Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
2 ennyiből: 26
2
Warhammer 40000 8. kiadás szabályai
Dátum: 2017-08-15 15:59   [ Eltüntet ]   [ # 467715 ]  
Veterán
horwy - 2017-08-15 09:11

hülye kérdés incoming:
Tételezzük fel, h rám nagyon veszélyes egy SM Predator, met ugye nagyon lő. Fogom berohamozom egy Rhinoval, mert hát mindekettőnek van WS éréke, mért ne tehetném meg.
Most akkor ők jövő karácsonyig koccogtatják egymás lökhárítóját, vagy ők is fallbackelhetnek?
Ilyen esetben a tankok lőfegyverei pihennek ugye? se a saját közelharcukba a másik tank ellen, se kívülálló egységre nem lőhetnek, ugye?
Mivan ha ha nem Rhino hanem vmi olyan szállítójármű aminek van lőrése vagy esetleg opentopped, és lehet róla lőni piszojokkal. A szállított osztag ilyenkor a CCben lévő enemy tankra lőhetvagy másra is?

MINDEN egység fallback-elhet. Ha akar. Csak ha nincs Fly keyword vagy egyéb képesség, akkor nem fog lőni, sem rohamozni saját körében. Ha bent marad közelharcban, és van Pisztoly típusú fegyver a járművön, akkor a másik verdát/bármilyen célpontot, amivel cc-ben van még pofa nélkül lőheti (járgányon nem jellemző, de ha jól emlékszem előfordul).
Lőréses járműből közelharcolókra rálőhet pisztolyokkal a bent levő osztag. Sőt, ha a járműnek valami nem engedi meg, hogy kilőjön közelharcból, akkor az utasok sem tehetnek mást, mint hogy pisztolyoznak, mivel ugyanazon korlátozások vonatkoznak rájuk is, sőt a FAQ szerint néha még kicsit több is (lásd: Ork Battlewagon Mobile Fortress képessége nem adódik át az utasoknak) Ezek többnyire bővebben ki vannak fejtve a szóban forgó járművek spec. szabályának leírásánál.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-15 09:45   [ Eltüntet ]   [ # 467684 ]  
Adminisztrátor

Srácok, a sorrendiség tényleg fontos, nézzétek meg a könyv 179. oldalán a kis bekeretezett részt.

1. Kiválasztod az egységet, amelyikkel lőni akarsz
2. Kiválasztod a célpontokat. Ez itt a kulcs, ugyanis a célpont kiválasztásának feltétele, hogy lőtávban legyen a célpontod, azaz ekkor méred ki, és mondod meg, hogy “a bolteres őrmester meg a sniper gunos felderítők ezekre a veteránokra lőnek, a rakétás meg arra a chimerára”.
3. Lőfegyver(ek) kiválasztása
4. Lövések kidolgozása

Mivel a célpont kiválasztása még az első dobás előtt történik, és utána már nem méricskélsz… ezért teljesen mindegy, honnét veszi le a veszteséget az ellenfél, nem fog kikerülni ezzel lőtávból.

Volt egy ezzel kapcsolatos live Q&A, ott az volt a kérdés, hogy ha az egység fele fedezék mögött van a lövés elején, és a játékos úgy veszi le a veszteségeket a heavy bolter lövés után, hogy a sima bolteresek már nem látják a maradék figurát, akkor is lőhetnek, mert a célpont kijelölésekor valid célpont volt az osztag.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-15 09:24   [ Eltüntet ]   [ # 467681 ]  
Veterán

A sorrendiség szerintem igenis fontos, mivel legutóbb az egyik meccsen egy járművem felrobbant egy osztag Dark Reaper, Eldrad Ulthran és Yvraine (már csak 3 sebe maradt) mellett. A sebzés dobásokat egyben dobtam ki a gyorsaság kedvéért (külön színű kockával), és végül sikerült annyit dobni, hogy Yvraine lesett.

De, ha először a Dark Reaperekből szedi le az áldozatokat, akkor Yvraine 4+ gyógyulhat. Végül, és itt köszönet az ellenfélnek, abban maradtunk, hogy először Yvraine, majd Ulthran és végül a Dark Reaperek kapják a sebeket.

