Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
24 ennyiből: 26
24
Warhammer 40000 8. kiadás szabályai
Dátum: 2017-06-06 10:32   [ Eltüntet ]   [ # 465376 ]  
Veterán

Ez tényleg szomorú :(, főleg mivel egyszerre egyetlen kocka dobhato csak újra… lehet nincs i nagyon értelme akkor pont halmozasra gyúrni

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 10:29   [ Eltüntet ]   [ # 465375 ]  
Adminisztrátor

A csapatod összeállításából adódik, hogy hány Command pontod van. Pl. Brigade Detachment 9 CP-t ad. A Counter-offensive 2 CP, és általános szabály matched play esetén, hogy egy stratagem egy fázisban csak egyszer használható (rerollnál érdekes ez).

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 10:21   [ Eltüntet ]   [ # 465374 ]  
Veterán
SaGa Jr - 2017-06-06 10:17
Kryw - 2017-06-06 10:05

Az lenne a kérdésem a nagyérdemű társasághoz, hogy vajon a ‘Counter Offesive’ asset hogy működik?

This strategem is used right after an enemy unit that has charged fought. Select one of your eligible unit and fight with it next.

Tehát a charge fázisban lemozgatja az ellenfél minden egységét, utána szépen egyesével elkezdi kidolgozni a közelharcokat a rohamozó osztagoknál. Miután kidolgozta a legelsőt, én közbe szólhatok, hogy hoppá most én akarok harcolni, és mondjuk egy másik közelharcban (ahol szintén most rohamozott az ellenfél) én üthetek a rohamozó előtt?

A szabályok alapján igen.

És vajon hány ilyen asset vehető egyszerre? smile

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 10:17   [ Eltüntet ]   [ # 465372 ]  
Veterán
Kryw - 2017-06-06 10:05

Az lenne a kérdésem a nagyérdemű társasághoz, hogy vajon a ‘Counter Offesive’ asset hogy működik?

This strategem is used right after an enemy unit that has charged fought. Select one of your eligible unit and fight with it next.

Tehát a charge fázisban lemozgatja az ellenfél minden egységét, utána szépen egyesével elkezdi kidolgozni a közelharcokat a rohamozó osztagoknál. Miután kidolgozta a legelsőt, én közbe szólhatok, hogy hoppá most én akarok harcolni, és mondjuk egy másik közelharcban (ahol szintén most rohamozott az ellenfél) én üthetek a rohamozó előtt?

A szabályok alapján igen.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 10:05   [ Eltüntet ]   [ # 465371 ]  
Veterán

Az lenne a kérdésem a nagyérdemű társasághoz, hogy vajon a ‘Counter Offesive’ asset hogy működik?

This strategem is used right after an enemy unit that has charged fought. Select one of your eligible unit and fight with it next.

Tehát a charge fázisban lemozgatja az ellenfél minden egységét, utána szépen egyesével elkezdi kidolgozni a közelharcokat a rohamozó osztagoknál. Miután kidolgozta a legelsőt, én közbe szólhatok, hogy hoppá most én akarok harcolni, és mondjuk egy másik közelharcban (ahol szintén most rohamozott az ellenfél) én üthetek a rohamozó előtt?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 07:56   [ Eltüntet ]   [ # 465362 ]  
Veterán
SaGa Jr - 2017-06-06 07:53
Barakis - 2017-06-06 07:45

Köszi, akkor megy a szemétbe.

Nem tudom ennek mennyi az igazság alapja, magát a Facebook-os bejegyzést én nem láttam, csak a hivatkozásokkal találkoztam pár helyen (főleg 4chan 40K general topikjaiba dobálták be a képet a válaszról, de belefutottam a Dakkán is). Ám a GW-s kérdezz-felelek részleg adott már hibás válaszokat amiket aztán napokkal később javítottak mikor képekkel alátámasztott cáfolatokat kezdtek el kapni az adott témában (a saját szabályaikkal nem voltak tisztában és ellentmondtak a leírtaknak).

Szinte biztos, hogy FAQ-val fog kijönni az anyag. Pl Terminus-nál nem szerepel, hogy benne van-e a felszerelés az árban vagy sem. Pont alapján benne, de ugye leírva nincs.

134 pontért BS3-al tuti nem hozom. Nevetséges.

 Aláírás 

Néha a jók is győznek!

Pitypangvirágos Crybaby háborús érdemérem síró tulajdonosa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 07:53   [ Eltüntet ]   [ # 465361 ]  
Veterán
Barakis - 2017-06-06 07:45

Köszi, akkor megy a szemétbe.

Nem tudom ennek mennyi az igazság alapja, magát a Facebook-os bejegyzést én nem láttam, csak a hivatkozásokkal találkoztam pár helyen (főleg 4chan 40K general topikjaiba dobálták be a képet a válaszról, de belefutottam a Dakkán is). Ám a GW-s kérdezz-felelek részleg adott már hibás válaszokat amiket aztán napokkal később javítottak mikor képekkel alátámasztott cáfolatokat kezdtek el kapni az adott témában (a saját szabályaikkal nem voltak tisztában és ellentmondtak a leírtaknak).


