Üdvözlünk kedves Vendég! | Bejelentkezés | Regisztráció | Felhasználók listája
 
 
28 ennyiből: 43
28
Warhammer 40000 8. kiadás szabályai
Dátum: 2017-06-29 20:56   [ Eltüntet ]   [ # 466288 ]  
Veterán
cziky - 2017-06-29 20:33

Ha terminatorokat hozok le a Movement fázis végén akkor azokat tudom még mozgatni (pl. warptime-al) a psychic fázisban?

Igen.

CsG

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 20:33   [ Eltüntet ]   [ # 466287 ]  
Veterán

Ha terminatorokat hozok le a Movement fázis végén akkor azokat tudom még mozgatni (pl. warptime-al) a psychic fázisban?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 11:53   [ Eltüntet ]   [ # 466275 ]  
Moderátor

Blackfire:

Saga jól mondja. Mortal wound ellen nincs mentő. az elszenvedett sebpont után viszont van a te általad említett nurgle marine anyámkinnya ami dobható. De az nem mentó.

Kis extra: Bekapsz 1 lascanon lövést egy több W dologgal. Lenne ellene 6+ mentő. Elcseszerinted.
Bekapsz D6W-ból mondjuk 3-at. akkor is mehet a nurgle cucc de ugye nem 1x hanem 3x kell megdobni mert annyi sebet okozott a lascanon 1 lövése.

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 11:42   [ Eltüntet ]   [ # 466274 ]  
Veterán

alali77:
Igen.

Blackfire:
Mentőt nem dobhatsz csak ellene. Bármi a mentődobás után jönne be a képbe (miután elszenvedte a sebzést a modell mert nem sikerült mentenie vagy nem menthette azt le), az mehet. Az nem mentődobás. Mentőnek csak az armor save és az invulnerable save minősül.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 11:19   [ Eltüntet ]   [ # 466273 ]  
Veterán

mortal wound ellen lehet dobni seb negálást? pl a plague marinoknál

jól látom, hogy sima chaos osztagoknak nem lehet mark-okat venni?

 Aláírás 

-“Jaj! Én egy olyan festményt rendeltem magától, ami emléket állít a férjem utolsó gondolatának! Erre maga idefest egy glóriás trágyakupacot meg egy csomó közösülő indiánt!”
-” Mrs. Custer, ezek a férje utolsó gondolatai: Mi a szent szar! Ezt a sok kibaszott indiánt!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 11:16   [ Eltüntet ]   [ # 466272 ]  
Veterán

Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy jól értem hogy Battleforged army-nál simán fogom és a Detechmenteket feltöltöm “Imperial” factionű seregtestekkel?
Tehát egy két Space Marine osztag/IG tankok/Knight meg ami még jól esik?

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 10:20   [ Eltüntet ]   [ # 466269 ]  
Veterán
Csaszi28 - 2017-06-29 09:16
Tyrpak - 2017-06-29 08:22

A “nem áll benne csak kitakarja” az nagyon kevés egységre vonatkozik, amire rá van írva ez a szabály.

Szóval fedezék az nagyon gyéren lesz 8. Kiadásban, hacsak nem hozol Aegis t.

50% ban ki kell takarja a terep akkor jár , ha jól tudom a +1. Persze csak járművek, szörnyek stb. Infantrynak csak ha terepben áll mindenki.

Ezen megy a vita az angol anyanyelvűeknél is.
A vitázók fele szerint mindenképpen benne kell állni teljesen és emellé kell az 50%-os takarás is a nem infantry számára. Ez azon alapul, hogy az alapszabályokban fedezék csak terepben állva jár mindenkinek, mindegy milyen egységtípus. Ezt egészítik ki az advanced rules egyéb terep szabályai további finomhangolásokkal. Plusz az advanced rules sem azt írja, hogy a nem infantrynak elég csak a terep általi takarás legalább 50%-ban. Sima takarás bármi nem terrain által meg nem ad fedezéket. Sőt a domb ugyan terep, de mindegy mennyire takar nem ad fedezéket senkinek és semminek.

Jelenleg mindössze egyetlen terep van, ami nem követeli meg a benne állást (lévén ez képtelenség) csak a takarást, ez pedig a szobor.

A vitázók másik fele meg azt mondja, mivel nem írja konkrétan le az egyes terep típusoknál külön is a szöveg, hogy benne kell állnia a nem infantry-nak, így ez nem szükséges.

Legegyszerűbb erről mgé csata előtt megállapodni azt a megállapodáshoz tartani magukat a feleknek.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 09:16   [ Eltüntet ]   [ # 466268 ]  
Veterán
Tyrpak - 2017-06-29 08:22

A “nem áll benne csak kitakarja” az nagyon kevés egységre vonatkozik, amire rá van írva ez a szabály.

