Necromunda hadjárat a D21 Klubban

2012. 09. 19. 11:00 / KlubokRendezvényekFanatikus

Az új, gazdag területekről szóló pletykák ugyanúgy hozzátartoznak Necromunda lakóinak életéhez, mint a rendszeresen megjelenő mérgező ködök – és ugyanannyira veszélyesek. Sok telepes halálát okozta már, hogy felkészületlenül, vakmerően indult útnak egy megalapozatlan hír hallatán. Ezért a nagy házak, a Cawdor, a Delaque, az Esher, a Goliath, az Orlock és a Van Saar vezetői szkeptikusan fogadták az újabb pletykát. A hír azonban igaznak bizonyult. Sőt! Az új, D21-nek elnevezett szektor azzal kecsegtetett, hogy rajta keresztül el lehet jutni egy régen elzárt, elfeledett – és épp ezért feltehetően gazdag zsákmányt ígérő – területre. A házak tehát elindítottak egy kisebb telepes-csapatot azzal a céllal, hogy vessék meg a lábukat a terepen, és lehetőség szerint jussanak fel a felsőbb szintekre. Természetesen, a telepeseket fegyveresek is kísérik – egy, a Házakhoz tartozó bandák közül, hogy védelmet nyújtson Necromunda veszélyei és a rivális Házak bandái ellen.

Ezt a bandát vezeted Te.

További infókért klikk>>

A kampány topikjához klikk>>

A hadjárat (csaták) helyszíne
A hadjárat csatáit a D21 Klubban lehet lejátszani, ahol minden szükséges kellék megtalálható a játékhoz.

A hadjárat célja
Megszerezni a szektor 5. szintjén található területet.

A hadjárat szabályai
A hadjárat a Necromunda 2. kiadású szabálykönyvét, és a Battles of Underhive kiegészítőben megjelent Eseménykártyákat is használja (a játékosok egyöntetűen 2 kártyát kapnak, nem kell dobni rá). A bandákat csak az alapkönyvben leírt 6 nagy házból lehet elkészíteni. Outlander banda, Spyrer vagy Arbitrator csapat nem jöhet. A modellekre WYSIWYG szabály vonatkozik – nem kötelező a GW modell, lehet konvertál is, de illeszkedjen a ház jellemzőihez (pl. egy ágyékkötős barbárt nem fogadunk el Esher csapatban, de Goliathnak tökéletes.) A Klubban Orlock és Goliath csapat áll rendelkezésre, ezekkel is lehet játszani.

A hadjárat hex-alapú térképen zajlik majd. (A térképeket lásd a végén)

Minden banda két területtel kezd: egy Settlement (30 credit bevétel) és egy Workshop (D6x10 credit bevétel). Ahhoz, hogy egy banda feljebb jusson a szektorban, az 1. szinten összesen 4; a 2. szinten 3; a 3. szinten 2; és végül a 4. szinten 1 területet kell birtokolnia. Ha ez megvan, akkor indulhat megszerezni az áhított területet a legfelső szinten.

Ha a banda sajnálatos módon elveszti egy területét egy alsóbb szinten, csak akkor terjeszkedhet tovább felsőbb szinteken, ha az alsóbb szinteken legalább annyi területet birtokol, mint a fent leírt szükséges minimum.

A játékosok az első két csatát mindenképpen új területért vívják. Minden további csata előtt ki kell dobni, hogy új területért harcolnak, vagy az egyik banda megpróbálja megszerezni a másik területét. Ennek meghatározására mindkét játékos dob k6-al. Ha a két dobás egyenlő, akkor új területért megy a harc, egyébként a magasabbat dobó játékos lesz a támadó.


Küldetés-táblázat új területhez:

Dobás

Eredmény

2 és 4

Gang Fight (szabálykönyv)

6 és 8

Scavengers (szabálykönyv)

10 és 12

Shoot Out (szabálykönyv)


Küldetés táblázat területfoglaláshoz:

Dobás

Eredmény

1

Hit & Run (szabálykönyv)

2

Ambush (szabálykönyv)

3

The Raid (szabálykönyv)

4

The Heist! (Battles in Underhive)

5

Loss of Grace (Necromunda Magazine)

6

The Hit (Outlanders)


Ha a súlyos sérülések táblázaton az jön ki, hogy az egyik bandatag fogságba esett, akkor lehet lejátszani a Rescue küldetést. (Természetesen ugyanaz a két játékos. Ez az egyetlen kivétel a lentebb leírt szabály alól.)