Tanulság: 1) vagy külön dobom a sebzéseket,
      2) vagy dobom egyben csak akkor előre megmondom milyen sorrendben kapják az osztagok

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-15 09:11   [ Eltüntet ]   [ # 467680 ]  
Veterán

hülye kérdés incoming:
Tételezzük fel, h rám nagyon veszélyes egy SM Predator, met ugye nagyon lő. Fogom berohamozom egy Rhinoval, mert hát mindekettőnek van WS éréke, mért ne tehetném meg.
Most akkor ők jövő karácsonyig koccogtatják egymás lökhárítóját, vagy ők is fallbackelhetnek?
Ilyen esetben a tankok lőfegyverei pihennek ugye? se a saját közelharcukba a másik tank ellen, se kívülálló egységre nem lőhetnek, ugye?
Mivan ha ha nem Rhino hanem vmi olyan szállítójármű aminek van lőrése vagy esetleg opentopped, és lehet róla lőni piszojokkal. A szállított osztag ilyenkor a CCben lévő enemy tankra lőhetvagy másra is?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-15 08:16   [ Eltüntet ]   [ # 467678 ]  
Veterán

A lövès pillanatàban minden fegyver lötàvolba van , azt hogy külön dobod öket mert màs a profil az lènyegtelen . Mindegy honnan veszi le a figuràkat. Ha esetleg meghal az egyik fegyvertöl az egyseg akkor mar nem lohetsz masra a masik fegyverekkel ha az volt a cèlpont. A lövèsek minden fegyverrel egy pillanatban tortènnek.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-15 05:45   [ Eltüntet ]   [ # 467675 ]  
Veterán

Okés, az én álláspontom a shooting phase-t illetően, a Ti válaszaitokat átolvasva, és megnézve pár külföldi fórumot/battlereportot/kommentet:

1) Ha a tüzelő osztag minden tagja ugyanolyan fegyvert használ, akkor nem fogynak el a targetek shooting range-ből.

Példa: 10 marine lő 20 orkot, de mind a 10 marine-nak csak 1 ork van lőtávban. Ez esetben, mivel a lövés pillanatában (szabálykönyvben szekvenciális sorrend, wound elosztás, illetve további infók alapján)az ork unit viable target, ezért ha az ellenfél le is veszi azt az 1 lőtávon belüli orkot, a maradék 9 esetleges wound megy tovább az osztagban.

2) Ha a tüzelő osztagnál nem ugyanolyan lőtávú fegyverek vannak, akkor megtörténhet, hogy az ellenfél leveszi a csak a kisebb lőtávú fegyner lőtávjába tartozó modellt, ezálltal azzal a fegyverrel nem lőhetünk. De mivel a kidolgozás sorrendjét a tüzelő osztagot irányító játékos dönti el, ezt ki lehet védeni.

Példa: 9 bolteres marine meg 1 bolt pistolos örmi lö 20 orkot, az örminek csak 2 ork van lőtávon belül. Ha a bolterekkel lövünk először (mivel fegyverenként választunk), akkor az ork játékos leveheti az örmi lőtávjában lévő orkokat, ezálltal nem marad az őrminek lőtávon belüli modell -> nem tud lőni. Ez azért fordulhat elő, mert a bolter és a bolt pistol két külön fegyver.

A félreértések elkerülése végett: mind a két példában, minden modell a 10 orkot tartalmazó osztagot lövi!

Remélem jól gondolom, ha nem, jöhetnek a kövek!

Üdv,
Csempa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 18:43   [ Eltüntet ]   [ # 467657 ]  
Veterán
EronarDiaras - 2017-08-14 18:05
gerry666 - 2017-08-14 12:48
Csempa - 2017-08-14 08:11

Még annyit kérdeznék, hogy a 1.b)-ből kiindulva, ugyanolyan fegyverrel is él ez a szabály? Tehát ha az enemy, 30 fős osztagba belövök 20 sebet, de csak 10 van lőtávban, akkor a maradék 20 kvázi sértetlen(mivel az ellenfél nyílván a lőtávon belülieket veszi le) , vagy rájuk KELL osztani a fennmaradó 10 wound ot? Hasonlóan ahogy Jim mondja.

Rájuk kell osztania mivel ezek már woundok nem pedig hit rollok. A woundokat pedig ugye nem a modellek hanem az unit kapja jelen esetben.