Szóval fedezék az nagyon gyéren lesz 8. Kiadásban, hacsak nem hozol Aegis t.

50% ban ki kell takarja a terep akkor jár , ha jól tudom a +1. Persze csak járművek, szörnyek stb. Infantrynak csak ha terepben áll mindenki.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 08:22   [ Eltüntet ]   [ # 466267 ]  
Veterán

A “nem áll benne csak kitakarja” az nagyon kevés egységre vonatkozik, amire rá van írva ez a szabály.

Szóval fedezék az nagyon gyéren lesz 8. Kiadásban, hacsak nem hozol Aegis t.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 07:36   [ Eltüntet ]   [ # 466266 ]  
Moderátor
cziky - 2017-06-29 07:10

Sziasztok!

Felmerült néhány kérdés a legutóbbi játék során:
- ha egy jármű nem áll bent romban azonban csak egy kicsi része látható akkor is jár neki a fedezékmentő vagy sem?
- Khorne Berzerkereknél amikor rohamoztak (és csak az az egy közelharc van az adott körben) ők ütnek előszőr (roham miatt), utána viszont újra kiválasztom őket, hogy megint üssenek?
- Az ellenfél körében ő határozza meg, hogy melyik közelharccal kezdjünk. Ha van közelharcoló Khorne berzerker osztag akkor és ő azt választja akkor ő üt előszőr. Utána én választok egy osztagot ütök, megint ő választ egy osztagot üt és így tovább. Azaz mindig kiválasztunk egy osztagot ütünk vele és le van tudva a közelharci fázis azzal az osztaggal, kivéve a Khorne Berzerkereket akiket kétszer választhatok ki egy közelharci fázis alatt (azaz én kétszer ütöm az ellenfelet, és ő csak akkor üthet vissza, ha kiválasztotta az ő osztagát)?
- Közelharc bejelentésnél nem kell látni az osztagot rögtön rohamozhatok, ilyenkor lehet-e overwatchot lőni?
gulp  cool grin

jármű: most elbizonytalanodtam. mi tegnap úgy játszottuk, h ha több mint fele kitakar akkor +1mentő

Berzák: IGEN. először a rohamozók ütnek. majd az aktív játékos választ egy osztagot. majd a nem aktív majd az aktív stb stb stb amíg el nem fogynak a CC osztagok ütési lehetőségei. A berzák minden körben 2x üthetnek. Tehát üt az ellen majd kiválasztod a berzákat. majd üt az ellen és te megint ugyan azt a berza osztagot választhatod mert ők 2x ütnek körönként.

D

 Aláírás 

Merry f@kin BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
http://alkimistalaboratorium.hu/
https://www.facebook.com/AlkimistaLaboratorium

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-29 07:10   [ Eltüntet ]   [ # 466264 ]  
Veterán

Sziasztok!

Felmerült néhány kérdés a legutóbbi játék során:
- ha egy jármű nem áll bent romban azonban csak egy kicsi része látható akkor is jár neki a fedezékmentő vagy sem?
- Khorne Berzerkereknél amikor rohamoztak (és csak az az egy közelharc van az adott körben) ők ütnek előszőr (roham miatt), utána viszont újra kiválasztom őket, hogy megint üssenek?
- Az ellenfél körében ő határozza meg, hogy melyik közelharccal kezdjünk. Ha van közelharcoló Khorne berzerker osztag akkor és ő azt választja akkor ő üt előszőr. Utána én választok egy osztagot ütök, megint ő választ egy osztagot üt és így tovább. Azaz mindig kiválasztunk egy osztagot ütünk vele és le van tudva a közelharci fázis azzal az osztaggal, kivéve a Khorne Berzerkereket akiket kétszer választhatok ki egy közelharci fázis alatt (azaz én kétszer ütöm az ellenfelet, és ő csak akkor üthet vissza, ha kiválasztotta az ő osztagát)?
- Közelharc bejelentésnél nem kell látni az osztagot rögtön rohamozhatok, ilyenkor lehet-e overwatchot lőni?
gulp  cool grin

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 12:52   [ Eltüntet ]   [ # 466249 ]  
Veterán

Derp. Köszi a kijavítást. Még egyszer át kell olvasnom a szabályokat ezekszerint smile

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 10:23   [ Eltüntet ]   [ # 466246 ]  
Veterán
Crusader - 2017-06-28 09:16
Blackfire - 2017-06-28 09:06

jól értem, hogy a karakterek most “egyedül” mennek és nem osztaghoz csatolom őket?

Japp, csak nem célozhatóak / lőhetőek ha 12”-en belül van egy unit is.

