Adatok

DoW-3-Ork-warboss.jpg

Orktóber!

Tisztelt Közönség!

Bár nagyon, nagyon lassan, de beindult a Games-Workshop kampányhadjárata, amivel az ork játékosok játékos kedvét kívánta fokozni, leendő pénztárca tartalom rovására!

A társasjátékukat követően (Speed Freeks), mely sok új járgányt tartalmazott, elkeződött az új orkosságok kiszivárogtatása is!

Rögtön elsőnek egy új szabállyal, mely a DAKKA! DAKKA! DAKKA! névre hallgat és azt adja nekünk ork sniper játékosoknak, hogy lövés to hit 6 egy újabb lövés találatot eredményez! Éljenek a loota osztagok, melyek eddig is sokat dobtak! ;)

PreOrderPreview-Oct21-DakkaDakkaDakka-1df.jpg

Az új járgányok mellé jár majd kockaszett, kártyaszett és egy új tereptárgy, ami egy ork mérnökműhelység lesz, ahol a kacatok nagy kacattá állnak egybe! Minden egy helyen itt.

Ezt követően szépen lassan megismerkedhetünk az ork klánokkal, akik mind spéci szabályokkal láthatják el csapatainkat!

Goffs

Sikeres hatos to hit közelharci dobás esetén az adott támadással még egy dobást lehet dobni a kiválasztott célpontra. Az új dobás már nem generál támadást 6-os eredménnyel. Magyarán ez egy jó kis agyonverős klánocskának ígérkezik! (remélem emlékeztek még a 30 fős boy osztagokra indexből, akikkel lehetett akár 6-ot is támadni fejenként 2+-on ... :D )

Goffs.jpg

Továbbá kapnak egy saját stratagemet is Skarboyz néven, ami annyit tud, hogy egy boyz osztagot a játék elején kijelölhetünk, akiknek 4 helyett 5-ös ereje lesz. (Ugye az a buffolt 30 fős boy osztag, ami most már sajnos 210 pont 180 helyett :( )

Skarboyz.jpg

Bad Moons

To hit 1-eseket újra lehet dobni eme remek klánkultúrával. Ork sniperek harcra fel!

BadMoons1.jpg

A Stompa kiemelt egysége a klánnak, 2+-on D3 sebet kaphat vissza, viszont körönként csak egyszer javítható, szóval kár mellé rakni a Mek sereget. Mindazonáltal S20-val ütlegeli a jónépet, és némileg többet is lő, mint az indexes megfelelője!

BadMoons2.jpg

Másik kiemelt egysége a Morkanaut és egy kiemelt fegyver is van, de nem értem minek a negatív kampány! :(

BadMoons3.jpg

Evil Sunz

ÉÉÉÉS ami piros az gyors! Red ones go fasta! Plusz egy a mozgás karakterisztikához (2 ha speed freaks, azaz Warbiker-ek, Deffkopták és az új járgányok), valamint jár plusz egy advanced és charge dobásokhoz is! Emellett advanced mellett is normálisan lőnek az assault fegyverek!

EvilSunz1.jpg

Az új járgányos főnöknek is jár egy szép kis szélvész spec szabály, a Speedwaagh!

6"-en belüli motoros és járgány típusú egységek advanced után is rohamozhatnak, szóval pirosak és gyorsak!

EvilSunz2.jpg

Deathskulls

Kapnak egy 6+ invut, emellett körönként egyszer osztagonként van 1-1 újradobási lehetőség, to hit, to wound és save dobásra is. De ez nem elég! Minden gyalogos (infantry) egység vitatja a zojjektívát is!

Deathskulls1.jpg

Ezen kívül jár nekik egy cuki kis stratagem is, mellyel kicsit agyonverhetnek minden járművet!

Azaz újra dobhatják a sebzéseket!

Deathskulls2.jpg

Blood Axes

Igazi ork taktikusok, így a 18"-nél távolabbi lövések ellen akkor is kapnak cover-t, ha nincsenek cover-ben. Egy orknak ne mondja meg senki, mikor van fedezékben!

Ezen kívül visszavonulást követően rohamozhatnak VAGY lőhetnek!

BloodAxes1.jpg

Kommandósaik +1-et kapnak sebzésre, ha az ellenfél érintőlegesen is akár egy tereptárgyban van.

Emellett az is tudja a deep strike-ot, aki nem tudja a deep strike-ot, mert egy orknak ne mondja már meg senki! Stratagem azt tudja nekik, hogy egy egység 1 vagy 2 CP-ért (Power leveltől függően) megérkezik a pályára 9"-re minimum az ellenféltől!

BloodAxes2.jpg

Snakebite

Dobj egy kockával, ha egy modell sebet kap, 6+-on mégse kap. Az új kori FnP, járgányokra is!

Snakebites1.jpg

Aztán nem csak bírják a sebet, de osztják is! Egy csodás kis sebzést erősítő stratagem, mely kiváló 10+ sebbel bíró ellenfelek ellen. +1 jár a sebzésdobáshoz!

Snakebites2.jpg

Freebooterz

Ha egy másik egységed kinyírt valakit ebben a körben a közelben (24"), akkor bezony te kapod a bónuszt (+1 minden to hit-re)

Freebooterz1.jpg

Általános Orkosságok

Emellett Azért megjelenik a cikkekben pár olyan dolog is, melyek minden ork seregre egyaránt érvényesek, vagy használhatóak!

Fegyverek

A Flash Gitz fegyverek némileg erősödtek!

Freebooterz.jpg

Stratagemek

Bezony drága orkjaink akkor is üthetik az ellenfelet, ha járgányban vannak!

str1.jpg

Bezony az orkoknál egy gránát nem gránát. Ellenben 10 gránát már említésre méltó!

str3.jpg

Aztán az sem elvetendő, ha egy ellenséges (vagy saját) járgányt még fel tudunk használni, miután végleg megpusztult! Az a plusz páncél nem jön rosszul!

str4.jpg

Speed Freeks egységeink nem csak egy, hanem minden klán számára turbózhatóak.

Kicsit nehezebb eltalálni őket. -1 To hit-re ellenük egy körig.

str5.jpg

Persze azért van mód, hogy ne csak a legtaktikusabb ork klán tudja már felrúgni a fizika (GW) törvényeit. Hogy nincs deep strike? Hát mi nem tudtuk!

str6.jpg

Pszi

Dönthetünk úgy, hogy kicsit felturbózzuk az egyik karakterünket (természetesen erre a Warboss a legalkalmasabb!)

psz1.jpg

De akár agyon is verhetjük az ellenséget!

psz2.jpg