Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 35
1
Warhammer 40000 8. kiadás szabályai
Dátum: 2017-11-20 19:48   [ Eltüntet ]   [ # 470466 ]  
Moderátor

Itt a lenyeg az az h ha van a 2+ mentore extra javito
modositod akkor az az AP-val szemben lesz jo. 1es dobas az auto fail.

Tehat ha egy termi fedezekben van akkor lesz 1+ a mentoje.
Ra lossz egy -2 AP fegyoval akkor 3+ lesz a mento nem 4+.
De ha 1-t dob akkor rontotta a mentot automatikusan

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-20 19:43   [ Eltüntet ]   [ # 470465 ]  
Veterán
Csempa - 2017-11-20 18:24

De lehet, mivel az 1-es mentődobás mindig sikertelen!

Csempa

Sőt, találat és sebzés esetén is sikertelen a természetes egyes, ha +6 módosítód van rá, akkor is.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-20 18:24   [ Eltüntet ]   [ # 470462 ]  
Veterán

De lehet, mivel az 1-es mentődobás mindig sikertelen!

Csempa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-20 18:19   [ Eltüntet ]   [ # 470461 ]  
Veterán

Sziasztok!

Fedezékben nem lehet sebezni a Terminátorokat AP0 fegyverrel?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-20 18:09   [ Eltüntet ]   [ # 470460 ]  
Veterán

Nem oldhammer. smile Ha a dobás felmegy 6+ fölé, akkor lehetetlenné válik. A 7+-os mentő is csak azt jelenti, hogy csak fedezékben van mentője vminek, egyébként nincs.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-20 18:07   [ Eltüntet ]   [ # 470459 ]  
Veterán

Kérdés:

Lehet találni rosszabb módon mint 6+?

Vagy akármennyi mínusz módosító van csak 6+-ig romolhat?

 Aláírás 

A csata eszmai síkon dől el,DE ELŐTTE SZÉTÜTÖM A FEJEDET!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-19 22:06   [ Eltüntet ]   [ # 470445 ]  
Veterán

https://www.warhammer-community.com/2017/11/17/new-40k-faqs-need-know/

Hogyan kell használni cuccokat, ami nincs a codexben:
https://whc-cdn.games-workshop.com/wp-content/uploads/2017/11/IndexOrCodex.jpg

Szóval pl. lehet hozni demolition charge-ot.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-18 23:19   [ Eltüntet ]   [ # 470425 ]  
Veterán

Bocsánat, igazad van, a fejem még a régi szóhasználatban maradt.

Régen külön psychic shooting attack volt, vagy röviden psychic attack, és ebből lett most mindegyik egységesen psychic power. És attackot csak a shooting attack és a close combat attack-ra használja.

Érdekes, hogy az összes testőr szabály másképp van megfogalmazva.
Ez attackot ír, az IG Ogryn-ja csak “loses a wound”, míg a Death Guard: ranged or close combat weapon ütése előtt ugrik be.

Hát a scoutolást, meg a robbanást is járművenként mindig újra kell nézni codex-ből… nem lett egyszerűbb a játék bizonyos szempontból.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-18 17:01   [ Eltüntet ]   [ # 470414 ]  
Veterán

Tyrpák a második részét értem, az okés. De az első dolgot még mindig nem…

A smite nem attackol, nincs semmiféle attack leírva, ahogy a többi hasonló pszínél sem. Az SP szerint meg csak akkor van erre lehetőség, amennyiben egy enemy attack sikeresen megsebezte.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-18 15:56   [ Eltüntet ]   [ # 470410 ]  
Veterán

Enemy - pipa
Attack - pipa
Wounds - pipa

Össz annyit pontosított a GW, hogy a mortal wound egyesével megy, vagyis a D3-ból egyet visz el a drón, nem mind a D3-at.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-18 14:05   [ Eltüntet ]   [ # 470403 ]  
Moderátor
Csempa - 2017-11-18 11:31

Sziasztok!

Segítsetek légyszíves értelemzni egy dolgot. Az a kérdés, hogy a tau drónok saviour protocol szabály használható e smite és egyéb, hasonló pszík ellen.

Saviour protocol:
If a <Sept> Drones unit is within 3” of a friendly <Sept> Infantry or <Sept> Battlesuit unit when an enemy attack successfully wounds it, you can allocate that wound to the Drones unit instead of the target. If you do, that Drones unit suffers a mortal wound instead of the normal damage.’

Smite:
Smite has a warp charge value of 5. If manifested, the closest visible enemy unit within 18” of the
psyker suffers D3 mortal wounds (pg 181). If the result of the Psychic test was more than 10, the target suffers D6 mortal wounds instead.

Fórumokon egyetértenek az emberek, hogy lehet használni, de nem értem hogy miért. Az SP szabály ez a része zavar: “... when an enemy attack succesfully wounds it…”. De a Smite leírásában nem lenne, hogy attack, meg hasonlók. Annyi van, hogy a célpont osztag elszenved x mortal woundot.

Köszönöm szépen előre is.

Ha nincs rá FAQ akkor a mostani GW hozzáállással azt mondanám h lehet. Ellenséges egység sebet ejt. Nincs oda írva h smite ellen nem lehet, így valszeg lehet.
De tökéletesen értem azt h miért nem tiszta számodra.

