Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
2 ennyiből: 9
2
Shadow War: Armageddon
Dátum: 2017-05-26 08:05   [ Eltüntet ]   [ # 464761 ]  
Veterán

A fleeting targetet jól érted. A dark elda 6"es mozgással majdnem annyit mehet rejtve, mint amit más nem rejtve és futva. Ha rejtőzöl és az ellenség úgy mozog hogy rád lát, akkor nem vagy rejtve.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 23:18   [ Eltüntet ]   [ # 464757 ]  
Veterán

Ha elolvasod van egy mondat az elején:

“The player simply declares that their fighter is hiding and can indicate this by placing a Hidden couunter beside the fighter. They can do this before, after or even during that fighter’s move.”

Szóval amíg van partial covered vagy olyan terep ami épésszel nézve kitakarja a modellt (hurrá GW megfogalmazás) addig fennmarad a Hiding még mozgás közben is. Kivéve ha futsz. A clrealy see rész azt jelenti hogy a teljes modellre rálát az ellen és se fedezéket se Hidingot nem tudsz összehozni neki abból a szögből.

Ugye az Overwatch -1 büntijét és a red-dotból eredő 6+ invi mentőt nem felejtettétek el? smile

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 23:07   [ Eltüntet ]   [ # 464755 ]  
Veterán
Airyku69 - 2017-05-25 20:01

Ne keverd a pinnelést meg a downt. Ha csak talál, nem vagy down. Ha sebez, akkor vagy down. Jó esetben. Jó mentőd is van.Ha hideból hideba mész nincs gáz. Ellenfélnek I teszt kell. De tényleg a terepen múlik minden. Sok láda, palló, szekrény akármi.

Nem, nem keverem. smile

T3, 6+ páncél mentő mellett a találat az gyorsan down is lesz.
Főleg hot-shot laser pack, bolter és társai ellen. smile


A Fleeting target-et én úgy értelmeztem, hogy ha olyan helyről indul, ahol nem volt line of sight, és olyan helyre érkezik, ahol nincsen line of sight, akkor közben kell az I teszt. De ilyen eddig nem nagyon volt.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 23:02   [ Eltüntet ]   [ # 464754 ]  
Veterán

Kérlek javítsatok ki.

Eddig úgy játszottuk:
Modell hide-ból elindul, amint megmozdul látható, ellenfél simán rálőhet overwatchot, csak a fedezék mentő számít (amit lazán negál a felszerelésével).

Mit jelent a szabályban a:
“If an enemy moves into a position where they would clearly be able to see the hidden fighter, then the fighter cannot claim to be hidden any longer and the counter is removed.”

Most akkor ez csak a két vég állásra vonatkozik, vagy a közbülső részre is, tehát ha legalább light coverjük van a mozgás teljes távján, akkor végig hide-ban maradnak?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 20:01   [ Eltüntet ]   [ # 464753 ]  
Veterán

Ne keverd a pinnelést meg a downt. Ha csak talál, nem vagy down. Ha sebez, akkor vagy down. Jó esetben. Jó mentőd is van.Ha hideból hideba mész nincs gáz. Ellenfélnek I teszt kell. De tényleg a terepen múlik minden. Sok láda, palló, szekrény akármi.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 18:03   [ Eltüntet ]   [ # 464748 ]  
Veterán

Nekem a bújkálással van a gondom.

Hacsak nem tudok olyat találni, hogy a mozgás elején és végén is nem látható helyen vagyok (akkor ugye I-t kell dobnia) akkor közben, vagy amikor megállok, dobja rám az overwatchot. Felmegy magaslatra, hogy nekem létrán stb még utána kelljen mennem, és addig is lő, lő, talál, elesek, down, bottle.

Szerintem a megoldás az lenne, hogy ha hide-ból hide-ba mozogsz, akkor közben is hide-ban legyél.
Mert lebújva, kúszva, stb lopakodsz. Sneak, stealth, akárminek hívod.
Ez úgy hiányzik a rendszerből.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 17:50   [ Eltüntet ]   [ # 464746 ]  
Veterán

+1.

