Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 30
1
Adepta Sororitas
Dátum: 2017-01-16 22:44   [ Eltüntet ]   [ # 461169 ]  
Veterán

Very tánksén!

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-01-15 21:22   [ Eltüntet ]   [ # 461130 ]  
Veterán

Újabb hiánypótlás Dreamer88 Titkos Könyvtárában:

- 7th Edition Codex - Imperial Agents

Hogy nem legyen olyan titkos link

 Aláírás 

This is our legacy. This is our Purpose. This is why we fight’
“For Russ and the Allfather!”
WarpStorm Szolnok (Inkvizítor)
WarpStorm Szolnok (facebook)

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-21 23:32   [ Eltüntet ]   [ # 457308 ]  
Veterán

Dominiont csak meltákkal, páncél-jink bajnokokra tartom. Ezek általában kevesen vannak, egy kör-egy osztag általában. És ha megélik,a- tudnak még egy ilyen kört, b- annyi tüzet vonnak magukra, hogy segítik a többiek túlélést.
É általában két exorcistal és egy knighttal nyomulok, de most már van négy assassinom is. smile
Rom: Def line. Abban egy légvédelmi ágyú. Jó az. smile

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-21 21:12   [ Eltüntet ]   [ # 457306 ]  
Veterán

próbáltam a boltereset, kell nekik egy rom és boldogok vagy egy bastion úgy tényleg kellemes,
simulacrum viszont sztem pazarlás Dominionra, kisérleteztem vele de nem élik meg a második körüket :D kiszál faithel pukkan valami(vagy nem) elvisz a robbanás 1-2t majd lelövik valamivel őket.
jáj 10 fős squadoktól még irtózom mert csak 20 lyányom van meg 8 seraphim szóval még nem viszem túlzásba inkább felpakolok 3-4 Immolatort raspberry

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-21 21:00   [ Eltüntet ]   [ # 457305 ]  
Moderátor
Fattyú - 2016-09-21 20:33

Retributornak és dominionnak kötelező a Simulacrum. Bár én a retributorokat jobb szeretem HB-kkal hátul tartani.

Ez ízlés és feladatkör dolga…

Az én pályafutásom alatt mindig többször kellett a páncélnyitogatás, így a két Exorcist nem kérdés, ellenben a Retributor-ok esetén többször is felmerült a lángszórós változat és Urden is ezt feszegetné egy 10 fős társasággal Repressor-ban…
Kontra: - oda kell érni, hogy kirakd őket egy olyan horda mellé, ahol sok modellt tudsz lefedni, és megérje (persze 10 modellnél, már a mennyiség miatt a Bolter-ekkel is van esélyed a Rending-re), de ilyen horda vagy sok modelles elit gyalogság (képzavar) nem nagyon van már a játékban
- túl sok pont
- Heavy Bolter távolról megoldja ugyanazt (fix 12+X seb, ha 24”-en belül van), így akár a gyors és manőverező repcsikre is veszélyes lehet (ha tudsz sok 6-ost gurítani)

Én Fattyú pártját fogom tehát ebben a kérdésben, de én konzervatív vagyok (pölö a Sister seregbe csak Sister-eket hozok… na jó meg néha egy-egy Assassin-t is :D)

 Aláírás 

“There is only one war open to mankind, and that is the war against our extinction…” /Isaac Asimov/

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-21 20:33   [ Eltüntet ]   [ # 457304 ]  
Veterán

Retributornak és dominionnak kötelező a Simulacrum. Bár én a retributorokat jobb szeretem HB-kkal hátul tartani.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-21 14:58   [ Eltüntet ]   [ # 457291 ]  
Veterán

Jaja eddig ez ment hogy immolatorok elore a penitentekkel es hatulrol fedez 2 exorcist,  viszont szemezgetek a repressorral ami av13front 8fire pointja van es 10 fot visz. Retributornak heavy flamerrel gondolnam hogy hasznos legyen a zaszlo amitol 2x actelhetnek

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-21 10:23   [ Eltüntet ]   [ # 457280 ]  
Moderátor
Urden - 2016-09-21 07:31

hali
a kérdésem a következő:
A Sisters of battle Act of Faithjeim hasznalhatoake ha transportban ulok?  Pl ki akarok meltazni a loresen akkor bekapcsolhatom-e a Battle Sister squad preferred enemyjet?
akármilyen nyümi az Immolator vagy Repressor de azért biztonságosabb ha nem kell kiszállítani a lyányokat :D

Véleményem szerint mivel ez olyan mintha saját magadra pszíznél, ezért ennek már nincs semmilyen akadálya (régen ugye vitatkoztak vele, hogy nincs a pályán a modell)...