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-18 11:31   [ Eltüntet ]   [ # 470393 ]  
Veterán

Sziasztok!

Segítsetek légyszíves értelemzni egy dolgot. Az a kérdés, hogy a tau drónok saviour protocol szabály használható e smite és egyéb, hasonló pszík ellen.

Saviour protocol:
If a <Sept> Drones unit is within 3” of a friendly <Sept> Infantry or <Sept> Battlesuit unit when an enemy attack successfully wounds it, you can allocate that wound to the Drones unit instead of the target. If you do, that Drones unit suffers a mortal wound instead of the normal damage.’

Smite:
Smite has a warp charge value of 5. If manifested, the closest visible enemy unit within 18” of the
psyker suffers D3 mortal wounds (pg 181). If the result of the Psychic test was more than 10, the target suffers D6 mortal wounds instead.

Fórumokon egyetértenek az emberek, hogy lehet használni, de nem értem hogy miért. Az SP szabály ez a része zavar: “... when an enemy attack succesfully wounds it…”. De a Smite leírásában nem lenne, hogy attack, meg hasonlók. Annyi van, hogy a célpont osztag elszenved x mortal woundot.

Köszönöm szépen előre is.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-18 11:14   [ Eltüntet ]   [ # 470392 ]  
Veterán

GW 2017 közepe: a jövőben elég lesz egyetlen könyv a sereghez… :D

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-18 10:29   [ Eltüntet ]   [ # 470390 ]  
Veterán

Jól látom viszont, hogy a nem is olyan régi DV-s nem_variálható csémari Chosen-ek még mindig a szakszofonszólót játszák ha WYSWYG-ről van szó? (Ha lenne aki nem ismeri őket: ccw+piszti+bolter)
Mert se kódexben, se indexben nem lehet ilyen felszereléssel hozni őket. Ha nem néztem el semmit…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-18 05:10   [ Eltüntet ]   [ # 470388 ]  
Veterán

Az előző designer’s commentary-t leváltja az új designer’s commentary.

Aki még nem elég zavarodott, az vessen egy pillantást az új hatodik oldalára, ami egy flowchart-ban magyarázza el, hogy hogyan vehetsz index-ben szereplő geart a codex-es datasheethez.

De azért egyszerűség kedvéért leírták úgy is, hogy:

Alternatively, if you wished to field an Autarch model with a banshee mask, you would use the Autarch
datasheet from Codex: Craftworlds alongside the appropriate wargear option from Index: Xenos 1.


Vagyis a codexes autarch nulla pontért megkapja a “nincs overwatch” maszkot, és a gyalogos autarch végre vehet pisztolyt (meg reaper launchert). Hurrá!

(IG Comissarok és papok szintén örülhetnek)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-17 18:43   [ Eltüntet ]   [ # 470383 ]  
Veterán
Fattyú - 2017-11-17 16:09
Creutzfeldt - 2017-11-17 11:10

Imperiumnál az assassinok behozatalának mi most a praktikus módja? Darabonként egy aux detachment, vagy meg lehet oldani elegánsabban is valahogy?

Elite detachmentben egy karakter +3-6 assassin. Ad egy extra CP-t is. Celestine? Ő az alapseregben jön. smile

Primaris psyker.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-17 16:09   [ Eltüntet ]   [ # 470381 ]  
Veterán
Creutzfeldt - 2017-11-17 11:10

Imperiumnál az assassinok behozatalának mi most a praktikus módja? Darabonként egy aux detachment, vagy meg lehet oldani elegánsabban is valahogy?

Elite detachmentben egy karakter +3-6 assassin. Ad egy extra CP-t is. Celestine? Ő az alapseregben jön. smile

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-17 13:30   [ Eltüntet ]   [ # 470371 ]  
Veterán

Mivel ugye “elrontja” az új kódex-szel rendelkezőket, ha bekerül a detachmentbe, mindenképp külön detach-ba érdemes hozni.

Leghatékonyabb szerintem a Celestine + 3 db assassin.

Másik, hogyha akarsz még olyan dolgokat, amik eltérnek a chaptertől, akkor azokat egy detachmentbe szervezni.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-17 11:10   [ Eltüntet ]   [ # 470368 ]  
Újonc

Imperiumnál az assassinok behozatalának mi most a praktikus módja? Darabonként egy aux detachment, vagy meg lehet oldani elegánsabban is valahogy?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-11-16 17:59   [ Eltüntet ]   [ # 470353 ]  
Moderátor
Freddy Krueger - 2017-11-15 12:55
Frigli - 2017-11-15 12:46

Ellenben arra nem tér ki olvasatom szerint, hogy páratlan szám esetén mennyi az annyi.

Tisztán logikai alapon nézve nem kell kitérnie rá. Ha a felének az asztalon kell kezdenie, akkor 15-ből 7,5 a fele. Ha nyolcat teszel az asztalra, akkor teljesíted a feltételt, ha csak hetet, akkor féllel alatta maradsz, tehát nem teljesíted.


ígyen vagyon smile

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 35
1