Itt kb négy készlet Necromunda terep + egyebek van fent amikor játszunk. Vannak belőhető folyósók magasról, de könnyű bújkálva előrehaladni. Szóvalennek a játéknak a lelke a sok terep.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 16:28   [ Eltüntet ]   [ # 464743 ]  
Veterán

Úgy hogy rossz az asztal és még több terepet kell feltenni.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 16:25   [ Eltüntet ]   [ # 464742 ]  
Veterán
Tyrpak - 2017-05-25 15:52

Akkor én itt lassan feladom.
Eddig azt hittem, hogy csak out esetén van.

Mert ha már down-nál, akkor az egész rendszernek semmi de semmi értelme nincs.

Eddigi 4 meccsemből 3-at olyan csapatok ellen játszottam, akik mind (kb 1-2 ember kivételével) red-dot sight + photo-visor-ral volt felszerelve, vagyis gyakorlatban light coverben 2+, heavy-ben 3+ -ra talál el.

És természetesen nyílt utcán át kell rohamoznom, ahol is még az overwatchot is 4+-ra dobja (futás) vagy megvárja, hogy short-ban legyek pl a pisztolyához és akkor 2+...  Ami ha megvan akkor elestem. És utána persze kivégez.

Tehát a dark eldar ilyen sereg ellen soha, de soha nem fog közelharcba jutni, mert én csak 5+-ra találom el őt a fedezékben, megrohanni nem tudom, és ha 2 (most már 3) emberem down, akkor jöhet a bottle test.
Amit eddig mindkét alkalommal buktam Ld 9-re…


Le kell cserélni az eldákat :D

Mondja már meg nekem valaki, hogy hogyan lehet egy ilyen csapat ellen nyerni?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 15:52   [ Eltüntet ]   [ # 464740 ]  
Veterán

Akkor én itt lassan feladom.
Eddig azt hittem, hogy csak out esetén van.

Mert ha már down-nál, akkor az egész rendszernek semmi de semmi értelme nincs.

Eddigi 4 meccsemből 3-at olyan csapatok ellen játszottam, akik mind (kb 1-2 ember kivételével) red-dot sight + photo-visor-ral volt felszerelve, vagyis gyakorlatban light coverben 2+, heavy-ben 3+ -ra talál el.

És természetesen nyílt utcán át kell rohamoznom, ahol is még az overwatchot is 4+-ra dobja (futás) vagy megvárja, hogy short-ban legyek pl a pisztolyához és akkor 2+...  Ami ha megvan akkor elestem. És utána persze kivégez.

Tehát a dark eldar ilyen sereg ellen soha, de soha nem fog közelharcba jutni, mert én csak 5+-ra találom el őt a fedezékben, megrohanni nem tudom, és ha 2 (most már 3) emberem down, akkor jöhet a bottle test.
Amit eddig mindkét alkalommal buktam Ld 9-re…


Mondja már meg nekem valaki, hogy hogyan lehet egy ilyen csapat ellen nyerni?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 15:11   [ Eltüntet ]   [ # 464739 ]  
Veterán

Jól tudod, a down is számít. Ha a 25% down, akkor is dobni kell! smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 10:48   [ Eltüntet ]   [ # 464735 ]  
Veterán

Lehet, hogy én tudom rosszul de “Bottle Test”-t akkor kell dobni, ha a csapat 25% fekszik vagy már kikerült a csatából out of action-nel.

(The bottle test: ...The bottle test is a special roll the player must make at the start of their turn if a quarter (25%) or more of their kill team is down or out of action rounding up…)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 06:22   [ Eltüntet ]   [ # 464725 ]  
Veterán

De, a bottle höz out of action kell

Csak 4-nel, ha 1 out, 1 fekszik, akkor azt mondod hogy nem dobsz, és nem sikerült a teszt.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 05:39   [ Eltüntet ]   [ # 464724 ]  
Veterán

Köszi! Ez nem jutott eszembe, hogy nem kell out of action a futáshoz! smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-25 01:37   [ Eltüntet ]   [ # 464723 ]  
Veterán
Airyku69 - 2017-05-24 20:44

Kampányban mit javasoltok, hogy ne szívjak, ha 4 modellből kettő kihagyja a köv csatát nidáéknál? Én most vettem egy vagyonért 5.figurát. De ha nem tudnám megtenni? Teória csak, mert már döntöttem. (Kampány alatt bármilyen kampányt értek, akár a saját tanulószobás kampányunkat is.)

