Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
1 ennyiből: 16
1
Warhammer 40000 8. kiadás szabályai
Dátum: 2017-06-28 12:52   [ Eltüntet ]   [ # 466249 ]  
Veterán

Derp. Köszi a kijavítást. Még egyszer át kell olvasnom a szabályokat ezekszerint smile

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 10:23   [ Eltüntet ]   [ # 466246 ]  
Veterán
Crusader - 2017-06-28 09:16
Blackfire - 2017-06-28 09:06

jól értem, hogy a karakterek most “egyedül” mennek és nem osztaghoz csatolom őket?

Japp, csak nem célozhatóak / lőhetőek ha 12”-en belül van egy unit is.

Ez így nem teljesen igaz. A szabály azt mondja, hogy nem lőhetőek a nem túl combos karakterek (10-nél kevesebb wound-al rendelkezőek) amennyiben nem a kérdéses karakter a legközelebbi látható célpont. Nincs 12”-es táv megkötés. Ha a támadó modell rálát más ellenséges modellre ami hozzá közelebb esik, mint a lőni kívánt karakter, akkor nem lőheti a karaktert.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 09:16   [ Eltüntet ]   [ # 466244 ]  
Veterán
Blackfire - 2017-06-28 09:06

jól értem, hogy a karakterek most “egyedül” mennek és nem osztaghoz csatolom őket?

Japp, csak nem célozhatóak / lőhetőek ha 12”-en belül van egy unit is.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 09:06   [ Eltüntet ]   [ # 466243 ]  
Veterán

jól értem, hogy a karakterek most “egyedül” mennek és nem osztaghoz csatolom őket?

 Aláírás 

-“Jaj! Én egy olyan festményt rendeltem magától, ami emléket állít a férjem utolsó gondolatának! Erre maga idefest egy glóriás trágyakupacot meg egy csomó közösülő indiánt!”
-” Mrs. Custer, ezek a férje utolsó gondolatai: Mi a szent szar! Ezt a sok kibaszott indiánt!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 02:18   [ Eltüntet ]   [ # 466241 ]  
Veterán

2 dologban:

Egyik a Rapid fire és a lőtáv.

Másik hogy a pisztollyal lőhetsz akkor is, ha éppen benne vagy a közelharcban.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-27 23:04   [ Eltüntet ]   [ # 466240 ]  
Veterán

Utóbbi.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-27 22:40   [ Eltüntet ]   [ # 466239 ]  
Veterán

Sima boltgun csak annyiban különbözik a bolt pistol-tól hogy 24’re lő vagy fél távra még mindig 2 lövés?

 Aláírás 

“Fear us, for we are the STORM.”


-Lukan Thunderhand, of the Stormfang

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-27 17:00   [ Eltüntet ]   [ # 466231 ]  
Veterán
Creutzfeldt - 2017-06-27 16:42

Következő lenne a kérdéses szitu:
Adott két közelharcban összeakaszkodott osztag, ami két nagy blob és hátrafelé elnyúlik rendesen, nincs is mindenki olyan távban hogy üthessen. Van-e lehetőség kívülről lőni azokat akik saját figurától több mint 3”-re vannak? Emlékeim szerint valamelyik bemutató videóban azt magyarázták hogy az ilyenek lőhetőek kívülről, viszont a szabálykönyvben nem találtam az erre vonatkozó sorokat csak hogy nem célozható shooting phase-ben olyan enemy unit ami saját unithoz 1”-re közel ért már.

Pisztollyal lehetséges a dolog, bizonyos feltételek megléte esetén. Szabálykönyv 180. oldal, Shooting Phase, Weapon Types, Pistol leírás első bekezdése tartalmazza a választ a kérdésedre.

Beowulf - 2017-06-26 20:44

Egyfajta detachmentből többet is hozhatok? Pl. A commanderesből is kirakhatom mondjuk az 1850 pontot úgy hogy hozok 5 olyan detachmentet?

Hozhatsz egy fajta detachmentből többet is. Nincs korlátozva a számuk és a típusuk sem.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-27 16:42   [ Eltüntet ]   [ # 466230 ]  
Újonc

Következő lenne a kérdéses szitu:
Adott két közelharcban összeakaszkodott osztag, ami két nagy blob és hátrafelé elnyúlik rendesen, nincs is mindenki olyan távban hogy üthessen. Van-e lehetőség kívülről lőni azokat akik saját figurától több mint 3”-re vannak? Emlékeim szerint valamelyik bemutató videóban azt magyarázták hogy az ilyenek lőhetőek kívülről, viszont a szabálykönyvben nem találtam az erre vonatkozó sorokat csak hogy nem célozható shooting phase-ben olyan enemy unit ami saját unithoz 1”-re közel ért már.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-26 20:44   [ Eltüntet ]   [ # 466217 ]  
Veterán

Szabályguruk felé a kérdésem: Ragnar Blackmane mellé enged 2 nevesített kisfarkast,ők osztagként működnek,mert statjuk van,viszont nem látom hogy lenne pont költségük,benne lenne alapban Ragnar pontjaiban?
Egyfajta detachmentből többet is hozhatok? Pl. A commanderesből is kirakhatom mondjuk az 1850 pontot úgy hogy hozok 5 olyan detachmentet?

 Aláírás 

“Fear us, for we are the STORM.”