Silverbeast:
Tényleg kemény dió az biztos. smile
De lövésszámban tudok én ennél többet produkáló, sokkal olcsóbb járművet is példaként hozni (mondjuk taurox prime a gatling-al, 2 volley gun-al és 1 storm bolter-rel 32 lövést ad le, igaz csak 4-es erővel, és nem bírja úgy az adok-kapok-ot mint egy monolith).

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 07:51   [ Eltüntet ]   [ # 465360 ]  
Veterán
SaGa Jr - 2017-06-06 07:34

Silverbeast:
Igen. Igazából ha nagyon akar akkor lőhet csak pisztollyal is.
Minden lövéskor, így overwatch-nál is, maga döntheti el a játékos, hogy az adott figuránál lévő fegyverek közül csak pisztolyozik vagy csak a nem pisztolyokat használja. A monolith megrohamozása meg egyébként is öngyilkos feladat az automatikus D6 mortal wound miatt amit a rohamozó bekap. A monolithot inkább szét kell lőni mint közelharcban megfogni.

Köszi az infót - mortal woundot rohamkor a portáltól csak infantry kaphat, monszta vagy vehicle nem -, de a Monolith így is durva lett. Sok sikert a 20 T8 wound szétlövéséhez:)

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 07:45   [ Eltüntet ]   [ # 465359 ]  
Veterán
SaGa Jr - 2017-06-06 07:34

Barakis:
Igen, ez nem egyértelmű. Megy is rajta a diskurzus pár helyen és eddigi konszenzus (a GW-s Facebook kérdezz-felelek alapján, ahol állítólag arra hivatkozott a GW-s feleletadó, hogy a wargear does not included részlegben van ezért kell hozzáadni és ezért van pontköltség is megadva a fegyverre), hogy össze kell adni a kettőt. Azt ehhez jön még ugye a felszerelt techmarine is.

Köszi, akkor megy a szemétbe.

 Aláírás 

Néha a jók is győznek!

Pitypangvirágos Crybaby háborús érdemérem síró tulajdonosa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 07:34   [ Eltüntet ]   [ # 465358 ]  
Veterán

DASCO:
A Moral Phase leírása mellett van (183. oldal, a szabálykönyvnek eléggé az elején), majd az egész oldalt kitöltő fekete keretben a Transport leírása. Ez tartalmazza a kiszállás és beszállás szabályait is (ezeket a srácok már leírták).


Tyrpak:
A deep strike nem 9”, hanem több mint 9”. Ez azért nem mindegy, mert így a sikeres rohamhoz 9-et vagy nagyobbat kell dobni.


Silverbeast:
Igen. Igazából ha nagyon akar akkor lőhet csak pisztollyal is.
Minden lövéskor, így overwatch-nál is, maga döntheti el a játékos, hogy az adott figuránál lévő fegyverek közül csak pisztolyozik vagy csak a nem pisztolyokat használja. A monolith megrohamozása meg egyébként is öngyilkos feladat az automatikus D6 mortal wound miatt amit a rohamozó bekap. A monolithot inkább szét kell lőni mint közelharcban megfogni.


Barakis:
Igen, ez nem egyértelmű. Megy is rajta a diskurzus pár helyen és eddigi konszenzus (a GW-s Facebook kérdezz-felelek alapján, ahol állítólag arra hivatkozott a GW-s feleletadó, hogy a wargear does not included részlegben van ezért kell hozzáadni és ezért van pontköltség is megadva a fegyverre), hogy össze kell adni a kettőt. Azt ehhez jön még ugye a felszerelt techmarine is.


EronarDiaras:
A Warhammer Community valamelyik hírének/bemutatójának végén volt ez az infó. Konkrétum nem volt benne csak az, hogy még idén jönnek.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 07:31   [ Eltüntet ]   [ # 465357 ]  
Tag

Jól rémlik, hogy még ezévre ígérik a CSM és SM kódoexeket? Ha igen, tud valaki forrást linkelni, illetve, hogy SM-ben várhatóan mely rendházak lesznek esetleg?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 07:19   [ Eltüntet ]   [ # 465356 ]  
Veterán

Kicsit gondban vagyok a Thunderfire cannon-al SM-nél. Egyrészt ott a codex-ben, hogy 28 pont a Cannon, majd a wargear-nél, hogy 30. Viszont nem szerepel a leírásnál, hogy a Thunderfire Cannon-nak van egy Thunderfire Cannon-ja. Szerintetek mennyi pont így a cannon, 28 vagy 58?

 Aláírás 

Néha a jók is győznek!

