Warhammer 40.000 MMORPG bejelentés

2013. 06. 12. 14:13 / Warhammer 40KSzámítógép

A Games Workshop a Behaviour Interactive-val karöltve hétfőn jelentette be a 40k univerzum legújabb videójáték adaptációját. A Warhammer 40.000: Eternal Crusade névre hallgató játék egy harmadik személy nézetben játszódó MMORPG, azaz csak online játszható szerepjáték lesz. A játékosok a 41. évezred világának megfelelően több faj közül választhatnak majd harcost, akinek a bőrébe bújva kell majd masszív csatákban részt venni, és győzelemre vinni az adott frakciót a bolygó birtoklásáért folytatott küzdelemben. A játék PC-re, PS4-re és XBOX One-ra jelenik majd meg.

http://bhvr.com/eternalcrusade/

Szerző: Dante



Vélemények, hozzászólások

1. Bane 2013-06-12 14:44

Végre! Már majdnem feladtam a reményt…

2. Szabodani 2013-06-12 14:59

És akkor ez lesz a Dark Millenium helyett?

3. Ducimax 2013-06-12 15:36

Dark Millenium is lesz, csak az új felállás szerint nem MMORPG lesz.

http://www.gamestar.hu/warhammer-40k-dark-millenium-megszunik-mmo-nak-letezni.html

A csapat álláshirdetései között tapasztalt FPS-fejlesztőket keresnek, szóval annyira nem nagy titok, mivé fajul a dolog.

4. Grim 2013-06-12 15:47

Kicsit félek, hogy mi lesz a végeredmény. Már gondolkoztam a Dark Millenium kapcsán is, hogyan lehet ezt a világot úgy megalkotni MMO-ban, hogy ne csalódás legyen? Fel van adva a lecke a készítőknek, de nagyon drukkolok nekik!

5. Thorius Draco 2013-06-12 19:15

Igazság szerint, páran nemrég elkezdtünk a wargame mellet a narrativ rpg verzióval is játszani, az Inqusitor és Dark Heresy könyvek alapján, és nem is értem, hogy eddig miért nem csináltak ebből pc-re ill. konzolra átírt mmo játékot, teljesen jól működik és adja a 40k érzést. Ha ezt megvalósítanák, a wow meg a többi szemét mehetne a levesbe tongue laughPP

6. Roodie 2013-06-12 22:19

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/954/feature/7493/Warhammer-40000-Eternal-Crusade-There-Is-Only-WAR.html

Részletek

7. dinnyeTM 2013-06-13 07:20

Túlkomplikáljátok. A WoWnak van egy közel 10 éves előnye. ÉS sokban fog még függni, hogy milyen üzleti modellt tesznek alá. Fizesd ki az egész játékot és utána fizess havonta? (ez idejétmúlt…). Ingyen alapjáték, fizess havonta? (ebben még van perspektíva, de nem tudni meddig). P4F, extra contentért fizetsz (manapság ez a legmenőbb modell). Remélhetőleg nem lesznek kapzsik, mint a kedves Kotik (pfuj) és bandája…

8. Dante 2013-06-13 08:50

olvassátok el, amit Roodie linkelt. mindenki játszhat majd ingyen, de csak egy bizonyos fejlettségi szintig fejlődő ork boy lehetsz, ha nem fizetsz a játékért. a fizetős játékosok bármilyen fajjal és bármeddig fejlődhetnek. azt is írják, hogy kb 4 ork boy ér majd fel egy űrgárdistával.
szóval lesz ingyenes része a játéknak, amiben ki lehet próbálni, és ezzel tökéletesen, fluffosan meg is oldották a fizetős játékosok ellen fellépő ork hordát.

9. Sco 2013-06-13 08:53

Most elképzelem, ahogy lemegyünk a klubba, lesöpörjük a tereptárgyakat az asztalokról, felcuccoljuk a laptopokat és 40k-zunk.

10. Dante 2013-06-13 09:40

olcsóbb lenne

11. Grim 2013-06-13 11:27

Az biztos! grin

12. Herpenandos 2013-06-13 12:35

Én reménykedek.