Dehisz most volt említve, hogy valójában egyenként kell kidolgozni a lövéseket. Így ha a gyorsítás miatt egyszerre is van kidobva, ha az első tizet leveszi, úgy korrekt, hogy a többi találat elvész…

Pont most volt a MWG-ben, hogy kis srác is azt mondta “ez nem ér”... Mattet idézve “ez a warhammer 40000”

Szóval igen úgy lenne logikus de nem így van. Főleg, hogy először azt kell eldöntened hogy osztod szét a lövéseket az osztagban. Pl 8 bolter az adott osztagra a két spec fegyver megy máshova. Mondhatod azt is, hogy csak 4-et osztasz rá négyet pedig máshova. Nem pedig 4-et rálövök és ha nem elég akkor még egyszer megy rá 4.

 Aláírás 

http://warhammer40k.blog.hu/

“Ha az út könnyű a cél értéktelen.”

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 18:05   [ Eltüntet ]   [ # 467652 ]  
Tag
gerry666 - 2017-08-14 12:48
Csempa - 2017-08-14 08:11

Még annyit kérdeznék, hogy a 1.b)-ből kiindulva, ugyanolyan fegyverrel is él ez a szabály? Tehát ha az enemy, 30 fős osztagba belövök 20 sebet, de csak 10 van lőtávban, akkor a maradék 20 kvázi sértetlen(mivel az ellenfél nyílván a lőtávon belülieket veszi le) , vagy rájuk KELL osztani a fennmaradó 10 wound ot? Hasonlóan ahogy Jim mondja.

Rájuk kell osztania mivel ezek már woundok nem pedig hit rollok. A woundokat pedig ugye nem a modellek hanem az unit kapja jelen esetben.

Dehisz most volt említve, hogy valójában egyenként kell kidolgozni a lövéseket. Így ha a gyorsítás miatt egyszerre is van kidobva, ha az első tizet leveszi, úgy korrekt, hogy a többi találat elvész…

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 17:32   [ Eltüntet ]   [ # 467650 ]  
Újonc

Bocsánat, hogy itt kérdezek. Kerestem “kezdőknek” meg “beginner” témákat, de ilyet nem találtam. A kérdésem az lenne, hogy mivel lenne érdemes folytatni a tanulást, a gyakorlást vagy a WH40K játéktudásunk fejlesztését, ha végigcsináltuk a First Strike 4 küldetését és az már jól megy? Szabálykönyvben lévő story küldetésekkel? Advanced rules-ba még egyelőre ne ássuk bele magunkat, ugye? Az csak túl sok info lenne így hirtelen gondolom. Tudjuk, hogy minél hamarabb be kéne szereni legalább egy Dark Imperium dobozt, de az még várat magára kicsit úgy fest.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 12:48   [ Eltüntet ]   [ # 467643 ]  
Veterán
Csempa - 2017-08-14 08:11

Még annyit kérdeznék, hogy a 1.b)-ből kiindulva, ugyanolyan fegyverrel is él ez a szabály? Tehát ha az enemy, 30 fős osztagba belövök 20 sebet, de csak 10 van lőtávban, akkor a maradék 20 kvázi sértetlen(mivel az ellenfél nyílván a lőtávon belülieket veszi le) , vagy rájuk KELL osztani a fennmaradó 10 wound ot? Hasonlóan ahogy Jim mondja.

Rájuk kell osztania mivel ezek már woundok nem pedig hit rollok. A woundokat pedig ugye nem a modellek hanem az unit kapja jelen esetben.

 Aláírás 

http://warhammer40k.blog.hu/

“Ha az út könnyű a cél értéktelen.”

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 11:42   [ Eltüntet ]   [ # 467640 ]  
Veterán
Tyrpak - 2017-08-14 11:25
Csempa - 2017-08-14 08:11

1.b) Mixelt fegyverzettel rendelkező osztaggal lövök. Én döntöm el, hogy melyik fegyverrel lövök először? Vagy egyszerre történik minden? Ugye pl. ha belelövök 3 darab crisibe, akik közül 1 már 1 sebes, nem mindegy, hogy a 1-et sebző, vagy a D3-at sebző fegyveremmel lövök először.

