus kockádat akkor nincs kritikus. A Sebzés fázisban amikor aktiválhatod a kritet már nincs krit ikonod.

Az újradobatásnál és a kivételnél a védekező mondja meg, hogy melyik kockára használja a védelmi tokent, így ő választja ki akár a kritikust is.

 Aláírás 

Serve the Emperor today, tomorrow you may be dead!

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-14 10:47   [ Eltüntet ]   [ # 439978 ]  
Veterán
kiskorúbézoltán - 2015-10-13 15:15

+1

Gurítok egy kritikust meg további pár találatot. Innentől kezdve az első kártya - ha lesz   - face up vagy ha valamiért az ellenfél elvehet egy koczkát (manőver(?) védőtoken) vagy úradobat és elvész a kritikus koczka akkor elvész a kritikus sebzés is?

Elöszőr a sima találatok vesznek el. Ha azok mind elfogytak, akkor jönnek a kritikusok.

 Aláírás 

Serve the Emperor today, tomorrow you may be dead!

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-13 15:43   [ Eltüntet ]   [ # 439930 ]  
Veterán

Szerintem ha újradobatja vagy kiveszi a kritikus kockádat akkor nincs kritikus. A Sebzés fázisban amikor aktiválhatod a kritet már nincs krit ikonod.

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-13 15:15   [ Eltüntet ]   [ # 439929 ]  
Veterán

+1

Gurítok egy kritikust meg további pár találatot. Innentől kezdve az első kártya - ha lesz   - face up vagy ha valamiért az ellenfél elvehet egy koczkát (manőver(?) védőtoken) vagy úradobat és elvész a kritikus koczka akkor elvész a kritikus sebzés is?

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-13 14:32   [ Eltüntet ]   [ # 439925 ]  
Veterán

Köszönöm!

Éééés persze lenne is még néhány tisztázadó szabálykérdésem. smile

Itt-ott mindig felmerül (batrepeket olvasgatok, nézegetek yt-on), hogy (nagy)hajó a kötelékre (squadron) 1-es távolsára lő. Én úgy tudom, hogy olyan távolságra lő a hajó kötelére amilyen színű a koczka, tehát a rövid, közép, hosszú beosztású oldalát nézem a távmérőnek, nem az 1-5 oldalát. Tévedtem?

Squardonok használatának mi a szabályos sorrendje? Nem egyszer látom (yt), hogy squadron paranccsal bemozgat kettő (vagy akár több) köteléket a kívánt helyre majd szép sorba lő mindegyikkel. Nem úgy szabályos, hogy egy köteléket mozgatok és lövök (mert volt pl squadron pcs-om) és azután mozgatom a kövekező köteléket?

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-12 19:11   [ Eltüntet ]   [ # 439874 ]  
Veterán

A kritikus effekt helyett használod a képességét.
Azaz, nem húz az ellenfeled felfelé fordított sérülés kártyát.

 Aláírás 

Serve the Emperor today, tomorrow you may be dead!

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-12 15:14   [ Eltüntet ]   [ # 439864 ]  
Veterán

FB-on kissé elsüllyedt a post a kérdéssel együtt, szóval megpróbálnám itt is.

“egy tisztázandó kérdés, a kritikus találat és upgrade kártya témában. Pl. ACM, fekete kritikusra tudom elsütni ez oké. De mikor és hogyan? Akkor sütöm el amikor kidobtam a koczkákon a fekete kritikust vagy csak akkor mikor már a face up kártyát húzná az ellenfél? Erre is vonatkozik az, hogy csak egy kritikus lehet támadásonként? Ha nem jutunk el a kártyahúzásig akkor nem is csinál semmit?”

Gyanítom, hogy eddig rosszul játszottuk (a vakok közti félszeműnek bepárásodott a szódásüvege az egyszem szeme előtt :D ) mert a Demolisher ACM-mel gyanusan durván gyalázott.

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 6
1