Pitypangvirágos Crybaby háborús érdemérem síró tulajdonosa

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 06:49   [ Eltüntet ]   [ # 465355 ]  
Veterán

Overwatch -nál a megtámadott ellenfél lőhet minden távolsági fegyveréből, ami nem pisztoly? Pl én egy MC-vel megrohamozok egy Monolith - ot, akkor az 18 kockával gurít minden egyes rohampróbánál, amíg valaki 1”-távolságra ér?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-06 06:28   [ Eltüntet ]   [ # 465354 ]  
Moderátor

Köszi skacok!

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-05 23:54   [ Eltüntet ]   [ # 465353 ]  
Veterán

Hull-tól mérünk mindent.
Megszűntek az ajtók, a fegyver csövek, stb.

Kiszállhatsz a wave serpent orra hegyéről, vagy lőhetsz a land raider dupla heavy bolterével a hátsó kipufógótól mérve, esetleg a jobb oldal TL lascával a bal első csücskétől mérve…

Transport rovat a lap jobb oldalán, keretes írásban:
3”-ra kiszállsz, teljeset mozogsz, lősz, futsz vagy rohamozol, stb.

Ha nagyon közel akarsz kerülni az ellenfél orcájába, arra szuper lehetőségeket ad a 8. (9”-re érkező deep strike)


Majd kíváncsi leszek milyen metát hoznak ki ebből.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-05 22:19   [ Eltüntet ]   [ # 465352 ]  
Veterán
Crusader - 2017-06-05 21:47
DASCO - 2017-06-05 21:36

Egy dolgot nem találtunk meg. lehet h vaksik voltunk.

kiszállás járműből???

mivel nem találtuk meg ezért a régi logikus szabályt használtuk.
ha mozgott 2” és joccakát
ha nem mozgott akkor normál move.

merre van a szabálykönyvben az erre vonatkozó rész?

D

Most hirtelen nem tudom melyik odlalon van, de elég részletesen leírja hogy csak akkor szállhatsz ki ha nem mozgott semmit a jármű (akkor 3"re tőle és mozoghatsz, lőhetsz, rohamozhatsz rendesen). Ha mozgott akkor bennt csücsülsz és várod a köv kört amikor megáll az idióta söfőr hogy ki tudj ugrani grin .

az oldalt én se tudom, de (ha jól emlékszem smile  ) akkor minden kiszállás a kör legelején van, kiszállitod 3” a figukat. ezután mehet a gyalogos is és a jármű is amerre akar. Tehát ha valahova ki akarod rakni a cuccaid, akkor már az előző körbben oda kell parkolni a környékre

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-05 22:07   [ Eltüntet ]   [ # 465351 ]  
Tag
Crusader - 2017-06-05 21:47

...akkor 3"re tőle és mozoghatsz, lőhetsz, rohamozhatsz rendesen…

Hű de jó, hogy nem fektettem be egy Chaos Land Rider-be csak a belőle való rohamozás miatt…  grrr

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-05 21:47   [ Eltüntet ]   [ # 465350 ]  
Veterán
DASCO - 2017-06-05 21:36

Egy dolgot nem találtunk meg. lehet h vaksik voltunk.

kiszállás járműből???

mivel nem találtuk meg ezért a régi logikus szabályt használtuk.
ha mozgott 2” és joccakát
ha nem mozgott akkor normál move.

merre van a szabálykönyvben az erre vonatkozó rész?

D

Most hirtelen nem tudom melyik odlalon van, de elég részletesen leírja hogy csak akkor szállhatsz ki ha nem mozgott semmit a jármű (akkor 3"re tőle és mozoghatsz, lőhetsz, rohamozhatsz rendesen). Ha mozgott akkor bennt csücsülsz és várod a köv kört amikor megáll az idióta söfőr hogy ki tudj ugrani grin .

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-05 21:36   [ Eltüntet ]   [ # 465349 ]  
Moderátor

Egy dolgot nem találtunk meg. lehet h vaksik voltunk.

kiszállás járműből???

mivel nem találtuk meg ezért a régi logikus szabályt használtuk.
ha mozgott 2” és joccakát
ha nem mozgott akkor normál move.

merre van a szabálykönyvben az erre vonatkozó rész?

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-05 21:04   [ Eltüntet ]   [ # 465348 ]  
Veterán

Néhány képesség bónuszt kap pl. a VEHICLE ellen, de a Drukhari mérgezett fegyverei csak 6+ sebzik. Motoros például nem mászhat fel épületben emeletre. Ilyen kis nüansznyi dolgok, amikből a későbbiekben minden bizonnyal sokkal több lesz. De önmagukban bónuszt nem adnak.

 Aláírás 

Kik a Tauk?
Egy gépezet részei.
Számukra a gyermekek nem többek, mint a részek pótlásai, melyek képesek tudásukkal szolgálni, amíg meg nem halnak.
Akkor mi ez a gépezet?
Ez a gépezet a rettenetes és gonosz Tau Birodalom.
Az emberiséget fenyegeti ez a gonosz gépezet, és ha belenyugszunk létezésébe, a gépezet felőröl minket.
Az ilyen gépezetet el kell pusztítani.

Ducimax Alkotóvacka

[ Profil ]  
   
24 ennyiből: 26
24