2.) A változó lövésszámú fegyverek lövésszámát egyszerre kell dobni, vagy külön? Van 3 crisisem, mind a háromnál 3 Cyclic ion blaster. D3 lövés/fegyver. Egy kockával dobom az összes modell összes fegyverére, esetleg modellenként, vagy fegyverenként? A CP reroll miatt kérdezem igazából. Mi itt a szabály?

1.b) Bejelented a célpontot, és utána te dolgozod ki a sorrendet.
Sajnos nem egyszerre történik, az, hogy hasonló fegyverenként dobhatod egyszerre, az egy kedvezmény a szabályokban.

Tehát ha valamelyiknek rövidebb a lőtávja, és az ellenfél azt veszi le, aki távban lenne, akkor az a lövés elment a levegőbe.

Ez sajnos közelharcban a legrosszabb, mert külön üt pl a chainsword és a power sword, szóval ha a chainsword-re úgy veszi le, hogy ne maradjon a power sword-ostől legfeljebb 1”-re lévő sajáttól 1”-re ellenfél, akkor a power sword nem üt.


2.) Ha nincs oda írva, hogy az egész osztag egyszer dob (lásd d-scythe, obliterator), akkor úgy néz ki, hogy kiválasztod melyik fegyver kire lő, anélkül hogy tudnád hányat fog lőni, és amikor kidolgozod az adott fegyvert, akkor egyesével dobod le a lövés számot.
És igen, ezek közül csak egyet tudsz újra dobni.

Köszönöm Uram!

Még annyit kérdeznék, hogy a 1.b)-ből kiindulva, ugyanolyan fegyverrel is él ez a szabály? Tehát ha az enemy, 30 fős osztagba belövök 20 sebet, de csak 10 van lőtávban, akkor a maradék 20 kvázi sértetlen(mivel az ellenfél nyílván a lőtávon belülieket veszi le) , vagy rájuk KELL osztani a fennmaradó 10 wound ot? Hasonlóan ahogy Jim mondja.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 11:25   [ Eltüntet ]   [ # 467636 ]  
Veterán
Csempa - 2017-08-14 08:11

1.b) Mixelt fegyverzettel rendelkező osztaggal lövök. Én döntöm el, hogy melyik fegyverrel lövök először? Vagy egyszerre történik minden? Ugye pl. ha belelövök 3 darab crisibe, akik közül 1 már 1 sebes, nem mindegy, hogy a 1-et sebző, vagy a D3-at sebző fegyveremmel lövök először.

2.) A változó lövésszámú fegyverek lövésszámát egyszerre kell dobni, vagy külön? Van 3 crisisem, mind a háromnál 3 Cyclic ion blaster. D3 lövés/fegyver. Egy kockával dobom az összes modell összes fegyverére, esetleg modellenként, vagy fegyverenként? A CP reroll miatt kérdezem igazából. Mi itt a szabály?

1.b) Bejelented a célpontot, és utána te dolgozod ki a sorrendet.
Sajnos nem egyszerre történik, az, hogy hasonló fegyverenként dobhatod egyszerre, az egy kedvezmény a szabályokban.

Tehát ha valamelyiknek rövidebb a lőtávja, és az ellenfél azt veszi le, aki távban lenne, akkor az a lövés elment a levegőbe.

Ez sajnos közelharcban a legrosszabb, mert külön üt pl a chainsword és a power sword, szóval ha a chainsword-re úgy veszi le, hogy ne maradjon a power sword-ostől legfeljebb 1”-re lévő sajáttól 1”-re ellenfél, akkor a power sword nem üt.


2.) Ha nincs oda írva, hogy az egész osztag egyszer dob (lásd d-scythe, obliterator), akkor úgy néz ki, hogy kiválasztod melyik fegyver kire lő, anélkül hogy tudnád hányat fog lőni, és amikor kidolgozod az adott fegyvert, akkor egyesével dobod le a lövés számot.
És igen, ezek közül csak egyet tudsz újra dobni.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 10:36   [ Eltüntet ]   [ # 467633 ]  
Tag

Ha már felmerült az egyszerre lövés: Fegyverenként, vagy egységenként?
Az az két fős egységem lőtávjában van másik kétfős egység. Van egyik figurámnál pisztoly, másiknál bolter. Viszont a pisztolyosom csak az ellenség egyik figuráját éri el. Mi van, ha a bolterrel dolgozom ki először a lövést és az ellenfél leveszi a közelebbi figurát. Így már nincs lőtávban a pisztolyosomnak a másik. Ekkor még lőhet a pisztolyos, mert valójában egyszerre megy a lövés, vagy megszívta, mert neki kellett volna előbb lőnie?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 10:33   [ Eltüntet ]   [ # 467631 ]  
Veterán