13. szentelit 2013-06-13 12:45

Lesz bolygók körül keringő építhető bázis, a magyarok csinálhatnának külön, “beköltöznénk” és 2 drop podos küldetés között, játszanánk ingame terepasztalt.
Szerintem a legjobb model: Vedd meg a játékot 10-12k illetve (CE ár 30-36), aztán fizess havi 3500ftot. Ennél jobb model nincs. Legyen 80szint abból az első 20legyen korlátlan trial a megjelenés után 1 hónappal.
Paytoplay rendszer nem müködik, elfogy a tartalom, mivel xarnak rá a készítők.
P4F inkább P2W.. Sokkal több pénzt el lehet és kell költeni mint a havi díj, ha normálisan szeretnél játszani.
Jelenlegi kedvenc játékom a Age Of Empire Online van az, hogy vehetsz pontot amiből vehetsz kiegészítőt, vagy pedig játékkal szerzed meg a kiegészítőket. Mondjuk az elején nem árt egy kis befektetés, hogy ez gyors legyen, de itt is elfogyott a tartalom egy idő után.
A WoWos model működik azt kell használni. Csak ne áruljanak ingame termékeket valódi pénzért, se hivatalosan (mountok wowban) se illegálisan (gold sellerek)

14. szentelit 2013-06-13 12:50

200k havi előfizető kell, hogy megérje fenntartani, de cserébe folyamatos a content, a bugfixek, Igazából megéri nekik, hiszen 3 hónap előfizetés nekik olyan, mintha vettél volna egy tripla AAAs címet. Mégis nekik nem kell teljesen új játékot gyártaniuk, hanem elég törődni az egyszer létrehozottal, így nekik is és nekünk is megéri. 200.000 szükséges emberből én hozok 5töt.

15. kabaman 2013-06-13 17:23

- Csináljunk Warhamer terepasztalos játékot, hogy az emberek ne a gép előtt gubbasszanak!
- Oké!
[pár év múlva]
. Csináljunk Warhammer PC-s játékot, hogy az emberek ne menjenek le a klubokba, hanem otthon gubbasszanak!
- Oké!

16. kabaman 2013-06-13 17:24

- Csináljunk Warhamer terepasztalos játékot, hogy az emberek ne a gép előtt gubbasszanak!
- Oké!
[pár év múlva]
- Csináljunk Warhammer PC-s játékot, hogy az emberek ne menjenek le a klubokba, hanem otthon gubbasszanak!
- Oké!

17. Roodie 2013-06-13 17:42

Helyesen: “csináljunk Warhammer PC-s játékot, hogy azokból az emberekből is legyen pénzünk, akik nem járnak le a klubokba, hanem otthon gubbasztanak!”.

Illetve a dolog margójára - amióta az Inkvizítor fennáll, még soha nem jelent meg hirtelen annyi, a terepasztalos játék iránt érdeklődő új ember, mint amikor a Dawn of War kijött.

Szóval azért gondolkodjunk, Béláim! grin

18. Szabodani 2013-06-13 18:46

De majd nem tudom majd eldönteni hol gubbasszak! :S

19. Thanatos 2013-06-14 12:22

Azon túl, hogy rettenetesen rosszul választottak frakciókat, és hogy az ingyenes játékrészben csak ork boy lehetsz (ami szánt szándékkal gyengébb class mint a fizetős SM), érdemes ránézni milyen remekműveket gyártott eddig a kiadó:
http://en.wikipedia.org/wiki/Behaviour_Interactive

Remélem mindenkinek meghoztam a kedvét ehhez a játékhoz.

20. Roodie 2013-06-14 14:28

Na, pont az eddigi portfólió az, ami az égadta világon semmit nem jelent. Valahol el kell kezdeniük az AAA címek fejlesztését, elvégre ha nem jönnének új szereplők, akkor nem sok játékfejlesztő cég lenne.

Rengeteg csodálatos múlttal rendelkező, patinás cég zárt be mostanában, sokszor pont azért, mert a nagy név ellenére ócskaszar játékaik voltak. És rengeteg ismeretlen szereplő tudott belépni a piacra 1-1 jól sikerült játékkal - lásd CD Projekt RED (Witcher sorozat), Runic Games (Torchlight sorozat), Rocksteady (Batman: Arkham sorozat), Riot Games (League of Legends) - egyik sem volt neves cég, mielőtt belevágtak.

Ez meg ráadásul nem kis cég, és 1992 óta talpon tudott maradni, szóval valamit csak jól csinálnak, és a biztos anyagi háttér is megvan.

A másik dolog - fogalmunk sincs a projekten dolgozó emberekről. Rengeteg kiváló stúdió/fejlesztőcsapat ment tönkre az elmúlt két évben, és ezek tagjait simán alkalmazhatta ez a cég, belefér a létszámba.

Szóval előre leírni egy játékot az azt fejlesztő cég miatt nem éppen okos húzás.

 1 2 >