Én hármat tudok elképzelni:

1.) Veszel egy új embert, aztán később felszereled. A három strigula gyorsan összejön.
Ha megvan már az 5, akkor ez ugye kiesik.

2.) Bérelsz egy extra karaktert. Ravener bealáz bármit, az Alpha meg már overkill kategória.

3.) Ha olyan a küldi, akkor első körben lemozogsz a pályáról (pl Hit and Run)


Ha meg úgy áll a csata, hogy kettő fekszik, és félsz, hogy harmadik is kiesik, akkor önkéntesen bukod a következő bottle tesztet.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-24 20:44   [ Eltüntet ]   [ # 464722 ]  
Veterán

Nézegetem a szabályokat, és feltűnt valami. A Block képesség nagyon táp. Konkrétan újradobat egy attack kockát. Vagyis: ellenfél ledob mondjuk 3 kockát, 3, 4, 6. Én csak kettőt. 3, 5. Buknám a dolgot, de a Block-kal a hatost újradobatom. Eddig a parry is ezt tudja. De! Mi van, ha mindketten egyformát dobunk? Mondjuk 6, 6? Parry erre nem jó, mert kisebbnek kellene lennie az én legnagyobb dobásomnak az ellenfélénél. Ezért Block-kal újradobatom a 6-ost, és voilá! Tökre megéri!

Kampányban mit javasoltok, hogy ne szívjak, ha 4 modellből kettő kihagyja a köv csatát nidáéknál? Én most vettem egy vagyonért 5.figurát. De ha nem tudnám megtenni? Teória csak, mert már döntöttem. (Kampány alatt bármilyen kampányt értek, akár a saját tanulószobás kampányunkat is.)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-21 09:40   [ Eltüntet ]   [ # 464569 ]  
Veterán

Esetleg valaki el tudná küldeni a magyar nyelvű szabálykönyvet?

e-mail: .(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet)

Vagy esetleg linket?

Előre is köszönöm!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-20 22:34   [ Eltüntet ]   [ # 464565 ]  
Veterán
Roodie - 2017-05-19 15:17

The reason Dark Angels aren’t in Shadow War: Armageddon is because of the height and ledge mechanics in the game. If a Dark Angel gets knocked off a ledge then he has “fallen” and that simply cannot, must not, happen.

Zseni :-D

Ezért köszi! :D Feldobott!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-19 18:02   [ Eltüntet ]   [ # 464533 ]  
Veterán

A jövő hét során 3 rendezvényt is tart a HammerTime Cafe

itt talátok róla több infót: Rendezvények

vagy az Armageddon facebook csoportjában

a leírtakon felül azt kell tudni ezen rendezvényekről, hogy egyben bemutató játékokként is funkcionálnak, tehát ha valaki csak tanulni akarja a játék mechanikáját akkor nézőként látogathatóak-
de akár játékosként is próbára tehetitek magatokat és egyből egy narratív multiplayer rendezvényen.

Jó játékot mindenkinek!

 Aláírás 

“One,two, three ‘n four
Some declare a Holy war”

War. War never changes…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-05-19 15:17   [ Eltüntet ]   [ # 464529 ]  
Adminisztrátor

The reason Dark Angels aren’t in Shadow War: Armageddon is because of the height and ledge mechanics in the game. If a Dark Angel gets knocked off a ledge then he has “fallen” and that simply cannot, must not, happen.

Zseni :-D

[ Profil ]  
   
2 ennyiből: 9
2
 
‹‹ revell warhammer      Genestealer Cult ››