Köszi Jim, de az 1-es. kérdésem szerintem félre értetted. Az osztag minden fegyverével ugyanazt a célpontot lövöm. Ez tiszta, benne van a szabálykönyvben, hogy ki kell választani a célpontot (vagy többet) mielőtt lövök. Viszont mi határozza meg a sorrendet a különböző fegyverekkel kapcsolatban, amikor a sebzést kell kidolgozni, ugyanarra a célpontra?  Ugye ez a feltett kérdésem miatt fontos.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 08:40   [ Eltüntet ]   [ # 467624 ]  
Veterán
Csempa - 2017-08-14 08:11

Sziasztok!

Segítsetek légyszi értelmezni két helyzetet.

1.a) Egy célpont egységet ki lehet lőni a lőtávból? Tehát pl. van egy 10 fős marine osztagom 24”-es bolterekkel. A célpontjuk egy 10 fős orc boy csapat. A marinoknak viszont csak 5 van lőtávon belül. Bemegy mondjuk 8 találat, ebből dob a marine 7 sikeres to woundot. Ilyenkor az orc játékos hova osztja a 2 maradék woundot? Ugye technikailag le lehet egybe meg egyesével is dobálni. Először a woundot osszuk le, majd dobunk save-t rá. Tegyük fel, hogy egyesével dobálva elrontja mind a 7 savet, 5 orc ledöglik. A maradék 5 orc lőtávon kívül van, rájuk lehet/kell osztani a maradék két woundot? Bocsi kicsit kacifántosan írtam, de még nagyon reggelem van. Ahhhh újraolvasva a szabályt megvilágosodtam; ha nincs lőtávon belül az ellenfél modelle a tüzelő modellemnek, akkor nem is lehet rá to hitet dobni. Igaz? smile

+ ehhez kapcsolódó kis kérdés: az ellenfél ráoszthatja a woundot az egységében lévő olyan modelljére, ami nincs lőtávon belül a tüzelő modellnek?

1.b) Mixelt fegyverzettel rendelkező osztaggal lövök. Én döntöm el, hogy melyik fegyverrel lövök először? Vagy egyszerre történik minden? Ugye pl. ha belelövök 3 darab crisibe, akik közül 1 már 1 sebes, nem mindegy, hogy a 1-et sebző, vagy a D3-at sebző fegyveremmel lövök először.

2.) A változó lövésszámú fegyverek lövésszámát egyszerre kell dobni, vagy külön? Van 3 crisisem, mind a háromnál 3 Cyclic ion blaster. D3 lövés/fegyver. Egy kockával dobom az összes modell összes fegyverére, esetleg modellenként, vagy fegyverenként? A CP reroll miatt kérdezem igazából. Mi itt a szabály?

Előre is köszi!

Üdv,
Csempa

0) igen, ráoszthatja.

1) eldöntöd melyik fegyverrel,és melyik figurával kit lősz, utána van a kidolgozás. Nincs olyan,ogy a 10 fős osztagból lősz 3 fegyverrel, és a maradék 7nek még nincs célpontja és te elkezded kidolgozni a crisisokba a találatokat.

2) egyszer egységenként, az összes olyan fegyver megkapja,

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-14 08:11   [ Eltüntet ]   [ # 467622 ]  
Veterán

Sziasztok!

Segítsetek légyszi értelmezni két helyzetet.

