Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája

2 ennyiből: 29
2
Warhammer 40000 8. kiadás szabályai
Dátum: 2017-08-30 16:55   [ Eltüntet ]   [ # 468162 ]  
Veterán

Az SM kódexben van felsorolva néhány relic, ami a warlordnak válastható, némelyik rendházspecifikus.Viszont nem találtam, hogy hogyan és mennyi pontért lehet nekik megvenni. Valaki?

Aláírás 

A csata eszmai síkon dől el,DE ELŐTTE SZÉTÜTÖM A FEJEDET!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-29 22:11   [ Eltüntet ]   [ # 468141 ]  
Veterán
Oshikuru - 2017-08-29 10:53

Sziasztok!Teljesen kezdő vagyok és most szeretnék belevágni a 40k ba.A 8.kiadás így teljesen jól jött hogy belevessem magam.Viszont a 12 oldalas magyar gugli fordítós szabálykönyv sokszor nem teljesen egyértelmű.Várható hogy a kódexeket (hogy értsem a karakter képességeket) és a teljesebb szabálykönyvet valami lelkes rajongó lefordítja a közeljövőben?

Hát… öööö... egyesekben felmerülhetnek ilyen kósza gondolatok, azonban a mindenféle elfoglaltságok miatt ez elég lassan valósul meg smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-08-29 12:05   [ Eltüntet ]   [ # 468132 ]  
Veterán
Oshikuru - 2017-08-29 10:53

Sziasztok!Teljesen kezdő vagyok és most szeretnék belevágni a 40k ba.A 8.kiadás így teljesen jól jött hogy belevessem magam.Viszont a 12 oldalas magyar gugli fordítós szabálykönyv sokszor nem teljesen egyértelmű.Várható hogy a kódexeket (hogy értsem a karakter képességeket) és a teljesebb szabálykönyvet valami lelkes rajongó lefordítja a közeljövőben?

Hamarabb megtanulsz angolul, valamint a kifejezéseket játék közben legtöbször angol formában használjuk.

Aláírás 

We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. we’re da Orks, and was made ta fight and win.

We don’t fight fer food, or fer teef, or guns, or cos we’s told to fight. We fight cos we woz born to fight. And win.

Orkz is made fer’ two fings! Fightin’, and winnin’!

Get ‘em boyz!

Dakka dakka dakka!

WAAAGH! THE ORKS!

WAAAGH!