A 2. és további szinteken egy játékos egy másik játékos ellen csak egy csatát vívhat. Ha már minden játékossal játszott, akkor játszhat másodszor egy másik játékossal.


A szektor legalsó szintjén szerzett új területeket a következő táblázat alapján kell kidobni:

Dobás

Eredmény

1

Chem Pits

2

Old Ruins

3

Slag

4

Mineral Outcrop

5

Water Still

6

Holestead


A 2. szint területei:

Dobás

Eredmény

1

Mineral Outcrop

2

Tunnels

3

Vents

4

Mine Workings

5

Water Still

6

Spore Cave


A 3. szinten szerezhető területek (ekkorra már bizonyos, hogy a szektor bekapcsolódhat a város vérkeringésébe, ezért mások is jövedelmezőnek látják az ideköltözést, és ezáltal új lehetőségek nyílnak a bandák előtt).

Dobás

Eredmény

1

Drinking Hole

2

Friendly Doc

3

Gambling Den

4

Settlement

5

Workshop

6

Guilder Contact


Végül a 4. szinten szerezhető területek:

Dobás

Eredmény

1-3

Spore Cave

4-5

Archeotech

6

Választható


Ha a csata az egyik banda területéért folyik, akkor a védőkre néhány speciális szabály vonatkozik.

  1. Csak akkor kell töréstesztet dobniuk, ha a létszám 50%, vagy annál kevesebb (szemben a szokott 25%-al)
  2. Miután felraktátok a terepet, a védő felrakhat 3 db 6” hosszú barikádot. Ezeket ugyanolyan tereptárgynak kell tekinteni, mint a többit, tehát nem lehet lerombolni, és a mögötte állóknak +2 fedezéket biztosít lövés ellen. Roham szempontjából nehéz terep, tehát felezi a megtett távolságot.

A lejátszott csaták után a küldetés utáni eseményeket (súlyos sérülés, tapasztalat, bevétel, tárgyvásárlás) a játékosoknak együtt kell kidolgozni, és az eredményt elküldeni a szervezőknek (aromo66[kukac]gmail.com): győzelem / vereség, új "gang rating", megszerzett / elvesztett terület. Ezek alapján frissítjük a térképet, és naprakész státuszt tudunk adni a további játékokhoz.

Az lesz a győztes, aki leghamarabb (értsd: legkevesebb csatával) eléri a legfelső szintet. Tehát nem az a lényeg, hogy minél hamarabb lejátssza a játékos a csatáit, hanem, hogy minél kevesebb csatával érjen fel. Ha több játékos is esélyes erre, akkor a leggyorsabban játszónak be kell várnia lehetséges versenytársait. A többieknek legfeljebb két hét áll rendelkezésére, hogy ezeket a csatákat lejátsszák. A hadjárat győztesét meglepetés jutalom várja a legfelső szinten (a D21 Klub ajándéka).


A szektor legalsó szintje


A szektor 2. szintje


A szektor 3. szintje


A szektor 4. szintje

 

Beküldte: Aromo

Szerző: Dante



Vélemények, hozzászólások

1. Archangel 2012-09-21 11:11

Királyság, örülök, hogy nem halt ki a Necromunda! grin Sajnos nem tudok menni, pedig szívesen kipróbálnám, mire jutnék az Escher bandámmal!

2. Dante 2012-09-21 12:49

kár, hogy nem tudsz jelentkezni, pedig szívesen látnánk a klubban. smile

3. Darkeron 2012-09-21 23:05

Én is örültem volna Neked! Komolyan!Nosztalgiázhattunk volna egy kicsit!
Ha tudsz, néha nézz le! Hétfőnként nyomhatunk kampányon kívül is!

G.M.Darkeron