1.a) Egy célpont egységet ki lehet lőni a lőtávból? Tehát pl. van egy 10 fős marine osztagom 24”-es bolterekkel. A célpontjuk egy 10 fős orc boy csapat. A marinoknak viszont csak 5 van lőtávon belül. Bemegy mondjuk 8 találat, ebből dob a marine 7 sikeres to woundot. Ilyenkor az orc játékos hova osztja a 2 maradék woundot? Ugye technikailag le lehet egybe meg egyesével is dobálni. Először a woundot osszuk le, majd dobunk save-t rá. Tegyük fel, hogy egyesével dobálva elrontja mind a 7 savet, 5 orc ledöglik. A maradék 5 orc lőtávon kívül van, rájuk lehet/kell osztani a maradék két woundot? Bocsi kicsit kacifántosan írtam, de még nagyon reggelem van. Ahhhh újraolvasva a szabályt megvilágosodtam; ha nincs lőtávon belül az ellenfél modelle a tüzelő modellemnek, akkor nem is lehet rá to hitet dobni. Igaz? smile

+ ehhez kapcsolódó kis kérdés: az ellenfél ráoszthatja a woundot az egységében lévő olyan modelljére, ami nincs lőtávon belül a tüzelő modellnek?

1.b) Mixelt fegyverzettel rendelkező osztaggal lövök. Én döntöm el, hogy melyik fegyverrel lövök először? Vagy egyszerre történik minden? Ugye pl. ha belelövök 3 darab crisibe, akik közül 1 már 1 sebes, nem mindegy, hogy a 1-et sebző, vagy a D3-at sebző fegyveremmel lövök először.

2.) A változó lövésszámú fegyverek lövésszámát egyszerre kell dobni, vagy külön? Van 3 crisisem, mind a háromnál 3 Cyclic ion blaster. D3 lövés/fegyver. Egy kockával dobom az összes modell összes fegyverére, esetleg modellenként, vagy fegyverenként? A CP reroll miatt kérdezem igazából. Mi itt a szabály?

Előre is köszi!

Üdv,
Csempa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-12 22:35   [ Eltüntet ]   [ # 467580 ]  
Veterán
Creutzfeldt - 2017-08-12 18:45

Reiver squad grapnel launcher. Szerintetek a charge-ba is beleszámít hogy függőlegeses mozgás nem számolódik, ergo ingyen van? Tehát ha megrohamozok pl egy ruin emeletén levő enemy squad-ot, akkor elég e a fal tövéig megdobni a charge-ot, aztán felhúzzák magukat a kütyüvel?

A Szabály azt mondja ki, hogy amikor mozognak (bármilyen mozgás, beleértve a rohamot, a consolidate-et, a pile-int és a fall-back-et is) akkor minden (akármennyi) függőleges mozgás ingyenes. (any vertical move they have to make).

Tehát, ha van egy 3 emeletes épületed, aminek a feléd eső falán nincs nyílás, és szemből csak a tetőről lehet lejutni, akkor is megrohamozhatják a második emeleten lévő ellenséges osztagot. Mert a függőleges mozgásuk ingyenes felfelé a harmadikig, majd onnan lefelé a másodikra is…

 Aláírás 

WH40K 2nd - 7th Edition, WH30K
OWW2 Német sereg
Keszulo AoS sereg

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-12 18:48   [ Eltüntet ]   [ # 467573 ]  
Veterán
Creutzfeldt - 2017-08-12 18:45

Reiver squad grapnel launcher. Szerintetek a charge-ba is beleszámít hogy függőlegeses mozgás nem számolódik, ergo ingyen van? Tehát ha megrohamozok pl egy ruin emeletén levő enemy squad-ot, akkor elég e a fal tövéig megdobni a charge-ot, aztán felhúzzák magukat a kütyüvel?

Igen.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-12 18:45   [ Eltüntet ]   [ # 467571 ]  
Újonc

Reiver squad grapnel launcher. Szerintetek a charge-ba is beleszámít hogy függőlegeses mozgás nem számolódik, ergo ingyen van? Tehát ha megrohamozok pl egy ruin emeletén levő enemy squad-ot, akkor elég e a fal tövéig megdobni a charge-ot, aztán felhúzzák magukat a kütyüvel?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-12 16:42   [ Eltüntet ]   [ # 467569 ]  
Tag

Nincs kódexhiány, csak egyszerűbb összekattintgatni, mint írkálni…

BattleScribe: Remélem csak a felépítése, működése nem tetszetős számodra, de a számolása, stb attól még jó... Leszámítva ezt a detachmentes dolgot…

Közben rájöttem, hogy olyan detachemntet néztem ki, amibe kötelezően egy frakcó tagjai lehetnek csak… Így a démonokat felvettem melléjük egy külön unbound detachmentbe, amibe így nem kell külön hq…

[ Profil ]  
   
2 ennyiből: 26
2