-Lukan Thunderhand, of the Stormfang

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 18:31   [ Eltüntet ]   [ # 466069 ]  
Veterán

Az a heavy lista. Bolter/combi/storm bolter szinten gondolkodj.
Frissítenem kellett volna. smile

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 18:10   [ Eltüntet ]   [ # 466068 ]  
Veterán
horwy - 2017-06-22 17:08

Alábbi van a code.. izé indexben:
“The Sister Superior may replace her boltgun with a weapon from the Melee Weapons or Ranged Weapons list.”
Namármost, a Ranged Weapons listában meg ott a Heavy Boltertől elkezdve a Multimelta meg Heavy Flamer is. Igaz, hogy utoljára a 4. kiadásban játszottam, de akkor még nem igazán rohangáltak nehéz fegyverrel az osztagfőnökök.
Feltételezem ez még mindig így van, és a leírás szar, vagy?

A wargear típuslistát nézd a 90. oldalon, ne a könyv végi fegyver lista/pontérték összefoglalót amiben csak ranged meg melee weapon csoport van. smile Minden seregcsoport elején van egy wargear kategória lista és ott vannak megadva a kategóriák, ezekre vonatkozik amikor valamire hivatkozik egy-egy opció kategória.

Ehhez a sereghez (meg az adeptus ministorum-hoz is) tartozó wargear kategóriákból (van 5, ranged weapons, pistols, special weapons, heavy weapons meg melee weapons) a ranged weapon listában a boltgun, combi-bolter típusok, a condemnor boltgun meg a storm bolter szerepel. Semmi heavy bolter, meg multimelta, mert azok a heavy weapon listában vannak és csak bizonyos egységek számára elérhetőek. smile

A melee kategóriában meg a chainsword, power axe/maul/sword található csak.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 17:08   [ Eltüntet ]   [ # 466063 ]  
Veterán

Alábbi van a code.. izé indexben:
“The Sister Superior may replace her boltgun with a weapon from the Melee Weapons or Ranged Weapons list.”
Namármost, a Ranged Weapons listában meg ott a Heavy Boltertől elkezdve a Multimelta meg Heavy Flamer is. Igaz, hogy utoljára a 4. kiadásban játszottam, de akkor még nem igazán rohangáltak nehéz fegyverrel az osztagfőnökök.
Feltételezem ez még mindig így van, és a leírás szar, vagy?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 16:49   [ Eltüntet ]   [ # 466059 ]  
Veterán
szakiHUN - 2017-06-22 16:01

Altalanosan a Gw policy az volt,hogy amilyen talppal a modellt kiadtak, arra kell rarakni. Ezert van sok Fantasy sereg meg negyzetes talpon,habar a Sigmar maga kortalpra van mar irva

A AoSban nincs jelentosege a alpaknak w40-ben van.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 16:01   [ Eltüntet ]   [ # 466057 ]  
Újonc

Altalanosan a Gw policy az volt,hogy amilyen talppal a modellt kiadtak, arra kell rarakni. Ezert van sok Fantasy sereg meg negyzetes talpon,habar a Sigmar maga kortalpra van mar irva

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 15:41   [ Eltüntet ]   [ # 466056 ]  
Veterán

Köszi a kijavítást. Egy kicsit félre értettem a sorrendet.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 09:18   [ Eltüntet ]   [ # 466049 ]  
Veterán
Crusader - 2017-06-22 08:54
Creutzfeldt - 2017-06-22 08:44

Olyan kérdésem lenne, hogy stormraven gunship esetén, amikor kirakja a szállított csapatot kötelező e átállnia hover módba? Az adatlapján ez lehetőségként van feltűntetve, de nem tér ki rá hogy mi a helyzet a beszállással és a kiszállással. Persze így lenne logikus.

Transportból való kiszálláshoz nem mozoghat a jármű, FLY mode-hoz meg egy minimum távot kell megtennie.

Amíg a jármű még nem mozgott, addig ki lehet belőle szállni.
Any unit that begins its Movement phase embarked within a transport can disembark before the transport moves.

Nem kell mozdulatlannak maradnia a verdának a mozgási fázisban, mindössze a kiszállás előtt nem mozoghat a jármű. De a sorrendiséget a játékos határozza meg. Tehát a szabályok értelmében nyugodtan kiszállhatnak a srácok (kiugrálnak), majd a röppencs maga megy a kötelező mozgásával amerre menni akar.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 08:54   [ Eltüntet ]   [ # 466048 ]  
Veterán
Creutzfeldt - 2017-06-22 08:44

Olyan kérdésem lenne, hogy stormraven gunship esetén, amikor kirakja a szállított csapatot kötelező e átállnia hover módba? Az adatlapján ez lehetőségként van feltűntetve, de nem tér ki rá hogy mi a helyzet a beszállással és a kiszállással. Persze így lenne logikus.

Transportból való kiszálláshoz nem mozoghat a jármű, FLY mode-hoz meg egy minimum távot kell megtennie.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-22 08:44   [ Eltüntet ]   [ # 466047 ]  
Újonc

Olyan kérdésem lenne, hogy stormraven gunship esetén, amikor kirakja a szállított csapatot kötelező e átállnia hover módba? Az adatlapján ez lehetőségként van feltűntetve, de nem tér ki rá hogy mi a helyzet a beszállással és a kiszállással. Persze így lenne logikus.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-21 18:40   [ Eltüntet ]   [ # 466041 ]  
Veterán

Nincsenek. A jobb oldali szponzon lőhet balra, az lőre szerelt HB hátra, stb… Az egész jármű egy nagy torony.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
   
1 ennyiből: 16
1