Ez így nem teljesen igaz. A szabály azt mondja, hogy nem lőhetőek a nem túl combos karakterek (10-nél kevesebb wound-al rendelkezőek) amennyiben nem a kérdéses karakter a legközelebbi látható célpont. Nincs 12”-es táv megkötés. Ha a támadó modell rálát más ellenséges modellre ami hozzá közelebb esik, mint a lőni kívánt karakter, akkor nem lőheti a karaktert.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 09:16   [ Eltüntet ]   [ # 466244 ]  
Veterán
Blackfire - 2017-06-28 09:06

jól értem, hogy a karakterek most “egyedül” mennek és nem osztaghoz csatolom őket?

Japp, csak nem célozhatóak / lőhetőek ha 12”-en belül van egy unit is.

 Aláírás 

The Crozius is the Imperium in a nutshell: pitiless authority, unquestioning zeal, and half understood technology encased within the form of a beating stick.

God-Emperor? Calling him a god was how all this mess started.
-Bjorn the Fell-Handed

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 09:06   [ Eltüntet ]   [ # 466243 ]  
Veterán

jól értem, hogy a karakterek most “egyedül” mennek és nem osztaghoz csatolom őket?

 Aláírás 

-“Jaj! Én egy olyan festményt rendeltem magától, ami emléket állít a férjem utolsó gondolatának! Erre maga idefest egy glóriás trágyakupacot meg egy csomó közösülő indiánt!”
-” Mrs. Custer, ezek a férje utolsó gondolatai: Mi a szent szar! Ezt a sok kibaszott indiánt!

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-28 02:18   [ Eltüntet ]   [ # 466241 ]  
Veterán

2 dologban:

Egyik a Rapid fire és a lőtáv.

Másik hogy a pisztollyal lőhetsz akkor is, ha éppen benne vagy a közelharcban.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-27 23:04   [ Eltüntet ]   [ # 466240 ]  
Veterán

Utóbbi.

 Aláírás 

There is no “overkill.” There is only “open fire” and “need to reload.”

Kis sablon, nagy sablon, ágyú...

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-27 22:40   [ Eltüntet ]   [ # 466239 ]  
Veterán

Sima boltgun csak annyiban különbözik a bolt pistol-tól hogy 24’re lő vagy fél távra még mindig 2 lövés?

 Aláírás 

“Fear us, for we are the STORM.”


-Lukan Thunderhand, of the Stormfang

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-27 17:00   [ Eltüntet ]   [ # 466231 ]  
Veterán
Creutzfeldt - 2017-06-27 16:42

Következő lenne a kérdéses szitu:
Adott két közelharcban összeakaszkodott osztag, ami két nagy blob és hátrafelé elnyúlik rendesen, nincs is mindenki olyan távban hogy üthessen. Van-e lehetőség kívülről lőni azokat akik saját figurától több mint 3”-re vannak? Emlékeim szerint valamelyik bemutató videóban azt magyarázták hogy az ilyenek lőhetőek kívülről, viszont a szabálykönyvben nem találtam az erre vonatkozó sorokat csak hogy nem célozható shooting phase-ben olyan enemy unit ami saját unithoz 1”-re közel ért már.

Pisztollyal lehetséges a dolog, bizonyos feltételek megléte esetén. Szabálykönyv 180. oldal, Shooting Phase, Weapon Types, Pistol leírás első bekezdése tartalmazza a választ a kérdésedre.

Beowulf - 2017-06-26 20:44

Egyfajta detachmentből többet is hozhatok? Pl. A commanderesből is kirakhatom mondjuk az 1850 pontot úgy hogy hozok 5 olyan detachmentet?

Hozhatsz egy fajta detachmentből többet is. Nincs korlátozva a számuk és a típusuk sem.

 Aláírás 

8th edition Indexek és szabálykönyv pdf verziók
A Warhammer 40000 embléma alatti hozzászólásokban az egyes könyvek linkjei.

[ Profil ]  
Dátum: 2017-06-27 16:42   [ Eltüntet ]   [ # 466230 ]  
Újonc

Következő lenne a kérdéses szitu:
Adott két közelharcban összeakaszkodott osztag, ami két nagy blob és hátrafelé elnyúlik rendesen, nincs is mindenki olyan távban hogy üthessen. Van-e lehetőség kívülről lőni azokat akik saját figurától több mint 3”-re vannak? Emlékeim szerint valamelyik bemutató videóban azt magyarázták hogy az ilyenek lőhetőek kívülről, viszont a szabálykönyvben nem találtam az erre vonatkozó sorokat csak hogy nem célozható shooting phase-ben olyan enemy unit ami saját unithoz 1”-re közel ért már.

[ Profil ]  
   
28 ennyiből: 43
28