Ennek ellenére a teljes tűzerő kihasználásához szerintem a régi Rhino Rush taktikát követve be kell farolni, ki kell rúgni a hátsó rámpát, ki kell rajta özönleni és bízni benne, hogy sok mentőt ront az ellenfél! Mert nálunk a mennyiség (is) számít! :D

 Aláírás 

“There is only one war open to mankind, and that is the war against our extinction…” /Isaac Asimov/

[ Profil ]  
Dátum: 2016-09-21 07:31   [ Eltüntet ]   [ # 457277 ]  
Veterán

hali
a kérdésem a következő:
A Sisters of battle Act of Faithjeim hasznalhatoake ha transportban ulok?  Pl ki akarok meltazni a loresen akkor bekapcsolhatom-e a Battle Sister squad preferred enemyjet?
akármilyen nyümi az Immolator vagy Repressor de azért biztonságosabb ha nem kell kiszállítani a lyányokat :D

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-21 12:28   [ Eltüntet ]   [ # 440491 ]  
Veterán

kétszer tehetsz csodát. Persze az elcseszett próbálkozás is számít.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-21 11:44   [ Eltüntet ]   [ # 440488 ]  
Veterán

Kétszer lehet próbálni, vagy kétszer lehet csodát tenni?

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-21 08:18   [ Eltüntet ]   [ # 440472 ]  
Veterán

Ha nem dobod meg, akkor annyi. Ellenben van cucc (Simulacrum Imperialis), amivel kétszer lehet csodálkozni.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-21 06:34   [ Eltüntet ]   [ # 440459 ]  
Veterán

Csodák játékonként egyszer működnek.

Ha nem dobom meg a körben, a következő körben újra megpróbálhatom?

Magyar nyelvű szabálykönyv nem teljesen egyértelmű, van benne: játékonként egyszer és fázis végéig nem próbálkozhatsz is.

[ Profil ]  
Dátum: 2015-10-13 13:42   [ Eltüntet ]   [ # 439922 ]  
Veterán

Nincs e itt esetleg valaki akinek van egy biztonsági másolata a kedvenc csatanővérkéinkről készült regénytriológiából? smile (az első az hangos könyv)

 Aláírás 

“At least in space, they cannot eat their enemies.”
                      - Kor’el Dal’yth Dasthui
                        on the usefulness of the Kroot

[ Profil ]  
Dátum: 2015-09-21 10:03   [ Eltüntet ]   [ # 438733 ]  
Veterán
Koppány - 2015-09-21 09:14

Nem teljesen mindegy, mert lánckard (közelharci) + boltgun (rapid fire) esetén nem biztos, hogy jár a +1 támadás közelharcban.

Egész biztos, hogy nem kapsz +1A-t chainsword + botlgun miatt. A boltgunt nem lehet közelharcban használni. A close combat weapon meg egy konkrét fegyver, statokkal, annyit tud, hogy S User AP- -vel üt, ill. Melee weapon. A pisztoly közelharcban egy ilyen fegyvernek számít (tehát lősz vele a saját statjai szerint, közelharcban viszont a close combat weapon statjait használod). Ha van 2 vagy több olyan fegyvered, amit lehet közelharcban használni (van Melee rule-ja), akkor kapsz +1 Attackot.

[ Profil ]  
Dátum: 2015-09-21 09:57   [ Eltüntet ]   [ # 438732 ]  
Veterán

Nem vágom a magyar fordítást.
De ha az elűzés a Deny the Witch akar lenni, akkor az mindenkinek van 6+-on. Psy-knek ez 5+.
Akinek pedig van AW, azoknak ez eggyel jobb ,tehát 5+ / 4+ .

[ Profil ]  
Dátum: 2015-09-21 09:14   [ Eltüntet ]   [ # 438730 ]  
Veterán

Nem teljesen mindegy, mert lánckard (közelharci) + boltgun (rapid fire) esetén nem biztos, hogy jár a +1 támadás közelharcban.

Más:
Hit Pajzsa szabály adja az Adamantium Will szabályt, ami Elűzéshez +1 pontot ad.
Viszont a szisztáknál nincs Psyker. Attól még tudnak Elűzéssel próbálkozni?

[ Profil ]  
Dátum: 2015-09-21 09:11   [ Eltüntet ]   [ # 438729 ]  
Veterán

igazabol pisztolyrol irtam csak, az meg par kiadas ota alapresz sima SM-nel is, csak nincs melle CCW smile
de igazabol az egesz lenyegtelen szegeny sistaknal.

 Aláírás 

Festesek (kepek)

Seregek (lista)

Song of the Stars

[ Profil ]  
Dátum: 2015-09-21 09:02   [ Eltüntet ]   [ # 438728 ]  
Veterán

Max: régen a Space Wolves-oknál volt boltgun és bolt pistol és ccw, most nekik is meg kell venniük.

[ Profil ]  
Dátum: 2015-09-21 08:44   [ Eltüntet ]   [ # 438726 ]  
Veterán

nem, mert a boltgun nem kozelharci fegyver. ha valahonnan kerit meg 1 pisztolyt is, akkor igen (legtobb marine-nal mintha alapban ott lenne a pisztoly)

 Aláírás 

Festesek (kepek)

Seregek (lista)

Song of the Stars

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 30
1
 
‹‹ Daemonhunters      Necron taktika ››